|
Spot The Rapist :P
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
הסקר הינו סקר סאטירי בלבד ואין לייחס לו כל משמעות
:p |
|
|
| luckystrike |
טוב ... כולם יודעים שאלונה מבוגרת מדי בשבילי :) חחחחח
אבל עדיין היא מהעם הסלבי שזה יתרון ענק
הייתי נותן לי סיכוי דווקא ...
בכל אופן ... אולי הייתי מחדיר עירוי לא יודע לגבי אונס ...
נראה לי מוש אפשרות דיי טובה |
|
|
| oDrori |
לקחתי את רועי :)
אורן
Rising
סורי אחי שכחתי לשים אותך שם... קח את זה כמחמאה :) |
|
|
| MoSH_MaN |
אני לא יאנוס אותה...
אין לך נימוסים?
;) |
|
|
| Flotser |
אני אומר
Major_X
עכשיו שהוא קיבל מקלדת.....
סתם :)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Flotser |
ומסטול הוספת גם את אלונה!
סטלן בלאגאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאן
:o :D ;) :eek: :clown: :disbelief:eyespop: :crazy: :wtf: :haha: |
|
|
| oDrori |
הרגת אותי עם המקלדת :) :) :)
| quote: | Originally posted by Flotser
ומסטול הוספת גם את אלונה!
סטלן בלאגאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאן
:o :D ;) :eek: :clown: :disbelief:eyespop: :crazy: :wtf: :haha: |
נו מה, אסור לשלול את האפשרות! |
|
|
| DjChook |
בהתחלה סימנתי רועי
אבל שירדתי למטה ראיתי שיש קבוצתי
SO WHY NOT |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike אבל עדיין היא מהעם הסלבי שזה יתרון ענק
|
מהעם הסלבי?!?!?!?!
חבל על הזמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
יאללה תצביעו לי אני כבר אתכנן איזה משהו!!!!!!! |
|
|
| MasterP |
OOOOOO drori
שכחת גם אותי
לא משנה אני אומר ק-ב-ו-צ-ת-י |
|
|
| Hell_Copter |
תביישו לכם שאתם חושבים שאני יאנוס את אלונה היפה והמתוקה שלי
אם יהיה משהו אז זה יהיה בהסכמה מלאה ;)
לא סתם...
הצבעתי לאריאל כי הוא היחיד שאני באמת רואה אותו מסוגל לעשות כזה דבר :D
מוש הומו מדי בשביל זה ;)
אל תעלב לי מוש |
|
|
| Rising |
סבבה אין בעיה...
אני לא שייך לפה...
חליק...
:(
דווקא באה לי ההרגשה שצח יאנוס אותה ;) |
|
|
|
|