return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Shockers Livesets (pg. 3)
View this Thread in Original format
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Optimus Trance
dit heb er geen reet mee te maken, maar wat is of betekent nastra Azzuro eigenlijk????


NastrO Azzurro is een italiaans bier van PERONI.....Ik heet NastrA ......ik had het fftjes verandert....

egt vaag ik had dit net al gepost maar nu staat er niet???????HEH
Opti
en weet je ook welke voetbalclub ofzo ze sponseren, want ik zag eeerst een gast met een shirt lopen met nastra/o azzuro derop.
Nastra Azzurro
nee sorry dat weet ik niet
Jukx
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Ik heb geen audiogalxy....dat werkte niet bij mij,.......maar zijn ze ook op Audiognome.???


Ik heb geen flauw idee... ik heb audiognome niet!!
Ik baal der wel onwijs van dutchtechno.com ineens uit de lucht is! Daar stonden ze namelijk allemaal op!
Nastra Azzurro
Zooi
I moet ze hebben.....aaaaaaaaaahhhhhh
SnuggLe
Ze staan ook op www.raremusicfinder.com , in een paar MyPlay-accounts.

Greetz,
SnuggLe
New Wave
Bij mij doet dat RMF het niet, ik kan als member niets in d eforum zetten.....heel vaag.
Weet iemand anders waar je die shockers sets vandaan kan halen?
Nastra Azzurro
Gisteravond waren er 3 op Slam FM vanavond nog 4
Ik ga zeker Miss Djax Opnemen Ik kan alleen een opnemen want me Computer zuigt maar als we nou afspreken dat iedereen 1 download(ieder een andere tuurlijk) dan kunnen we "swappen" snappie.....Ik heb nu ook audiogalxy dus ik ga ook daar zoeken.......maarja just an Idea
later
220%Miss-Djax
Ik heb Miss Djax opgenomen gisteren nacht van slam fm maar wel op bandje (sorry) Maar het is een super vette set! Alleen was het om 5:30 afgelopen terwijl de set van 4:30 tot 6:00 zou duren...
-=WVG=-
Ik heb gisteren Shockers gezien op TMF...
Voor de 1e keer trouwens...
Was zeker cool!

TranceFool
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ik heb gisteren Shockers gezien op TMF...
Voor de 1e keer trouwens...
Was zeker cool!

Ik vond Ken Ishii zeer strak draaien, van wat ik heb gezien op tmf dan.

Latuurrzzz.....
Jukx
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ze staan ook op www.raremusicfinder.com , in een paar MyPlay-accounts.

Greetz,
SnuggLe


Nou, ik heb allebei de forums van Tune of the Week en Members Myplay Lockers ofzo helemaal doorlopen, maar ik heb nergens de shockers live-sets zien staan eigenlijk! :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement