|
Sander Kleinenberg @ the Q - 1 Februari 2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Switch
muzikaal geweld? dit is prog, geen hardstyle :)
prog kent geen geweld, alleen maar van die hasj rokende rastamannen die alleen "peace" kunnen zeggen :D
j/k |
WHAHAHAA! :stongue: |
|
|
| magrec |
Euhm ja quintin draait maar een uurtje..
En volgens mij was ik iets te enthousiast want ik had gehoord dat steve lawler zou komen draaien in zwolle maar nu ik zo zijn agenda bekijk dan kan ie helemaal niet draaien in maart in zwolle.
Dit vraagt om een nadere uitleg :(

Het is de laatste tijd goed aan het lopen in zwolle :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec

|
OE OE OE OE! Als ik dit fototje zo zie dan kan ik leuke foto's maken in de Q op 1 februari!!! Danseressen, Vj's, en wat leuke lichten. BETER! Alleen die van mij worden wel beter dan dit fototje :) |
|
|
| magrec |
De laser natuurlijk niet vergeten!!
:) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Oja...ik kom ook nog met een aantal. Zou dit de eerste keer zijn dat de Q vol komt?ben wel benieuwd, het is er meestal niet al te druk. |
dan loop je een beetje achter vriend :)
laatst moest op vrijdag de deur al dicht en was het 1 er in 1 er uit! en het was binnen retedruk!!!
2 snuggle > als je daar echt leuke foto's wil maken moet je een kurk voor in de rook machiene mee nemen want hij lijk soms wel of dat klote ding niet uit kan daar :conf: |
|
|
| Beckham |
Als je foto's maakt op de momenten dat er weinig rook hangt kan je er echt topfoto's maken..
En oh ja Snuggle, de meester gaat je wel leren hoe je foto's moet maken ;) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by franzelare
laatst moest op vrijdag de deur al dicht en was het 1 er in 1 er uit! en het was binnen retedruk!!!
2 snuggle > als je daar echt leuke foto's wil maken moet je een kurk voor in de rook machiene mee nemen want hij lijk soms wel of dat klote ding niet uit kan daar :conf: |
vaak kun je best even naar de lichtman toestappen en even overleggen over het rookgehalte ivm foto's! gewoon even vragen, houden ze er altijd wel rekening mee. |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by franzelare
|
hmz...da's dan nieuw, ik kom er idd niet zo vaak meer. Wel een aantal keer geweest en de laatste keer bij lemon 8 had ik het wel drukker verwacht.
Magoed als jij het typt zal het wel, ik was toch niet van plan om laat te gaan(ik ga niet 3 uur reizen voor 3 uurtjes feest) |
|
|
| kolkiewolkie |
... en toen kwamen een aantal mensen drachter dat er op 1 februari ook een technofeestje in utreg' is :p
is echt niet leuk meer hoeveel feestjes er zijn die dag :(
biohemica in dld.
sk in zwolle
techno in utrecht
armin in den haag
:eek:
dat kneden is me trouwes weer goed afgegaan trouwes :D :D (lees ik kan iig weg die dag :D ) |
|
|
| Eye-Riz |
ik heb mijn keuze gemaakt hoor, ik ga gewoon naar Zwolle.
En Frans sleur ik aan zijn haren mee, die bindt ik achter een Peugot206! |
|
|
| franzelare |
jij mij mee sleuren.......... nou ik denk dat dat niet nodig is hoor :)
maar ik denk dat het best gezellig kan worden die avond!! |
|
|
| Bouma-Bros |
| Hebben we er al een beetje zin in mensen?! :D |
|
|
|
|