|
Sander Kleinenberg @ the Q - 1 Februari 2003 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
ik ga duidelijk te veel om met m'n kameraden lately, want, ik kom NIET:eek: :nervous:
reden: geen zin (zoooooo herkenbaar :p ) en ben echt een WRAK momenteel, kheb geen zin om helemaal solo op pad te gaan. We gaan filmpje doen vanavond :) (dat terwijl er zooooveel vette feesten zijn dit weekend :p , onbegrijpelijk)
iig wens ik jullie veel plezier!
p.s. flamen mag ;) en er bestaat nog een mogelijkheid dat ik me bedenk :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
hehehe mensen, dus jullie weten het! Kijk maar uit, het moet van Supersjinees! ;) |
LUL!:p:D |
|
|
| basd |
Zo, Bas is weer een beetje wakker..
Was echt een heerlijk feestje gisteren in Zwolle !
Goeie sfeer, lekkere muziek (heb denk ik nog nooit ZO weinig platen herkend op een avond, maar een stuk of twee..), en uiteraard was het weer erg gezellig met de TA's. Helaas dat Frans, Iris, Johan en Kolkie niet konden komen, maar ook zonder hen was het erg goed uit te houden !
San draaide lekker aan het begin van de avond, wel erg ingehouden, maar een perfecte opwarmer voor Sander K. Die begon meteen lekker, weinig zweefwerk maar gewoon lekkere stampende prog met hier en daar wat tribal-invloeden. Heb nog een vette remix van Fischerspooner - Emerge gehoord, maar heb echt geen idee welke.
Laatste uurtje begon ie wel wat meer te zweven, en aan het einde van zijn set ging het dak er echt totaal af met Underworld - Two months off. Erg lekker ! Quintin mocht om vanaf kwart over drie de avond afsluiten. We hebben hiervan maar een half uurtje ofzo gehoord, het was een mooie tijd om weer eens naar huis te gaan.
Al met al een topfeessie, ben erg benieuwd naar de foto's. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by basd
Quintin mocht om vanaf kwart over drie de avond afsluiten. We hebben hiervan maar een half uurtje ofzo gehoord, het was een mooie tijd om weer eens naar huis te gaan.
Al met al een topfeessie, ben erg benieuwd naar de foto's. |
Wij zijn wel tot t einde gebleven (half 5) en t was top! Laatste plaat was Viframa - Cristelle (Katana's Intro Mix), echt geweldig! Leuke avond gehad, veel leuke mensen daaro. Prima Avond dus! |
|
|
| djmarshal |
de disco en sander kleinenberg waren zeker oke, maar dat stomme deurbeleid slaat echt nergens op. Ik was met 2 andere jongens vanuit het oosten gekomen...andere half uur sneeuw en al getrotseerd en dan wouden ze ons niet naar binnen laten omdat ze graag een gelijke verdeling van sexse wouden hebben binnen in de disco ... wat een bull...anders zou het een 'hengstenbal' worden... pffff... wat maakt dat trouwens uit....
ik ga er in ieder geval niet weer naar toe... zolang ze dat stomme deurbeleid hebben... :mad: |
|
|
| SnuggLe |
Ik sluit me helemaal aan bij BasD! Wat een ge-wel-dig feest!!
Leuke mensen (Theseus, Smirnoff, New_Wave, Switch, Arend, Beckham, Sander dacht ik vd BoumaBros, Magrec, Petrus, T.H.C en BasD en mijn vriendin), en een SUPERsfeer! Het was klopte gewoon allemaal. Er was genoeg ruimte om te dansen, er zijn denk ik veel mensen niet gekomen omdat het zo glad was buiten. Des te beter voor ons.
Aan het eind van de set was ik echt zoooooo happy, ik kreeg bijna tranen in mijn ogen. Denk dat het een combinatie was van de alcohol + joint. :D Het was gewoon een toppertje :D
Maybe schrijf ik nog wel een partyreportje voor hier en PF, maar dat red ik nu niet. Denk morgen dan. Foto's moeten eerst op Partyflock komen, ik was nl. fotograaf voor PF in de Q. Denk dat de set er vanavond wel een keer opstaat.
1 voorproefje van de foto's:
 |
|
|
| Optimus |
*kijkt naar foto*
OMG, Tim heeft zijn eerste pilletje genomen!!!:D;):happy2: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
OMG!
Foto's! :nervous:
Ik weet wel dat ik er op een paar weer zeer verknaakt opsta :p
Maar dat zien we later wel weer :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
*kijkt naar foto*
OMG, Tim heeft zijn eerste pilletje genomen!!!:D;):happy2: |
Ja sorry, is mijn fout. T viel zomaar in z'n glaasie.... |
|
|
| New Wave |
Mwhe, ik was om half 3 zo moe als maar kan.....dan heb je wel kutpillen Petrus. :p
Als ik een pillie op had dan had ik niet zo lang stil gestaan.
Van Progressive moet je echt pitten.
Het was inderdaad wel een leuk en super gezellig feestje!
Maar volgende keer moeten zeb iets meer progressive met techno-invloeden draaien.
Tjow |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
OMG!
Foto's! :nervous:
Ik weet wel dat ik er op een paar weer zeer verknaakt opsta :p
Maar dat zien we later wel weer :D |
Zijn er bijna allemaal uit-geedit :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zijn er bijna allemaal uit-geedit :) |
wat jammer nou:( Mail ze anders ff ghehehe |
|