return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Dilema (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
נימרוד נכון???
קיצר יש פה איזה טרד שלם על פרויקט גאמה
Hell_Copter
מעניין למה הוא לא מגיב לנו על מה שאמרנו... :rolleyes:
DjChook
שמתי פוסט בטרד על הצבא ושאר ירקות של רועי

אנא RESPOND
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
שמתי פוסט בטרד על הצבא ושאר ירקות של רועי

אנא RESPOND


כבר הגבתי לך אחי...
אבל אני מדבר על למה קובי לא מגיב לנו... :D
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כבר הגבתי לך אחי...
אבל אני מדבר על למה קובי לא מגיב לנו... :D


נו מה, הבאתם בו כזאת התנפלות
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
נו מה, הבאתם בו כזאת התנפלות
:p


מה אתה רוצה
הוא מתלונן על מה שאנחנו מדברים... שזה חלק חשוב מהחיים שלנו
שהוא בכלל לא מדבר פה על כלום
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה רוצה
הוא מתלונן על מה שאנחנו מדברים... שזה חלק חשוב מהחיים שלנו
שהוא בכלל לא מדבר פה על כלום


חפיף אחי הוא מדבר במקומות אחרים באתר.

קיצוץ מה החלטנו, נבדוק מה הצ'אנסים שלי למשהו סביר שם?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
קיצוץ מה החלטנו, נבדוק מה הצ'אנסים שלי למשהו סביר שם?


כן אחי
תשאיר כמה שיותר אופציות פתוחות לצבא...
מקסימום לא תרצה אז לא תלך בסוף
DjChook
אני חושב שצריך להגביל את הפורום הזה ל 16 פלוס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני חושב שצריך להגביל את הפורום הזה ל 16 פלוס


וואי עודד נכנסת כולה בהפרש של כמה ימים :D

oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי עודד נכנסת כולה בהפרש של כמה ימים :D


כבר חודש ושלושה שבועות יא פעור :)

וחוץמזה, סתמו, מה לא הייתם אף פעם בני 14-15? (שאלה רטורית, אבל אני כבר רואה חצי מכם באים בתשובות מפגרות)
DjChook
זה לא קשור
תשמע, יובל משחק אותה מוד, אבל בתכלס אני חושב שצריך להחליפו

קובי הזה נכנס לפה אחרי שהוא לא כתב כלום ומעלה את הסעיף לכולם

אז מה אתה רוצה שאני אגיד ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement