|
Dilema (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מצטער אבל הבדיחה עברה לי מעל הראש...
מוזר שכמוני |
:conf: :confused:
אפשר לחשוב כבר מה אמרתי ! ...לא הבנתי למה זה כל כך מעצבן את האנשים פה
קיצר שכחו מזה ...
ודרך אגב אני מבקר הרבה בפורום של ישראל ואני קורא פה ושם, אבל רוב הדברים שאתם מדברים עליהם אין לי מה להגיב בגלל ש : 1. אני לא מכיר אותכם
2. דברים שאני לא יודע עליהם כלום
(כמו על הצבא :) ) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
ודרך אגב אני מבקר הרבה בפורום של ישראל ואני קורא פה ושם, אבל רוב הדברים שאתם מדברים עליהם אין לי מה להגיב בגלל ש : 1. אני לא מכיר אותכם
2. דברים שאני לא יודע עליהם כלום
(כמו על הצבא :) ) |
אז תשתתף בשיחות ותכיר אותנו
לא באנו לפה כחבורה אחת אתה יודע...
אני מרגיש שאותו סיפור כמו עם שחר חוזר עכשיו ;) |
|
|
| DjChook |
חחחח
Coby & Shahar UNITE |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by coby
:conf: :confused:
אפשר לחשוב כבר מה אמרתי ! ...לא הבנתי למה זה כל כך מעצבן את האנשים פה
קיצר שכחו מזה ...
ודרך אגב אני מבקר הרבה בפורום של ישראל ואני קורא פה ושם, אבל רוב הדברים שאתם מדברים עליהם אין לי מה להגיב בגלל ש : 1. אני לא מכיר אותכם
2. דברים שאני לא יודע עליהם כלום
(כמו על הצבא :) ) |
בדיוק אחי
תכיר אנשים תהיה פה
תשגע את רועי
רק ככה יאהבו אותך
לפני שבוע רועי לא סבל אותי.. היום אם תראה את ההיסטורי שלנו באיסיקיו אתה תיגנב כמה הוא מציף כדי שאני אענה לו..
רק ככה אחי! |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Shahar
בדיוק אחי
תכיר אנשים תהיה פה
תשגע את רועי
רק ככה יאהבו אותך
לפני שבוע רועי לא סבל אותי.. היום אם תראה את ההיסטורי שלנו באיסיקיו אתה תיגנב כמה הוא מציף כדי שאני אענה לו..
רק ככה אחי! |
חח וואלה ...
אני לא יודע מי זה רועי אבל
רועי שתווווק !
איך אני ? :tongue3 |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by coby
חח וואלה ...
אני לא יודע מי זה רועי אבל
רועי שתווווק !
איך אני ? :tongue3 |
בן-אדם מת
אתה איש חיי מהלך
MUHAHAHAHAHAH
:mad: |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by nesher
בן-אדם מת
אתה איש חיי מהלך
MUHAHAHAHAHAH
:mad: |
רועי ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
רועי ? |
לא ...
רועי זה
Hell_Copter
והוא מוד אז ברגע שהוא יראה את ההודעה הוקדמת שלך אתה עף מהפורום,
אז תמחוק אותה עכשיו!!!
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
:eyespop:
סתאאאאאאאאאאאאאאאאם,
קטעים,
הנה תראה איזה קטעים הולכים פה, ואתה לא משתתף ומפסיד
:stongue: |
|
|
| coby |
:nervous:
נראה לי שאני ישתוק קצת :D
אממ... רועי זה היה בצחוק, שלא יבוא לי איזה היטמן מחר לבית :eek:
... אני יודע שהחוש הומור שלי לא משהו, אבל אני מאשים תצד הקנדי :)
נ.ב
למה לכולם פה יש חול בכוס ?! :tongue2 |
|
|
| Flotser |
קובי אחי הפרסי הייתי משנה לך קצת את ההודעה האחרונה:
:D
| quote: | Originally posted by coby
:nervous:
למה לכולם פה יש חול בכוס ?! :tongue2
|
|
|
... אני יודע שהחוש הומור שלי לא משהו, אבל אני מאשים תצד הקנדי :)
|
|
|
נראה לי שאני ישתוק קצת :D
|
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf:
סתאאאאאאאאאם הכל ברוח טובה
:stongue: |
|
|
| coby |
חחחח.. אני מסכים איתך
גם אתה פרסי גאה ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
חחחח.. אני מסכים איתך
גם אתה פרסי גאה ? |
לא אחי
אבל אני אוהב פרסים,
למרות שמנסיוני האישי אין על אירעקים,
(ואני לא עיראקי אם מישהו חושד)
איראקים זה העדה הכי שווה, אנשים שאני מסתדר איתם הכי טוב והחברים הכי קרובים שלי אפילו אם אני עובר בתי ספר וכאלה
יש לי כנראה מגנט לעיראקים :)
סתם בקיצור עיראקים אחלה
ולא אני לא גזען
:happy2: |
|
|
|
|