return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003] (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ik moet er vrijdag/zaterdag/zondag werken. Ik kan je morgen/overmogen wel laten zien hoe het eruit gaat zien :p
magikmuzik
lijkt me een erg gaaf feestje!
super line-up.
raoel
Wordt er ook iets van TeQ uitgezonden?
Ik zit zaterdag avond namelijk thuis :( en da maak ik eigenlijk nooit mee :cool:
dus een beetje relaxte muziek is wel welcome.

Of ergens anders erg goeie muziek op de zaterdag avond?
SnuggLe
TeQnology wordt vet..vandaag veel opgebouwd :) Voor de mensen die gaan: let op die mooie ijzerenplaten die aan elkaar hangen boven/tussen die vierkanten :) Tyfus werk om al die dingen aan elkaar te gooien :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe
TeQnology wordt vet..vandaag veel opgebouwd :) Voor de mensen die gaan: let op die mooie ijzerenplaten die aan elkaar hangen boven/tussen die vierkanten :) Tyfus werk om al die dingen aan elkaar te gooien :D


Ben benieuwd over een paar uur :)
T.H.C.
gvd!:whip: Ik kan niet gaan, ben vanmorgen (bijna) op m'n plaat gegaan met biken. Ik heb mijn knie gebleseerd :nervous: heb ook geen zin om de hele avond op tribune te zitten.
zwaar verknaakt dit...:mad: (eerste Teqnology die ik ga missen)
franzelare
ik ben er ook niet maar ik wil bellie ff heeeeel veeeel suc6 wensen!
Bellie
Thanx Franzelare :)
Optimus
succes Bellie!:)
mr.marcello
Maarre, hoe was het??????

SnuggLe
Check wat foto's HIER

Zelfgemaakt dus! :D



















En al die heb ik dus opgebouwt he? :D
Disney
Sweet pics snuggle!

Ziet er echt mega uit daar!

Echt een top lokatie voor een feestje... precies groot genoeg!

Grtz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement