|
..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
| quote: | Originally posted by M5
En ik meen me te herinneren dat Sven Vath ook geboekt is in maart :D |
Correct, volgens mij is ie door Joachim geboekt op de 21ste dus misschien ook nog een Reactortje :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Rinus
en daarnaast wil/ga ik ook nog naar Timewarp, 4 april |
TimeWarp is op 5 april.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh..hoe weet je DAT???? Hoe weet je dat Carl Cox daar komt? Als dat zo is dan ga ik er echt wel heen!! Ik wil Coxje nog een keer zien. |
Stond vanaf 10 januari bij de headlines op de site van UDC.
| quote: | Originally posted by M5
nog een nieuwtje :
Chris Liebing is ook op Queensday in Rotterdam! |
Dat was al effe bekend (stond al in z'n agenda).
En op Koninginnedag zal hij ook weer op Mayday draaien!! :D:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik ga niet naar dit feestje :) Ik ga naar een ander feestje :)
DEZE:
:D |
ikke daalbij:D:disbelief |
|
|
| Miss Proximus |
TIM!!!!!!!!!!!!
Ik ken iemand in Frankfurt...slaapplaats? Ik wil mee!!!!!!!! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Lul over dit feesie of maak een andere thread voor die andere feesten. Maar spam hier de boel niet vol.... |
|
|
| JunKX |
You tell em Petrus! :thepirate
Is er nog iets bekend over de line-up? |
|
|
| Rinus |
Line-up Teq bekend:
Westbam, DE
James Ruskin, UK
Frank Lorber, DE
Miss Yetti, DE
Rino Cerrone, IT
K.Cee, NL
Xanno Gallois, NL
Niet echt mijn techno helden maar zeker niet verkeerd!!! |
|
|
| AlFerox |
mmm..
James Ruskin!!!
misschien toch maar een keer heen gaan, verkleed ik me wel als Bob de BeuQert! :toothless |
|
|
| Teal'k |
Gaat weer lekker :P
Oeps.. sorry petrus.. was offtopic :D
Ik ken gewoon niemand van de lineup (dat zegt op zich natuurlijk wel wat) :D
Zal niet van de partij zijn.. maar misschien als er wat livesetjes komen dat de volgende keer.............. |
|
|
| SnuggLe |
Gewoon beide even lief doen tegen elkaar, en WEDERZIJDS respect. We zijn allemaal gelijk hier, niemand is beter dan een ander.
Kwam er maybe bot uit wat Petrus zij Prox, maar hij heeft wel gelijk, hou het please even een beetje on-topic.
Kusjes voor beide :crazy: :crazy: ;)
[EDIT] Moet je je post niet gaan editen, want dan klopt die van mij ook nie meer :) En Petrus, niet er snel tussenuit knijpen manneke ;)[/EDIT]
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Miss Proximus |
Sorry Brammetje..ik edit toch zeker wel wanneer ik t zelf wil :p (k)
Maar goed....iedereen weer met de neus richting het "Teqnology-onderwerp" :) |
|
|
| T.H.C. |
Goed idee...
Ik ben nog niet helemaal uit, maar dit zal denk ik de eerste teqnology worden die ik ga missen, vorige x was wel aardig maar geen topfeest.
Ik zal vast wel weer overgehaald worden om wel te gaan, lukt vrij vaak ;) |
|
|
|
|