|
Sander Kleinenberg @ the Q - 1 Februari 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Switch
valt me tegen van joe KW
kun je niet na dat feest langskomen? of is het weer zo'n schuurfeest? :) :crazy: |
hehe, nee, maar zo onze verjaardagen kennende is dat eerst tot een uurtje of 1 zitten en dan en masse naar zak toe, dat wil dus zeggen als ik DAN nog weg wil ik pas om een uur of 2 in zwollywood ben en die toko daro waarschijnlijk allang volzit en ik helemaal een kutnacht heb PLUS dat ik een nacht met alle (en das vrij uniek) kameraden mis...
maar hijs meestal nog wel te kneden :P |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hehe, nee, maar zo onze verjaardagen kennende is dat eerst tot een uurtje of 1 zitten en dan en masse naar zak toe, dat wil dus zeggen als ik DAN nog weg wil ik pas om een uur of 2 in zwollywood ben en die toko daro waarschijnlijk allang volzit en ik helemaal een kutnacht heb PLUS dat ik een nacht met alle (en das vrij uniek) kameraden mis...
maar hijs meestal nog wel te kneden :P |
ah
nog wat interessants bij Zak dan? ik ga daar toch niet naartoe, te veel domme boeren daar die willen vechten |
|
|
| basd |
en? en? en? en?
wie nog meer? :) |
Zoals duidelijk moge zijn, gaat Switch ook :) Zonder hem zouden wij waarschijnlijk niet eens gaan..
Zo goed dan ? :D |
|
|
| SnuggLe |
Jep, wij zijn er ook, BasD en ik, samen met Switch ( iets van "Sponsored by Switch" :) )
Iedereen even zijn beste kleding aandoen, want ik moet waarschijnlijk officieel foto's maken voor partyflock! :stongue: :cool: :D :cool: :cool: :p ! |
|
|
| franzelare |
ik ben zeker ook van de party!
er is volgens mij geen voorverkoop maar dat kan ik nog wel even navragen! het is meestal gewoon optijd komen bij the Q!
en 2 kolkie je MOET gewoon komen man! |
|
|
| kolkiewolkie |
ah
nog wat interessants bij Zak dan? ik ga daar toch niet naartoe, te veel domme boeren daar die willen vechten |
geen idee of dr nog wat te doen is, maarja, tis ongeveer onze stamdiscotheek :p :D , kijk zelf meestal maar een dag of 2 van tevoren of er eigenlijk nog iets te doen is...
en dat vechten:conf: ??
ik ben er nou echt al een fiks aantal keren geweest, maar heb dat echt nog nooit gezien hoor, zaterdag hing dr ook weer een relaxte sfeer vond ikzelf :)
volgens mij heb je daar iets tevaak in de spiegel gekeken ofzo ;) |
|
|
| Switch |
geen idee of dr nog wat te doen is, maarja, tis ongeveer onze stamdiscotheek :p :D , kijk zelf meestal maar een dag of 2 van tevoren of er eigenlijk nog iets te doen is...
en dat vechten:conf: ??
ik ben er nou echt al een fiks aantal keren geweest, maar heb dat echt nog nooit gezien hoor, zaterdag hing dr ook weer een relaxte sfeer vond ikzelf :)
volgens mij heb je daar iets tevaak in de spiegel gekeken ofzo ;) |
wtf? als je niet oppast sla ik je in elkaar!!! :)
j/k
nee, de sfeer in Index vonk altijd stukken beter, de duitsers willen gewoon feesten, meer niet. in Zak zijn teveel nederlanders, veel van die groepjes die daar maar staan, en zo kijken van "als je me aanstoot, sla ik je in elkaar met mijn maten" |
|
|
| kolkiewolkie |
nee, de sfeer in Index vonk altijd stukken beter, de duitsers willen gewoon feesten, meer niet. |
vonk ==>> te oud om uit te gaan ;) ????
maar Index is idd beter, maar ook een stukkie verder rijden, voor mij, of voor ons is het gewoon een krappe 20 minuten sjesen en je bent er. soms gaan we maar een uurtje of 2 ofzo, gewoon voor de fun (kan ook gewoon, want het is dr echt goedkoper dan welke boerenneuktent in de omgeving (sixty daargelaten dan :p ;) ==> geboortenest van sander kleinenberg trouwes)) |
|
|
| Switch |
vonk ==>> te oud om uit te gaan ;) ???? |
ja kom er niet meer zo vaak, muziek zuigt een beetje, veel van dat commerciele duitse trance met te veel breaks
| quote: |
(sixty daargelaten dan :p ;) ==> geboortenest van sander kleinenberg trouwes)) |
pfff sixty bij vriezenveen of waar dat ook was? |
|
|
| Beckham |
| quote: | | Iedereen even zijn beste kleding aandoen, want ik moet waarschijnlijk officieel foto's maken voor partyflock! :stongue: :cool: :D :cool: :cool: :p ! |
Als je maar goed je best doet.. :tongue3 |
|
|
| franzelare |
| zullen maar GEEN Pf meeting opzetten want dan word deze fotograaf misschien ook gesloopt door aanhangers van bob :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
zullen maar GEEN Pf meeting opzetten want dan word deze fotograaf misschien ook gesloopt door aanhangers van bob :stongue: |
Aanhangers van Bob???? |
|
|
|
|