|
..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003]
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
.::We Call It TeQ::.

Datum: Saterday March 15
Location: Heineken Music Hall, Amsterdam
Tijd: 21.00 - 07.00
Price: €35 (ex fee)
Site: http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=teqnology
LINE-UP:
MAIN
- 21:00-22:30 Xanno Gallois
- 22:30-00:00 WestBam, DE
- 00:00-01:30 Frank Lorber, DE
- 01:30-03:00 Dave Angel, UK
- 03:00-04:30 James Ruskin
- 04:30-06:00 Rino Cerrone
- 06:00-07:00 K.Cee
TALENTROOM
- 23:00 - 00:00 Dieter
- 00:00 - 01:00 DJ Spliph
- 01:00 - 02:00 DJ Bellie
- 02:00 - 03:00 DJ Ashwin VanRooijen
- 03:00 - 04:00 Ruben Overdulve
- 04:00 - 05:00 Evan Forrest
- 05:00 - 06:00 DJ Kiwi
Voor alle Teq-fans onder ons die niet kunnen wachten op de volgende Teqnology is er goed nieuws. De datum van Teqnology 03 is alweer bekend: zaterdag 15 maart 2003 zal de Heineken Music Hall in Amsterdam voor de derde maal het toneel zijn voor Teqnology. De kaartverkoop voor deze editie is alweer begonnen en de eerste kaarten zijn al over de toonbanken van de filialen van de TicketBox en Free Record Shop gegaan. De kaarten zijn € 35,- (ex fee). Hou deze site of de Q-dance nieuwsbrief goed in de gaten voor alle ontwikkelingen, want op korte termijn zal ook de line-up voor Teqnology bekend gemaakt worden....and remember........WE CALL IT TEQ

Zaterdag 30 november 2002 was het eindelijk zover: die lang verwachte tweede editie van Teqnology in de Heineken Music Hall in Amsterdam was een feit. Wie er bij was dit keer, heeft kunnen genieten van echte Techno met een “Q”. Niet alleen in de Teq Talent Room ging het goed los met DJ Size, Greg Martini, DJ Jeroen de Hoop, DJ Invite, DJ Ayetoooh, Dave Miller en Stephan en Vincent de Wit. Maar de Techno-helden: Xanno Gallois (NL), Joel Mull (SW), Billy Nasty (UK), Ben Sims (UK), Pounding Grooves (UK) en Marco Carola (IT) deden The Black Bunker zeker op z’n grondvesten trillen! Marco Carola mogen we trouwens wel uitroepen tot superheld van de avond, aangezien hij zonder enige twijfel bereid was om door te draaien, toen bleek dat Thomas Pogadl & Adreas Krämer (DE) gewoonweg niet kwamen opdagen! Alles was op de normale wijze geregeld, alle contracten met de heren waren rond, alle afspraken waren gemaakt, maar toch zonder enige opgaaf van reden waren ze er niet.. Wat ons zelfs enige zorgen baart, is dat we de heren tot op heden ook nog steeds niet hebben kunnen bereiken voor enige uitleg..

Maar hoe dan ook, dat de tweede Teqnology nog vetter was dan de eerste in februari van dit jaar is zeker. Bekijk op je gemak nog een keer de lasers, de lichtshow, de decoratie en misschien wel jezelf en proef die sfeer opnieuw via de foto’s... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik hoop er zeker weer bij te zijn. Dit feest blijft gewoon bruut. En ik heb al vernomen dat DJ Rush:eyes: en Frank Lorber erbij zullen zijn.... |
|
|
| Goldiluxe |
ben sims and marco carola!
but where is adam beyer and christian hornbostel and thomas krome!:whip: :conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
ben sims and marco carola!
but where is adam beyer and christian hornbostel and thomas krome!:whip: :conf: |
That was last Teqnologys Line-up...
No line-up available for this 1 yet ;) |
|
|
| Remy D |
| Ik ga hier heen!! :D:D |
|
|
| New Wave |
Ik ga niet naar dit feestje :) Ik ga naar een ander feestje :)
DEZE:
:D |
|
|
| Rinus |
Ik ben er denk ik ook wel zitt alleen nog effe te kijken hoe het zit met andere feesten en geld
begin maart heb je namelijk ook
2 - Chris Liebing @ MAW Sundayz, Nighttown
7 - Dave Clarke @ Las Palmas
en daarnaast wil/ga ik ook nog naar Timewarp, 4 april
Best wel goeie techno maand dus.
Laters |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Rinus
Ik ben er denk ik ook wel zitt alleen nog effe te kijken hoe het zit met andere feesten en geld
begin maart heb je namelijk ook
2 - Chris Liebing @ MAW Sundayz, Nighttown
7 - Dave Clarke @ Las Palmas
en daarnaast wil/ga ik ook nog naar Timewarp, 4 april
Best wel goeie techno maand dus.
Laters |
En ik meen me te herinneren dat Sven Vath ook geboekt is in maart :D |
|
|
| Nielz |
| Het hangt een beetje van de line up af, en die van Impulz indoor. Carl Cox komt op Impulz en als er daar nog wat goede techno dj's bij komen, zal het wel een retourtje Den Bosch worden. Maar mocht q-dance met The Advent, Beyer, Deetron en nog wat lekkere namen komt, dan wordt het Amsterdam. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Nielz
Het hangt een beetje van de line up af, en die van Impulz indoor. Carl Cox komt op Impulz en als er daar nog wat goede techno dj's bij komen, zal het wel een retourtje Den Bosch worden. Maar mocht q-dance met The Advent, Beyer, Deetron en nog wat lekkere namen komt, dan wordt het Amsterdam. |
Eh..hoe weet je DAT???? Hoe weet je dat Carl Cox daar komt? Als dat zo is dan ga ik er echt wel heen!! Ik wil Coxje nog een keer zien. Kijken wie ik mee kan krijgen. Dat gaat dan wel voor Teqnology, ga ik dan wel werken ofzo.
TeQnology wil ik ook zwaar graag heen, maar ik krijg alleen niemand mee. Vriendin wil nie dacht ik, BasD ook niet. Dus even kijken of dat wel gaat lukken.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Switch |
| Teqnology lijkt me wel flex, ik ben altijd wel in voor harde techno |
|
|
| M5 |
nog een nieuwtje :
Chris Liebing is ook op Queensday in Rotterdam!
En Teqnology met Rush lijkt me helemaal niets.. absoluut geen intelligent dance music :sadgreen:
Sven Vath en Picotto lijkt me wel wat :D |
|
|
|
|