|
Shockers Livesets (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Jukx
Nou, ik heb allebei de forums van Tune of the Week en Members Myplay Lockers ofzo helemaal doorlopen, maar ik heb nergens de shockers live-sets zien staan eigenlijk! :( |
Ze staan ook in de Download of the Day ergens ;) |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ik heb de Myplay lockers wel gevonden van RMF maar de shockers sets zijn gedelete of de lockers zijn leeg
Ik wou Miss djax opnemen op mp3 gister maar Me computer crashede kanker ZOOOOOOOOOI...ik had er anderhalf minuut van........doodziek |
|
|
| Dj Lex |
Nou sorry, maar ik vond het een beetje dooie boel daarzo hoor. Niet echt lekkere sfeer en weinig dansende mensen. Dit is wat ik zag op tv en misschien niet de werkelijkheid is. Ik zeg alleen wat ik zag. Ik vond het een saaie boel.
Mzzl |
|
|
| Nastra Azzurro |
Zo zag het er misschien uit dat dag ik ook bij Luke slater maaaarrrrrr HET WAS EGT NIET ZO......Ik was niet bij Slater maar het was nOOOOOOIIIIIT een dooie Boel....egt een super vet feeeessssssst aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
Je moet het zien tijdnes carl cox ofzo....toen ging het er hard aan toe |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou sorry, maar ik vond het een beetje dooie boel daarzo hoor. Niet echt lekkere sfeer en weinig dansende mensen. Dit is wat ik zag op tv en misschien niet de werkelijkheid is. Ik zeg alleen wat ik zag. Ik vond het een saaie boel.
Mzzl |
Jongen vind je het gek dat het een dooie boel was wat jij zag.Hoorde je niet die bagger platen die Luke Slater aan het draaien was.Je had die zaal moeten zien toen Carl Cox bezig was.HE-LE-MAAL gekkenhuis.En helemaal aan het eind toen Miss Djax bezig was.OMFG!!!SHOCKERS WAS ZWAAR BRUUT.Krijg gelijk weer flashbacks hier........damn :D
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
dooie boel? op Shockers......? hmmmmmm.........................niet geweest zeker haha? het was zeker flink stampen, zeker bij Ken Ishii!!!!!!!
Krijgt swamper die video misschien? zou heel relaxed zijn..
Groeten |
|
|
| New Wave |
Nog iets, ik krijg de kans niet om berichten in die forum te plaatsen dus ken ook geen contacten leggen en zo sessie uitwisselen.
Ken iemand mij niet een naam van een locker geven + wachtwoord?
Groeten |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb ook ff TMF gekeken!!
En die set van The dentist beviel me errug goed!!!
Als iemand de tracklist weet of waar je de set kan downloaden dan wil ik het graag weten!!
Greetz |
|
|
| Remy D |
| Overal waar ik was op Shockers zag ik feestende mensen om me heen. :D En zoiezo kon het vanwege de opstelling al niet echt een dooie boel zijn want ik vond de mainstage echt strak ingericht. |
|
|
| Jukx |
| Heeft er iemand al een beetje succes met het downloaden/ localiseren van de Shockers livesets???????? |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb de set van Luke Slater al gedowned, maar ik vond er weinig aan..
Verder heb ik ook nog nix van Shockers..
Greetz, |
|
|
| New Wave |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hello people
Ik ben op dit moment bezig met het downloaden van de set van Miss Djax, gaat alleen jammergenoeg niet zo snel......maar met 5 k/s :-(
moet dus nog 2 uur wachten.
Kijken hoe ik hem op een FTP ken zetten, latorzzzzzzzz
Set is wel maar 52 MB........... |
|
|
|
|