|
אני וחברה שלי חתכנו אחרי 8 חודשים.. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by luckystrike חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני עדיין חושב על הקטע עם ההיא שאמרה לך שהיא יצאה עם
רועי שאמרת שהיא נראית כמו יונה מרחוב סומסום !!!
:crazy: :haha: :tongue2 :haha:
|
Hahahaha, mi zot Yona ? Lo zoher et Yona aval mi zad sheni kvar shanim she lo raiti rehov sumsum
:conf:
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Hahahaha, mi zot Yona ? Lo zoher et Yona aval mi zad sheni kvar shanim she lo raiti rehov sumsum
:conf:
:haha: :haha: :haha: |
יונה , נו זאתי עם המטפחת שגרה מול המערה של קיפי !
עם השיער חצי-אפור כזאת זקנה !
תמיד היה לה מקל ספונג'ה ביד והיא צעקה על ההוא עם הגבות
ועל משה אופניק !
יונה נו ?
מי לא מכיר ? :)
| quote: | Originally posted by luckystrike
[edit]
מורן ערכתי לך את הפוסט כדי לא לחשוף פרטים מיותרים
וואלה לא הבנתי מה רצית להגיד בפוסט הזה... אל תרשום דברים כאלה פה...
לטובתך... |
תודה אמא ! :) |
|
|
| TranceGiant |
Lo zoher
Tov lo nora ;) Ill try and get some dvd rip of a new Rehov Sumsum episode :toothless |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Lo zoher
Tov lo nora ;) Ill try and get some dvd rip of a new Rehov Sumsum episode :toothless |
hehe
good luck
איך אפשר לשכוח את יונה ...
ואחי תתרגם לנו את הט'רד ההוא בגרמנית !!!
כנס לפה:
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=84435 |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח גם אני לא זוכר את יונה...
מקל ספונג'ה?!
מוזר...
אבל קיפי השתנה במשך העונות
אני זוכר היה לנו איה קטע מוזר לראות את זה עוד פעם לפני איזה שנתיים שלוש
זה לא אותו קיפי בן קיפוד... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח גם אני לא זוכר את יונה...
מקל ספונג'ה?!
מוזר...
אבל קיפי השתנה במשך העונות
אני זוכר היה לנו איה קטע מוזר לראות את זה עוד פעם לפני איזה שנתיים שלוש
זה לא אותו קיפי בן קיפוד... |
בטח שהוא השתנה !
החארות הפכו את קיפי לדנה אינטרנשיונל !
סעמ'ק פתאום יש לו נייקי חדשות ושיער צבוע בפנינה רוזנבלום
איפה הנעלי ביית ??? איפה הנוסטלגיה !
ומאיפה יש לו כסף ?
כאילו פתאום הוא עבר לגור בביית של מוש !
ועוד משהוא - פתאום קיפי יודע ערבית !!!
אני אומר לכם הערבים חטפו אותו,כרתו לו את האיבר
והפכו אותו לבחורה ... |
|
|
| TranceGiant |
Uf ya meraglim! LOL
Kodem kol, lo yafe likro lahem Nazim, hashavti she atem kzat yoter bogrim.....Huz mi ze gam nifgashti im harbe mi hagermanim bakaiz be Berlin (loveparade) ve hem beemet kulam ahla Gvarim az tafsiku im ha hahlalot ... Anyway Im changing the lang now since typing hebrew with english fonts is annoying.
As you've seen such a "overbeat" thread was made on any single European country, it was more of a joke as we in the german forum decided that we no longer wanna be the forum with the least posts! So we started a capmaign of endless spamming (like in this forum here :D :D ) in order to catch some forums ahead of us hehe..so this was the thread where we'd wanna "lahakof" you forum. In the thread itself nothing important was discussed..just the fact that pizza is tasty and that you Israelis are poor to live in such a dangerous country..thats it :) |
|
|
| DjChook |
לא חשבתי אחרת
זה רק הבן דוד החסר תועלת שלי :)
בקשר לפוסט שערכת רועי,
מעניין מה היה רשום שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בטח שהוא השתנה !
החארות הפכו את קיפי לדנה אינטרנשיונל !
סעמ'ק פתאום יש לו נייקי חדשות ושיער צבוע בפנינה רוזנבלום
איפה הנעלי ביית ??? איפה הנוסטלגיה !
ומאיפה יש לו כסף ?
כאילו פתאום הוא עבר לגור בביית של מוש !
ועוד משהוא - פתאום קיפי יודע ערבית !!!
אני אומר לכם הערבים חטפו אותו,כרתו לו את האיבר
והפכו אותו לבחורה ... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת לי על החיים עכשיו!!!!!!!!!!
הפכו אותו לדנה אינטרנשיונל...
יש איזה תוכי כתום שהוא ערבי שקוראים לו כרים... איזה מצחיקול הוא!!!!!!!
כל שאר הערבים סתם קקות
ומי זאת הדפני הסגולה והמטומטמת הזאת?!
איזה פלצנית היא!!!!
רק אופניק שולט!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בקשר לפוסט שערכת רועי,
מעניין מה היה רשום שם |
פרטים על מורן שאמא שלו לא הייתה אוהבת אם הוא היה חושף
לא דברים שצריך להגיד באנטרנט... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת לי על החיים עכשיו!!!!!!!!!!
הפכו אותו לדנה אינטרנשיונל...
יש איזה תוכי כתום שהוא ערבי שקוראים לו כרים... איזה מצחיקול הוא!!!!!!!
כל שאר הערבים סתם קקות
ומי זאת הדפני הסגולה והמטומטמת הזאת?!
איזה פלצנית היא!!!!
רק אופניק שולט!!!!!! |
ראסמי אופניק היחידי שלא נתן לערבים לתפוס אותו
ונשאר ארס תותח ! דוגרי לא יתאים לא איזה שרשר ככה ???
בטח ברח מהם עם החיפושית שלו ! תותח אופניק הזה !
וההוא עם הגבות גם היה תותח שכחתי את השם שלו
אבל הוא עזב לשחק בזינזאנה ... אין ערכים לאנשים
בארץ אני אומר לך ...
מסכן קיפי הרסו אותו לגמריי ...
מסדרה קלאסית זה הפך לחרא אמיתי
אני זוכר שהיה אתר אנטי-קיפי שיצא קיפי החדש
איזה קורע זה היה
הם סרקו תמונות של קיפי עם סדאם חוסיין והיטלר וכל מיני
כאלה ... ועשו קמפניינים נגד קיפי החדש ... |
|
|
|
|