|
Dilema (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
נימרוד נכון???
קיצר יש פה איזה טרד שלם על פרויקט גאמה |
|
|
| Hell_Copter |
| מעניין למה הוא לא מגיב לנו על מה שאמרנו... :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
שמתי פוסט בטרד על הצבא ושאר ירקות של רועי
אנא RESPOND |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
שמתי פוסט בטרד על הצבא ושאר ירקות של רועי
אנא RESPOND |
כבר הגבתי לך אחי...
אבל אני מדבר על למה קובי לא מגיב לנו... :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כבר הגבתי לך אחי...
אבל אני מדבר על למה קובי לא מגיב לנו... :D |
נו מה, הבאתם בו כזאת התנפלות
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
נו מה, הבאתם בו כזאת התנפלות
:p |
מה אתה רוצה
הוא מתלונן על מה שאנחנו מדברים... שזה חלק חשוב מהחיים שלנו
שהוא בכלל לא מדבר פה על כלום |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אתה רוצה
הוא מתלונן על מה שאנחנו מדברים... שזה חלק חשוב מהחיים שלנו
שהוא בכלל לא מדבר פה על כלום |
חפיף אחי הוא מדבר במקומות אחרים באתר.
קיצוץ מה החלטנו, נבדוק מה הצ'אנסים שלי למשהו סביר שם? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
קיצוץ מה החלטנו, נבדוק מה הצ'אנסים שלי למשהו סביר שם? |
כן אחי
תשאיר כמה שיותר אופציות פתוחות לצבא...
מקסימום לא תרצה אז לא תלך בסוף |
|
|
| DjChook |
| אני חושב שצריך להגביל את הפורום הזה ל 16 פלוס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חושב שצריך להגביל את הפורום הזה ל 16 פלוס |
וואי עודד נכנסת כולה בהפרש של כמה ימים :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי עודד נכנסת כולה בהפרש של כמה ימים :D |
כבר חודש ושלושה שבועות יא פעור :)
וחוץמזה, סתמו, מה לא הייתם אף פעם בני 14-15? (שאלה רטורית, אבל אני כבר רואה חצי מכם באים בתשובות מפגרות) |
|
|
| DjChook |
זה לא קשור
תשמע, יובל משחק אותה מוד, אבל בתכלס אני חושב שצריך להחליפו
קובי הזה נכנס לפה אחרי שהוא לא כתב כלום ומעלה את הסעיף לכולם
אז מה אתה רוצה שאני אגיד ? |
|
|
|
|