|
Dilema (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
כבר חודש ושלושה שבועות יא פעור :)
וחוץמזה, סתמו, מה לא הייתם אף פעם בני 14-15? (שאלה רטורית, אבל אני כבר רואה חצי מכם באים בתשובות מפגרות) |
זה היה בצחוק יענו אתה צעיר!!!!
בקיצור עודד... ש"צ!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ש"צ!! |
לבריאות
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא קשור
תשמע, יובל משחק אותה מוד, אבל בתכלס אני חושב שצריך להחליפו
קובי הזה נכנס לפה אחרי שהוא לא כתב כלום ומעלה את הסעיף לכולם
אז מה אתה רוצה שאני אגיד ? |
מלבד העובדה שיובל לא פעיל פה כ"כ בזמן האחרון, אני לא רואה בעיה בתפקוד שלו והוא עבד בשיתוף עם המודים האחרים... קובי כנראה נמאס לו שכל טרד שני פה מגיע לצבא ומה לעשות, זה לגיטימי. או שיש לך זין לזה או שלא. |
|
|
| DjChook |
אני פותח מרד נרד ילדים !!! :)
סתם קטינים, חולה עליכם |
|
|
| Shahar |
למה.. יובל דווקא חמוד
ואל תתעצבן על ההוא חן :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא קשור
תשמע, יובל משחק אותה מוד, אבל בתכלס אני חושב שצריך להחליפו
|
יובל לא הולך להתחלף ולא נעליים
אין לכם מה לחשוב על זה בינתיים
אין פה בעיות גדולות מדי ואני חושב שהכל סבבה
תזכרו שמהתחלה אני אמרתי שלא צריך מוד בכלל לפורום
ושנסתדר יופי גם בלי זה ... סה"כ אין יותר מדי בעיות
בזמן האחרון ואם כן ואתם חושבים שצריך עוד
מוד עכשיו תגידו ?
לדעתי עכשיו הכל על מיי מנוחות
אולי בעתיד שיצטרפו עוד אנשים יצטרכו אבל בינתיים הכל טוב
ומה לעשות זה שיובל לא כותב זה לא אומר שהוא לא קורא ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יובל לא הולך להתחלף ולא נעליים
אין לכם מה לחשוב על זה בינתיים
אין פה בעיות גדולות מדי ואני חושב שהכל סבבה
תזכרו שמהתחלה אני אמרתי שלא צריך מוד בכלל לפורום
ושנסתדר יופי גם בלי זה ... סה"כ אין יותר מדי בעיות
בזמן האחרון ואם כן ואתם חושבים שצריך עוד
מוד עכשיו תגידו ?
לדעתי עכשיו הכל על מיי מנוחות
אולי בעתיד שיצטרפו עוד אנשים יצטרכו אבל בינתיים הכל טוב
ומה לעשות זה שיובל לא כותב זה לא אומר שהוא לא קורא ... |
יובל פסדר גמור ! אני אישת מת עליו זה מספיק! |
|
|
| oDrori |
| גם שלושה מודים לדעתי מוצדק רק בגלל שמורן בצבא. גם בחלקות גדולות יותר כמו למשל הפורום הבריטי יש כולה שניים |
|
|
| DjChook |
שאני אגיד למה ?
אז סתום |
|
|
| coby |
תרגעו ! זה היה בצחוק !! :rolleyes:
:D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
תרגעו ! זה היה בצחוק !! :rolleyes:
:D :D |
מצטער אבל הבדיחה עברה לי מעל הראש...
מוזר שכמוני |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
שאני אגיד למה ?
אז סתום |
? |
|
|
|
|