return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003] (pg. 3)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.

Ik zal vast wel weer overgehaald worden om wel te gaan, lukt vrij vaak ;)


Ik heb al kaartjes :D en jij heb ook nix dat weekend dus ga lekker met ons mee man :p. Neem je broer ook mee!
T.H.C.
:D en de tulip-crew, hebben die ook al weer kaarten gehaald?
kan wel gezellig worden dan...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
:D en de tulip-crew, hebben die ook al weer kaarten gehaald?
kan wel gezellig worden dan...


Present as well.


BTW, ik hoor op andere forums beter berichten over de line-up dan hier.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by AlFerox
mmm..

James Ruskin!!!

misschien toch maar een keer heen gaan, verkleed ik me wel als Bob de BeuQert! :toothless





t schijnt dat Miss Yetti ook een aardige BeuQwerker is :D die beuQt zo de hele zaal naar de tering :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
t schijnt dat Miss Yetti ook een aardige BeuQwerker is :D die beuQt zo de hele zaal naar de tering :p


En nog geil ook:



Remy D
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
En nog geil ook:




Mooi dies wel UBER!! :eyes:
Felicity
WoW Sweet!

Miss Yetti On the Road Again in 2003!

After she Finised her Dr. Exam she's finally back :D

I'm very sure i'll come to Amsterdam :)
Goldiluxe
wooooaaaah! MISS YETTI!

she is SO cool!

I think I must definitely be there!:whip: :crazy:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Goldiluxe
wooooaaaah! MISS YETTI!

she is SO cool!

I think I must definitely be there!:whip: :crazy:


OK, then we meet-up there!

:D
Goldiluxe
OK! I gotta save up some money for this though!
my swedish friends are forcing me to join them to TE! and i cant afford all parties! and i definitely want to go to SHOCKERS this year, i think it will be good! :)


hmmm.. good that amsterdam is close to where i live though.

means cheaper train :D

Rinus
voor diegene die het nog niet wisten

wijziging line-up

Westbam, DE
Dave Angel, UK
James Ruskin, UK
Frank Lorber, DE
Rino Cerrone, IT
K. Cee, NL
Xanno Gallois, NL

Miss Yeti is dus niet meer aanwezig:whip: :whip:
!_PeTrUs_!
Nog een paar daagjes!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement