|
Shockers Livesets (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Ik heb anders Public Domain - Project Blade wel op Shockers horen langskomen net als Blow the Speakers dus zo raar is het niet... :) |
|
|
| Dj Lex |
Ja sorry jongens, was niet helamaal wakker en weet niet echt wat nou onder trance valt. En idd ik heb het voorbij horen komen. Ministry of Sound zeiden ze op een gegeven moment, maar ja ik was moe en heb het niet echt opgeslagen blijkbaar.
Mzzl |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb anders Public Domain - Project Blade wel op Shockers horen langskomen net als Blow the Speakers dus zo raar is het niet... :) |
In principe is dat ook techno.alleen een beetje commercieel gemaakt.want ik weet nog vorig jaar op I LOVE TECHNO.toen hoorde ik voor het eerst blow the speakers.nou je had het publiek moeten zien.wat een beukplaat (nog steeds) is het.maar omdat ie nu commercieel is vinden veel mensen het gelijk een gaar nr.terwijl het wel een vet harde knaller is.
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb anders Public Domain - Project Blade wel op Shockers horen langskomen net als Blow the Speakers dus zo raar is het niet... :) |
Ik denk dat je die hebt gehoord tussen 2 dj's door... of het was in de Hardhouse zaal, daar draaiden ze wel redelijke commercieele muziek.
Namelijk na Remy hoorde je ook ineens Storm - Time to burn.. maar dat was gewoon omdat Ken Ishii zn drumcomputer en nog moest aansluiten/ installeren enzo.
En over Blow the Speakers op I Love Techno... die is zeker door Yves de Ruyter gedraaid?? Dat is namelijk geen echte techno-dj en ik kan me herinneren dat die hem ook op TE heeft gedraaid.
Dus alsjeblieft: krijg nou niet het idee dat techno-djs Public Domain, Storm & The Moon draaien... Ik kan het me in ieder geval niet voorstellen! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ik denk dat je die hebt gehoord tussen 2 dj's door... of het was in de Hardhouse zaal, daar draaiden ze wel redelijke commercieele muziek.
Namelijk na Remy hoorde je ook ineens Storm - Time to burn.. maar dat was gewoon omdat Ken Ishii zn drumcomputer en nog moest aansluiten/ installeren enzo.
En over Blow the Speakers op I Love Techno... die is zeker door Yves de Ruyter gedraaid?? Dat is namelijk geen echte techno-dj en ik kan me herinneren dat die hem ook op TE heeft gedraaid.
Dus alsjeblieft: krijg nou niet het idee dat techno-djs Public Domain, Storm & The Moon draaien... Ik kan het me in ieder geval niet voorstellen! |
ja warmdusher draaide de the moon dat weet ik 100% zeker...en inderdaad ik vind ook dat "the moon public domain etc" dus totaal geen techno! |
|
|
| Remy D |
| Bas&Ram draaide ze en het was wel kewl.. :) vond ik |
|
|
| New Wave |
Heeft iemand die live-sets?
ik heb in bijna elk hoekje naar die sets gezocht op internet maar ken neks vinde.
Latorz |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Jukx
En over Blow the Speakers op I Love Techno... die is zeker door Yves de Ruyter gedraaid?? Dat is namelijk geen echte techno-dj en ik kan me herinneren dat die hem ook op TE heeft gedraaid.
Dus alsjeblieft: krijg nou niet het idee dat techno-djs Public Domain, Storm & The Moon draaien... Ik kan het me in ieder geval niet voorstellen! |
Hij draaide hem idd.Maar als eerst op de avond werd ie gedraaid door Dj Ghost!
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| Eerste keer dat Ik the moon hoorde was op Hardhouse Explosion in zaandam ne wie draaide hem......ja hoor,.......YVES......uhm dat was SUPER vet toen maar de tune is idd 'overplayed' nu....maar ja......bij Ken Ishii d8 ik WTF STORM!?????????? toen zag ik op die monitor dat ie zat te kloten met z'n .....ben helaas niet lang gebleven daar....ben toen naar John Acquaviva gegaan.....die set zou ik nou egt willen. Ik vond hem egt goed draaien |
|
|
| Opti |
| dit heb er geen reet mee te maken, maar wat is of betekent nastra Azzuro eigenlijk???? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Eerste keer dat Ik the moon hoorde was op Hardhouse Explosion in zaandam ne wie draaide hem......ja hoor,.......YVES......uhm dat was SUPER vet toen maar de tune is idd 'overplayed' nu....maar ja......bij Ken Ishii d8 ik WTF STORM!?????????? toen zag ik op die monitor dat ie zat te kloten met z'n .....ben helaas niet lang gebleven daar....ben toen naar John Acquaviva gegaan.....die set zou ik nou egt willen. Ik vond hem egt goed draaien |
He ik heb dus precies hetzelfde gedaan als jij! Lachuh :D
Heb ook alleen het begin van Ken Ishii gezien en ben toen naar John Acquaviva gegaan! Ken Ishii begon wel heel erg vet vond ik!! Als je op dat beeldscherm zag wat die allemaal aan het doen... phoe!
John Acquaviva kun je via audiogalaxy downloaden.. ik zit nu op 14% ofzo maar het schiet niet echt op.
Eergisteren stonden op www.dutchtechno.com de livesets van Remy, Luke Slater, John Acquaviva en Da Goose. Remy heb ik gedownload maar toen ik de rest wilde gaan doen bleek die site ineens uit de lucht te zijn GVD!!!!!! :( |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Jukx
He ik heb dus precies hetzelfde gedaan als jij! Lachuh :D
Heb ook alleen het begin van Ken Ishii gezien en ben toen naar John Acquaviva gegaan! Ken Ishii begon wel heel erg vet vond ik!! Als je op dat beeldscherm zag wat die allemaal aan het doen... phoe!
John Acquaviva kun je via audiogalaxy downloaden.. ik zit nu op 14% ofzo maar het schiet niet echt op.
Eergisteren stonden op www.dutchtechno.com de livesets van Remy, Luke Slater, John Acquaviva en Da Goose. Remy heb ik gedownload maar toen ik de rest wilde gaan doen bleek die site ineens uit de lucht te zijn GVD!!!!!! :( |
Ik heb geen audiogalxy....dat werkte niet bij mij,.......maar zijn ze ook op Audiognome.??? |
|
|
|
|