|
Shockers Livesets (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
dit heb er geen reet mee te maken, maar wat is of betekent nastra Azzuro eigenlijk???? |
NastrO Azzurro is een italiaans bier van PERONI.....Ik heet NastrA ......ik had het fftjes verandert....
egt vaag ik had dit net al gepost maar nu staat er niet???????HEH |
|
|
| Opti |
| en weet je ook welke voetbalclub ofzo ze sponseren, want ik zag eeerst een gast met een shirt lopen met nastra/o azzuro derop. |
|
|
| Nastra Azzurro |
| nee sorry dat weet ik niet |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik heb geen audiogalxy....dat werkte niet bij mij,.......maar zijn ze ook op Audiognome.??? |
Ik heb geen flauw idee... ik heb audiognome niet!!
Ik baal der wel onwijs van dutchtechno.com ineens uit de lucht is! Daar stonden ze namelijk allemaal op! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Zooi
I moet ze hebben.....aaaaaaaaaahhhhhh |
|
|
| New Wave |
Bij mij doet dat RMF het niet, ik kan als member niets in d eforum zetten.....heel vaag.
Weet iemand anders waar je die shockers sets vandaan kan halen? |
|
|
| Nastra Azzurro |
Gisteravond waren er 3 op Slam FM vanavond nog 4
Ik ga zeker Miss Djax Opnemen Ik kan alleen een opnemen want me Computer zuigt maar als we nou afspreken dat iedereen 1 download(ieder een andere tuurlijk) dan kunnen we "swappen" snappie.....Ik heb nu ook audiogalxy dus ik ga ook daar zoeken.......maarja just an Idea
later |
|
|
| 220%Miss-Djax |
| Ik heb Miss Djax opgenomen gisteren nacht van slam fm maar wel op bandje (sorry) Maar het is een super vette set! Alleen was het om 5:30 afgelopen terwijl de set van 4:30 tot 6:00 zou duren... |
|
|
| -=WVG=- |
Ik heb gisteren Shockers gezien op TMF...
Voor de 1e keer trouwens...
Was zeker cool! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ik heb gisteren Shockers gezien op TMF...
Voor de 1e keer trouwens...
Was zeker cool! |
Ik vond Ken Ishii zeer strak draaien, van wat ik heb gezien op tmf dan.
Latuurrzzz..... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ze staan ook op www.raremusicfinder.com , in een paar MyPlay-accounts.
Greetz,
SnuggLe |
Nou, ik heb allebei de forums van Tune of the Week en Members Myplay Lockers ofzo helemaal doorlopen, maar ik heb nergens de shockers live-sets zien staan eigenlijk! :( |
|
|
|
|