|
jag har så sjukt tråkigt
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ingen som har nån bra idé på vad man kan göra? det är verkligen värdelöst att inte göra nånting |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
ingen som har nån bra idé på vad man kan göra? |
Du kan komma på lite bra målvaktsövningar åt mig... för tillfället är jag helt blank på ideér. |
|
|
| Vizay |
| håller med....e totaldött känns det som :p |
|
|
| x-dream |
Håller med er killar....Finns inte mycket att göra...
Men jag ska iaf sätta mig å kolla på en Simpsons DVD-box nu...:D :D |
|
|
| mindshooter |
Då var man inte ensam om att ha tråkigt då :\
usch...vagörman? |
|
|
| Glorie |
d e ju trettondagsafton idag :) ere ingen som e på nå typ middag eller så? inte för att ja e det.. har tenta på fredag. uschabuscha..
:(
men lär av mig..
det e angenämt att inte göra nånting..juh! åtminstone för ett tag..;)
du kan ju chilla/softa ju reveal...:p
själv önskar ja att ja hade det så, som dig.. att ja inte behövde gö nåt.. aja |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
du kan ju chilla/softa ju reveal...:p
|
hur gör man det, egentligen? |
|
|
| mindshooter |
| Grejen e att jag har megamycket att göra, städa, skriva massa grejer och sånt..men man orkar inte..och då har man tråkigt samtidigt som man vet att man inte har tid att ha tråkigt egentligen...utråkad stress helt enkelt...skitjobbigt.... Sitter och kollar när robbie williams dansar till trance musiken jag spelar från datorn |
|
|
| Glorie |
chilla/softa... då sitter man endera å tar d allmänt lugnt... sitter framför datorn å surfar runt... slappar i sängen... eller pysslar i hemmet... eller så ju ;) typ gör manikyr eller så :D va vet ja? det har iaf ja gjort ida :D man kan typ snacka i telefon, se på tv/video... me om man känner för det..
baka en kaka kanske? gå till en kompis å softa lite? snacka me nån liksom? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
baka en kaka kanske? |
what do we look like....ing chefs? :p :rolleyes: ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
what do we look like....ing chefs? :p :rolleyes: ;) |
ungefär :stongue:
btw, MCs borde skjutas, deras jävla "respect to the dj" inne i set är ju patetiskt |
|
|
|
|