return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
אני וחברה שלי חתכנו אחרי 8 חודשים.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
חחחחח אריאל הבאת אותה
קיצר שחר אחי
עשית בצדק שחתכת מה שאני לא מבין איך הצלחת להחזיק תקשר הזה 8
חודשים
?!

כל אופן יש הרבה דגיגות בים
MoSH_MaN
תחכת ואתה מרגיש רע
כנראה אתה לא שלם אם זה.....תדבר איתה...

אם לא
אז תנסה לצאת כמה שיותר ולעשות כמה שיותר דברים
וגם פשוט תשכב ולא תעשה כלום
Shahar
quote:
Originally posted by Ariels
כן, תעשה ביד


אני בניגוד לכמה שבטח יש פה לא צריך לשבת כמו הומו ולענג תצמי
luckystrike
אריאל יא נקניק טוב לראות אותך פה יותר
מה קיבלת אינטרנט שוב פעם אחי ?
:)


ושחר אחי - לא נורא תקשיב לריבה
TIME IS A HEALER
אחי ...
itamarsan
quote:
Originally posted by luckystrike
אריאל יא נקניק טוב לראות אותך פה יותר
מה קיבלת אינטרנט שוב פעם אחי ?
:)


ושחר אחי - לא נורא תקשיב לריבה
TIME IS A HEALER
אחי ...

ווואאאלה אחייי ראסמיייייי
ושחר בקשר עליההה לא נורא אחי קודם כול זה קשה להישאר בקשר עם מישהי שאתה רואה אותה פעם בשבוע זה לא כייף לדעתייי ואני מקווה שתוכל למצוא מישהיי שתיהיהי יותר קרובה ויותר טובה ממנה או שאני טועה......
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Shahar
אני בניגוד לכמה שבטח יש פה לא צריך לשבת כמו הומו ולענג תצמי


הופה משחק אותה גבר.....חחחח

אין ממש קשר
להומו
לפעמים זה דווקא טוב שאין לך חברה או משהו

=
oDrori
quote:
Originally posted by Shahar
אני בניגוד לכמה שבטח יש פה לא צריך לשבת כמו הומו ולענג תצמי


גם סטרייטים עושים את זה ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
שקט ! זונה, שקט
אתה עם השרירם שלך למה אתה גלל מבזב את הזמן מול המחשב לך תזיין או משהו


חחחחחחחחחחחח אם רק היית רואה מה תפסתי אתמול בדיסקוטק...
איזה חרמנית היא הייתה
אני כזה מסכן שלא ביקשתי מציצה על המקום
כמעט זיינתי אותה על הרחבת ריקודים!!!
Shahar
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הופה משחק אותה גבר.....חחחח

אין ממש קשר
להומו
לפעמים זה דווקא טוב שאין לך חברה או משהו

=

שאין חברה לפעמים זה טוב ואפילו לרוב זה טוב
אלב להביא ביד.... לא ממש..
DjChook
שחר משתתף בצערך :)

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר משתתף בצערך :)


ממשיכים הלאה...
ד"א איך מה שהראתי לך באיסק
Rising
שמע אחי מוש צודק...
אם אתה בבאסה עכשיו אחרי שאתה חתכת אז סימן שאתה יכול להחזיר את הקשר
עזוב אותך הייתם 8 חודשים זה תקופה דיי רצינית
אם עד עכשיו התסתדרתם למה עכשיו לסגור?

בכל מקרה אתה חייב לשמוע קצת טראנס עם נשמה זה הפתרון הכי טוב.
Andain - Summer Calling
מושלם.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement