|
אני וחברה שלי חתכנו אחרי 8 חודשים..
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| למישהו יש הצעות איך להתעודד..? |
|
|
| NaOren |
מצטער לשמוע אחי...
מי זאת? |
|
|
| NyKoN |
וואי איזה זין
מי חתך? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by NaOren
מצטער לשמוע אחי...
מי זאת? |
לא מהעיר.. חיפאית..
| quote: | Originally posted by NyKoN
וואי איזה זין
מי חתך? |
אני.. יוצא לנו להפגש פעם בשבוע.. יש שבועות שאפילו לא יוצא להפגש.. זה לא מתאים.. |
|
|
| oDrori |
| (זה דווקא לא חייב להיות עצוב מבחינתך (אייסיק |
|
|
| NyKoN |
חפיף
בנות ילכו ויבואו
אין לך איך להתעודד כי אתה לא אמור להיות עצוב כ"כ |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אח שלי לא נעים
אבל אם אתה גמרת את זה אז כנראה שזה לא הכי נורא... הרי אתה הרגשת שזה לא מתאים לך ולא להפך... |
|
|
| Shahar |
| הלוואי שנעבור גם את זה :) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Shahar
למישהו יש הצעות איך להתעודד..? |
כן, תעשה ביד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן, תעשה ביד |
חחחחחחחחח ראסמי רעיון טוב |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן, תעשה ביד |
חחחחחח |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחח ראסמי רעיון טוב |
שקט ! זונה, שקט
אתה עם השרירם שלך למה אתה גלל מבזב את הזמן מול המחשב לך תזיין או משהו |
|
|
|
|