|
Shockers Livesets
|
View this Thread in Original format
| Divine9 |
Shockers is afgelopen nacht uitgezonden op radio 538!
Dit is de 'line up' die ik net doorkreeg :) :
John Acquaviva
Luke Slater
Da Goose
T-Quest
Remy
Hopelijk verschijnen de live mixen snel :))
Schijnt dat het op slam fm ook nog wordt uitgezonden.. betekend dan extra veel shocker sets. |
|
|
| cenobite |
| bah alleen slater is interessant.. |
|
|
| Remy D |
| Slater was echt GOED!!!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by cenobite
bah alleen slater is interessant.. |
Nou John Acquaviva en Remy draaiden ook heel erg goed!! Dus ben wel benieuwd... |
|
|
| Bellie |
GODVERDOMME dat wist ik helemaal niet!!!
hoop dat volgende week ofzo weer wordt uitgezonden..
GREETZ!!
O ja aankomende zat.(19 mei)wordt het op TMF uitgezonden!! |
|
|
| Dj Lex |
Sorry jongens deze nietsnut weet weer niet wie deze personen zijn, maar ik luisterde rond kwart voor 1 toevallig en hoorde een paar zeer goede platen langs komen. Wie draaide er op dat moment? Weet iemand dat? Want die set ga ik dan ff downen ergens
Laterzzzz |
|
|
| JdDark |
t-quest is één van de twee oprichters van kozzmozz, de grootste techno fuif, na I LOVE TECHNO, in België, de andere was Dj Kozz, en ik kan zeggen dat t-quest zalig draait.
Kheb gisteren weer naar zo'n fuif geweest, e-scape, en dat was de beste tot nu toe:D |
|
|
| Dj Lex |
Oh nog een hint die gast speelde het nummer fire wire van cosmic gate rond kwart voor 1 Misschien duidelijker zo?
Mzzl |
|
|
| Divine9 |
Dj-lex. Van 12 tot 1 is er altijd de ministry of sound session op 538.
Ik weet niet wie de dj was op dat moment (heb gisteravond geen 538 geluisterd ;p) |
|
|
| WTB |
Divine9 heeft gelijk, je hebt naar de Ministry of Sound geluisterd en niet naar Shockers. Ik heb Shockers opgenomen, maar ik vind er niets aan. Het is niet echt mijn smaak. Ik houd meer van de muziek die op Massive gedraaid werd. Ik heb nog steeds een ISDN modem dus uploaden naar een myplay account zit er helaas niet in. Als ik kabel of ADSL heb ga ik denk ik een site beginnen waar ik alle sets die op 538 uitgezonden worden post.
WTB. |
|
|
| Bellie |
hahahah zie je het al voor je.Fire Wire op een van de vetste technofeesten die er is!!
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Oh nog een hint die gast speelde het nummer fire wire van cosmic gate rond kwart voor 1 Misschien duidelijker zo?
Mzzl |
Fire Wire van Cosmic Gate op shockers..... wat denk je zelf? |
|
|
|
|