return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Dilema (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
כבר חודש ושלושה שבועות יא פעור :)

וחוץמזה, סתמו, מה לא הייתם אף פעם בני 14-15? (שאלה רטורית, אבל אני כבר רואה חצי מכם באים בתשובות מפגרות)


זה היה בצחוק יענו אתה צעיר!!!!
בקיצור עודד... ש"צ!!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ש"צ!!


לבריאות

quote:
Originally posted by DjChook
זה לא קשור
תשמע, יובל משחק אותה מוד, אבל בתכלס אני חושב שצריך להחליפו

קובי הזה נכנס לפה אחרי שהוא לא כתב כלום ומעלה את הסעיף לכולם

אז מה אתה רוצה שאני אגיד ?


מלבד העובדה שיובל לא פעיל פה כ"כ בזמן האחרון, אני לא רואה בעיה בתפקוד שלו והוא עבד בשיתוף עם המודים האחרים... קובי כנראה נמאס לו שכל טרד שני פה מגיע לצבא ומה לעשות, זה לגיטימי. או שיש לך זין לזה או שלא.
DjChook
אני פותח מרד נרד ילדים !!! :)

סתם קטינים, חולה עליכם
Shahar
למה.. יובל דווקא חמוד
ואל תתעצבן על ההוא חן :)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
זה לא קשור
תשמע, יובל משחק אותה מוד, אבל בתכלס אני חושב שצריך להחליפו



יובל לא הולך להתחלף ולא נעליים
אין לכם מה לחשוב על זה בינתיים

אין פה בעיות גדולות מדי ואני חושב שהכל סבבה
תזכרו שמהתחלה אני אמרתי שלא צריך מוד בכלל לפורום
ושנסתדר יופי גם בלי זה ... סה"כ אין יותר מדי בעיות
בזמן האחרון ואם כן ואתם חושבים שצריך עוד
מוד עכשיו תגידו ?

לדעתי עכשיו הכל על מיי מנוחות
אולי בעתיד שיצטרפו עוד אנשים יצטרכו אבל בינתיים הכל טוב
ומה לעשות זה שיובל לא כותב זה לא אומר שהוא לא קורא ...
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
יובל לא הולך להתחלף ולא נעליים
אין לכם מה לחשוב על זה בינתיים

אין פה בעיות גדולות מדי ואני חושב שהכל סבבה
תזכרו שמהתחלה אני אמרתי שלא צריך מוד בכלל לפורום
ושנסתדר יופי גם בלי זה ... סה"כ אין יותר מדי בעיות
בזמן האחרון ואם כן ואתם חושבים שצריך עוד
מוד עכשיו תגידו ?

לדעתי עכשיו הכל על מיי מנוחות
אולי בעתיד שיצטרפו עוד אנשים יצטרכו אבל בינתיים הכל טוב
ומה לעשות זה שיובל לא כותב זה לא אומר שהוא לא קורא ...


יובל פסדר גמור ! אני אישת מת עליו זה מספיק!
oDrori
גם שלושה מודים לדעתי מוצדק רק בגלל שמורן בצבא. גם בחלקות גדולות יותר כמו למשל הפורום הבריטי יש כולה שניים
DjChook
שאני אגיד למה ?
אז סתום
coby
תרגעו ! זה היה בצחוק !! :rolleyes:


:D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
תרגעו ! זה היה בצחוק !! :rolleyes:


:D :D


מצטער אבל הבדיחה עברה לי מעל הראש...
מוזר שכמוני

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
שאני אגיד למה ?
אז סתום

?
DjChook
עזוב מורן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement