return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Wie gaan er naar Armin zaterdag?
View this Thread in Original format
Donna
Wie gaan er nou allemaal?
Wil wel ff weten of ik me zwaar mentaal moet voorbereiden;)
Chicane
Ik ga er heen, alleen gister wist ik dat nog 100% zeker maar nu even niet meer omdat ik niet zulk goed nieuws heb gekregen :(
franzelare
denk dat ik toch maar naar sander kleinenberg ga da's wat dichter bij :)
total woot
Me goes :D
MaGiK54
Forum vertoond kuren, heb vanmiddag gepost dat ik ook ging en nu isset berichie weg :mad:

Maaaaaaaar ik ga dus, neem aan dat iedereen weer op het podium staat ?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Forum vertoond kuren, heb vanmiddag gepost dat ik ook ging en nu isset berichie weg :mad:


inderdaad vet wazig zeg! :conf:
Maar goed, ik ben ook van de partij! helemaal los op de trance-sounds van Armin! woeiiiiii! heb er zin in! :cool: :)
Rinus
Ik had dus gezegd te gaan, maar heb vandaag een MD gekocht ipv Armin.

Jullie houden een ander keertje van me te goed.
Teal'k
Ik ben van de partij!! (Y)
Alleen nog ff kijken hoe en wat voor de terugweg.. want als het om 5 uur afgelopen is, 2 uur op het station wachten :(
Dj Lex
Nou tweede keer dan maar :D

Ik ga dus :D En heb er veel zin in!
tijs08
Ja. ik ga ook.

Maar da was wel duidelijk dag ik zoww

Kheb er zin in! Weer flink zweven op die vette tunes van Armin!! Het word weer net als afgelopen keren, TE GEK dus! :stongue:

kolkiewolkie
quote:

denk dat ik toch maar naar sander kleinenberg ga da's wat dichter bij :)


kwens de mensen loads of fun toe, en laat me weten hoe het was!
Teal'k
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
kwens de mensen loads of fun toe, en laat me weten hoe het was!


Jongeeeeee, kom zelf kijken :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement