|
אני וחברה שלי חתכנו אחרי 8 חודשים.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
חחחחח אריאל הבאת אותה
קיצר שחר אחי
עשית בצדק שחתכת מה שאני לא מבין איך הצלחת להחזיק תקשר הזה 8
חודשים
?!
כל אופן יש הרבה דגיגות בים |
|
|
| MoSH_MaN |
תחכת ואתה מרגיש רע
כנראה אתה לא שלם אם זה.....תדבר איתה...
אם לא
אז תנסה לצאת כמה שיותר ולעשות כמה שיותר דברים
וגם פשוט תשכב ולא תעשה כלום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן, תעשה ביד |
אני בניגוד לכמה שבטח יש פה לא צריך לשבת כמו הומו ולענג תצמי |
|
|
| luckystrike |
אריאל יא נקניק טוב לראות אותך פה יותר
מה קיבלת אינטרנט שוב פעם אחי ?
:)
ושחר אחי - לא נורא תקשיב לריבה
TIME IS A HEALER
אחי ... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אריאל יא נקניק טוב לראות אותך פה יותר
מה קיבלת אינטרנט שוב פעם אחי ?
:)
ושחר אחי - לא נורא תקשיב לריבה
TIME IS A HEALER
אחי ... |
ווואאאלה אחייי ראסמיייייי
ושחר בקשר עליההה לא נורא אחי קודם כול זה קשה להישאר בקשר עם מישהי שאתה רואה אותה פעם בשבוע זה לא כייף לדעתייי ואני מקווה שתוכל למצוא מישהיי שתיהיהי יותר קרובה ויותר טובה ממנה או שאני טועה...... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני בניגוד לכמה שבטח יש פה לא צריך לשבת כמו הומו ולענג תצמי |
הופה משחק אותה גבר.....חחחח
אין ממש קשר
להומו
לפעמים זה דווקא טוב שאין לך חברה או משהו
= |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני בניגוד לכמה שבטח יש פה לא צריך לשבת כמו הומו ולענג תצמי |
גם סטרייטים עושים את זה ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
שקט ! זונה, שקט
אתה עם השרירם שלך למה אתה גלל מבזב את הזמן מול המחשב לך תזיין או משהו |
חחחחחחחחחחחח אם רק היית רואה מה תפסתי אתמול בדיסקוטק...
איזה חרמנית היא הייתה
אני כזה מסכן שלא ביקשתי מציצה על המקום
כמעט זיינתי אותה על הרחבת ריקודים!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הופה משחק אותה גבר.....חחחח
אין ממש קשר
להומו
לפעמים זה דווקא טוב שאין לך חברה או משהו
= |
שאין חברה לפעמים זה טוב ואפילו לרוב זה טוב
אלב להביא ביד.... לא ממש.. |
|
|
| DjChook |
| שחר משתתף בצערך :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר משתתף בצערך :) |
ממשיכים הלאה...
ד"א איך מה שהראתי לך באיסק |
|
|
| Rising |
שמע אחי מוש צודק...
אם אתה בבאסה עכשיו אחרי שאתה חתכת אז סימן שאתה יכול להחזיר את הקשר
עזוב אותך הייתם 8 חודשים זה תקופה דיי רצינית
אם עד עכשיו התסתדרתם למה עכשיו לסגור?
בכל מקרה אתה חייב לשמוע קצת טראנס עם נשמה זה הפתרון הכי טוב.
Andain - Summer Calling
מושלם. |
|
|
|
|