return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Sander Kleinenberg @ the Q - 1 Februari 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Beckham
Als je maar goed je best doet.. :tongue3

Ghe, had niet eens door dat jij nu ook hier lid bent Beckham :D
Welkom op ons nederige kleine TranceAddict-forum ;)
Enjoy your stay!
franzelare
die zat hier al eerder stilletje mee te lezen hoor :)
djmarshal
Ik ga er hopelijk bij zijn... @ the Q. Wou er vorig jaar ook al naar toe, maar kon toen helaas niet. Toen was Kleinenberg daar ook als ik me niet vergis.

En trouwens, boeren bij Zak? de laatste keer dat ik er was heb ik alles behalve boeren gezien. Het lijkt wel of half nederland nu naar Zak komt. -vroeguh- was het gezellig, met mensen uit de buurt... nu loopt er veel onbekend volk, en de muziek is er ook minder op geworden... :/ imho
Eye-Riz
maar Beckham draait hier toch al een tijdje mee (meen me een bijdehandte opmerking te herinneren :D )? Oja, jij was natuurlijk aan de andere kant van de wereld Snuggle... :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Eye-Riz
maar Beckham draait hier toch al een tijdje mee (meen me een bijdehandte opmerking te herinneren :D )? Oja, jij was natuurlijk aan de andere kant van de wereld Snuggle... :D

Tsja, als ik in China zit kan ik niet alles meekrijgen :)

Maareh.. Frans, wie is nou die BOB waar je het over had?
magrec
quote:
Originally posted by djmarshal
Ik ga er hopelijk bij zijn... @ the Q. Wou er vorig jaar ook al naar toe, maar kon toen helaas niet. Toen was Kleinenberg daar ook als ik me niet vergis.

Nope 1e keer s.k in the Q.
franzelare
dat weet je dus nu al snuggle ;)

was gewoon een grapje, toen ik de past van beckham zag :)

ik heb er al wel zin in! ik moet nog even kijken hoe ik het allemaal regel want ik moet overdag in amsterdam zijn maar ik ben zeker optijd terug voor dit feestje!

ik hoop alleen dat ze die rook machiene voor bij het podium kapot hebben :D
magrec
hehe ja dat is toch wel het enigste minpunjte aan de kjoe, die rookmasjien, maar als het goed druk is heb je er wel minder last van.
Beckham
quote:
Originally posted by Eye-Riz

Ik val ook zo gigantisch op.. :rolleyes:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

maar hijs meestal nog wel te kneden :p

kan iemand me even een paar zaterdagen geven anders, ik heb d'r nog een aantal extra nodig de komende 5 weken :( :o

Switch
la nuit d'electronique (goa/drum 'n' bass)
sander kleinenberg @ club @
nexus

:D
Switch
quote:
Originally posted by magrec
hehe ja dat is toch wel het enigste minpunjte aan de kjoe, die rookmasjien, maar als het goed druk is heb je er wel minder last van.

lekker als je dat spul op de tong krijgt :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement