|
אני וחברה שלי חתכנו אחרי 8 חודשים.. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
שמע אחי מוש צודק...
אם אתה בבאסה עכשיו אחרי שאתה חתכת אז סימן שאתה יכול להחזיר את הקשר
עזוב אותך הייתם 8 חודשים זה תקופה דיי רצינית
אם עד עכשיו התסתדרתם למה עכשיו לסגור?
בכל מקרה אתה חייב לשמוע קצת טראנס עם נשמה זה הפתרון הכי טוב.
Andain - Summer Calling
מושלם. |
אחי אני חתכתי כי לא בא לי להמשיך.. היא בצבא היא חוזרת פעם בשבוע נפגשים כל שבוע ויש שבועות שלא מסתדר להפגש
לא מתאים.. |
|
|
| Sniper |
אךך איך אני מת על הפורום הזההה:]
כולם פה עוזרים |
|
|
| Shahar |
חח סניפר..
טוב בגלל שכמה כבר שאלו אם אני נפרדתי אז למה אני מדוכא..
קשה להיפרד ממישהי ולראות אותה עושה לך פרצופים על זה אחר כך
היא דואגת לידע אותי כמה שרע לה ועצוב לה ושהיא רצתה להשאר חברים וכו...
זה סתם פוגע
הדבר האחרון שהייתי עושה למישהי שנפרדה ממני זה להראות לה שאני עצוב - דווקא בגלל שזה יעציב אותה לא הייתי עושה את זה.. להפך, אם היא נפרדה אני אתן לה את שיא החופש
זה הדבר הכי חרא שמישהו שנפרדו ממנו יכול לעשות...
אל תעשו את זה בחיים.. |
|
|
| Sniper |
צודק אחי
זה מדכא אותך שעושים לך פרצופים |
|
|
| DjChook |
שחר היא פאקינג מחיפה מה היא עשתה
שלחה לך סמיילי עצוב ?
הגזמת...
לפי דעתי תתנתק קצת מהמירק, תקופת צינון או משהו
אל תדבר איתה
הכל ירגע
אז אם היא חשובה לך תחזרו להיות ידידים |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחח אם רק היית רואה מה תפסתי אתמול בדיסקוטק...
איזה חרמנית היא הייתה
אני כזה מסכן שלא ביקשתי מציצה על המקום
כמעט זיינתי אותה על הרחבת ריקודים!!! |
[שומר את ההערות הסרקסטיות שלו לעצמו] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
[שומר את ההערות הסרקסטיות שלו לעצמו] |
דבר כמה שאתה רוצה עכשיו
זה היה יותר רציני מאז...
והיא לא הייתה שמנה בכלל!!!!!!!!!!
וגם לא הייתי שיכור... אז זה שיחק לטובתי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר היא פאקינג מחיפה מה היא עשתה
שלחה לך סמיילי עצוב ?
הגזמת...
לפי דעתי תתנתק קצת מהמירק, תקופת צינון או משהו
אל תדבר איתה
הכל ירגע
אז אם היא חשובה לך תחזרו להיות ידידים |
סתם שלחה אסמס ואמרה שהיא עדיין אוהבת ואתי ואם זה היה תלוי בה לא היינו נפרדים ושלחה חברות שלה לזיין לי תשכל שהיא עצובה..
אנלא אוהב קטעים כאלה תמכיר אותי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
שאין חברה לפעמים זה טוב ואפילו לרוב זה טוב
|
הקטע הוא כזה ...
שאין לך חברה אתה תמיד תרצה אחת
ותמיד תחפש את זה או לפחות תחפש משהוא
אפילו לא רציני ...
אבל שאתה מוצא משהוא תמיד אבל תמיד אני לא מבין למה כל כך
חיפשתי ושזה כמו בית כלא עכשיו וזה וחושב על להיפרד ...
יענו זה מצב קקי כי אף פעם אתה לא מרוצה - זה חוק
אם אתה לבד אתה רוצה מישהיא ושאתה מוצא מישהיא אתה
רוצה להיות לבד ונמאס מהר ...
לא ייאמן כמה שזה נכון ...
| quote: | Originally posted by oDrori
[שומר את ההערות הסרקסטיות שלו לעצמו] |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי !!!!!!!!!!!!
גם אני בדיוק חשבתי משהוא כזה !!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני עדיין חושב על הקטע עם ההיא שאמרה לך שהיא יצאה עם
רועי שאמרת שהיא נראית כמו יונה מרחוב סומסום !!!
:crazy: :haha: :tongue2 :haha:
קטע לספרים !
ורועי - היה לך מקלף תפוחים באזור ? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הקטע הוא כזה ...
שאין לך חברה אתה תמיד תרצה אחת
ותמיד תחפש את זה או לפחות תחפש משהוא
אפילו לא רציני ...
אבל שאתה מוצא משהוא תמיד אבל תמיד אני לא מבין למה כל כך
חיפשתי ושזה כמו בית כלא עכשיו וזה וחושב על להיפרד ...
יענו זה מצב קקי כי אף פעם אתה לא מרוצה - זה חוק
אם אתה לבד אתה רוצה מישהיא ושאתה מוצא מישהיא אתה
רוצה להיות לבד ונמאס מהר ...
לא ייאמן כמה שזה נכון ...
|
קיצר, הכי טוב, קשר בלי יותר מידי מחויבות.. נהנים ביחד כשצריך, ובסוף אף אחד לא נשאר פגוע... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי !!!!!!!!!!!!
גם אני בדיוק חשבתי משהוא כזה !!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני עדיין חושב על הקטע עם ההיא שאמרה לך שהיא יצאה עם
רועי שאמרת שהיא נראית כמו יונה מרחוב סומסום !!!
:crazy: :haha: :tongue2 :haha:
קטע לספרים !
ורועי - היה לך מקלף תפוחים באזור ? |
לך תזדיין יא הומו!!!!!
לא הייתי שיכור הפעם!!!!!!!!!
אם הייתי עושה עוד משהו כזה אז הייתי באמת מסכן מה שאני לא!!
אז חלאס לשחק לי אותה עכשיו
ואני לא יצאתי עם החברה הזאת של עודד!!!!!
אני זוכר בתל יצחק שראינו אותה ואת חברה שלה לימדתי את עודד להגיד בפעם הראשונה מבלצצצצצצצצצת!!!!!!
ולך תזדיין אתה והתפוחי אדמה שלך
:crazy: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
קיצר, הכי טוב, קשר בלי יותר מידי מחויבות.. נהנים ביחד כשצריך, ובסוף אף אחד לא נשאר פגוע... |
תגיעי לרעננה תרימי טלפון
אני מחכה ...
[edit]
מורן ערכתי לך את הפוסט כדי לא לחשוף פרטים מיותרים
וואלה לא הבנתי מה רצית להגיד בפוסט הזה... אל תרשום דברים כאלה פה...
לטובתך... |
|
|
|
|