|
..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003] (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Ik moet er vrijdag/zaterdag/zondag werken. Ik kan je morgen/overmogen wel laten zien hoe het eruit gaat zien :p |
|
|
| magikmuzik |
lijkt me een erg gaaf feestje!
super line-up. |
|
|
| raoel |
Wordt er ook iets van TeQ uitgezonden?
Ik zit zaterdag avond namelijk thuis :( en da maak ik eigenlijk nooit mee :cool:
dus een beetje relaxte muziek is wel welcome.
Of ergens anders erg goeie muziek op de zaterdag avond? |
|
|
| SnuggLe |
| TeQnology wordt vet..vandaag veel opgebouwd :) Voor de mensen die gaan: let op die mooie ijzerenplaten die aan elkaar hangen boven/tussen die vierkanten :) Tyfus werk om al die dingen aan elkaar te gooien :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
TeQnology wordt vet..vandaag veel opgebouwd :) Voor de mensen die gaan: let op die mooie ijzerenplaten die aan elkaar hangen boven/tussen die vierkanten :) Tyfus werk om al die dingen aan elkaar te gooien :D |
Ben benieuwd over een paar uur :) |
|
|
| T.H.C. |
gvd!:whip: Ik kan niet gaan, ben vanmorgen (bijna) op m'n plaat gegaan met biken. Ik heb mijn knie gebleseerd :nervous: heb ook geen zin om de hele avond op tribune te zitten.
zwaar verknaakt dit...:mad: (eerste Teqnology die ik ga missen) |
|
|
| franzelare |
| ik ben er ook niet maar ik wil bellie ff heeeeel veeeel suc6 wensen! |
|
|
| Bellie |
| Thanx Franzelare :) |
|
|
| mr.marcello |
| Maarre, hoe was het?????? |
|
|
| SnuggLe |
Check wat foto's HIER
Zelfgemaakt dus! :D









En al die heb ik dus opgebouwt he? :D |
|
|
| Disney |
Sweet pics snuggle!
Ziet er echt mega uit daar!
Echt een top lokatie voor een feestje... precies groot genoeg!
Grtz |
|
|
|
|