|
..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003] (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ik zal vast wel weer overgehaald worden om wel te gaan, lukt vrij vaak ;) |
Ik heb al kaartjes :D en jij heb ook nix dat weekend dus ga lekker met ons mee man :p. Neem je broer ook mee! |
|
|
| T.H.C. |
:D en de tulip-crew, hebben die ook al weer kaarten gehaald?
kan wel gezellig worden dan... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
:D en de tulip-crew, hebben die ook al weer kaarten gehaald?
kan wel gezellig worden dan... |
Present as well.
BTW, ik hoor op andere forums beter berichten over de line-up dan hier. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
mmm..
James Ruskin!!!
misschien toch maar een keer heen gaan, verkleed ik me wel als Bob de BeuQert! :toothless |
t schijnt dat Miss Yetti ook een aardige BeuQwerker is :D die beuQt zo de hele zaal naar de tering :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
t schijnt dat Miss Yetti ook een aardige BeuQwerker is :D die beuQt zo de hele zaal naar de tering :p |
En nog geil ook:

 |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
En nog geil ook:

|
Mooi dies wel UBER!! :eyes: |
|
|
| Felicity |
WoW Sweet!
Miss Yetti On the Road Again in 2003!
After she Finised her Dr. Exam she's finally back :D
I'm very sure i'll come to Amsterdam :) |
|
|
| Goldiluxe |
wooooaaaah! MISS YETTI!
she is SO cool!
I think I must definitely be there!:whip: :crazy: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
wooooaaaah! MISS YETTI!
she is SO cool!
I think I must definitely be there!:whip: :crazy: |
OK, then we meet-up there!
:D |
|
|
| Goldiluxe |
OK! I gotta save up some money for this though!
my swedish friends are forcing me to join them to TE! and i cant afford all parties! and i definitely want to go to SHOCKERS this year, i think it will be good! :)
hmmm.. good that amsterdam is close to where i live though.
means cheaper train :D |
|
|
| Rinus |
voor diegene die het nog niet wisten
wijziging line-up
Westbam, DE
Dave Angel, UK
James Ruskin, UK
Frank Lorber, DE
Rino Cerrone, IT
K. Cee, NL
Xanno Gallois, NL
Miss Yeti is dus niet meer aanwezig:whip: :whip: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Nog een paar daagjes!!!!!!!!!! |
|
|
|
|