|
Guds gåva till er
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
va e det? :)
till mig e det mascara och ob :p
till kvinnan, kan ja me svara....
Mannen!!!
weeee (hohoho) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
ob :p
|
säger detsamma, annars hade alla kvinnor varit sjukt äckliga :D
edit: men för att vara allvarlig... så går det ju inte att svara med en grej liksom, det är sjukt mkt som bidrar till att livet är värt att leva. |
|
|
| Vizay |
hmmm...en av gåvorna måste nog va musiken....(jaja skratta inte nu) :D...den e såpass stor del av mitt liv så :)
en annan måste ju va hårgelen...va skulle mitt underbara hår va utan den? :p
[edit]
hur kunde jag glömma....toapappret....ovärderligt :D |
|
|
| Glorie |
reveal, ja mena inte så mycke allvar me topicet.. skulle kanske ha skrivit.. va kan ni inte va utan...eller va e en bra uppfinning för er? :)
ska gö en edit på min första post å säga "Rimmel Mascara" :D
Är livet verkligen värt att levas brukar ja fråga mig ibland..vare inte siddartha som sa "livet e ett lidande" men ja antar att "som nån annan" sa en gång: Meningen me livet e att det måste levas.. sen får man se vad framtiden "has in store for ya" möter man motgångar...får man liksom aaa.... forcera dem så gott man kan.. och japp...livet är orättvist...
eller ja vet inte. hmmm |
|
|
| dbl |
du glömde en sak Glorie... mig :D
kan bara komma att tänka på musik och grafik :) |
|
|
| Goldiluxe |
Jag skulle nog saga att det ar musiken.
Bh'ar!, string!, tandborste!, ob saklart! ehum..
pojkar :D, mini stereos typ walkman och sant, med horlurar!
lappglans e bra att ha, och sjalvkalrt OL! :D mums!
rodvin.
deo och parfum.
asch, det finns for mkt! |
|
|
| SteveTranz4ever |
TRANCE
Do I need to say more ?
Ja och mitt bländande leende då ;) ha ha |
|
|
| Dioxys |
elektronisk dansmusik :)
högtalare, internet (:rolleyes: ), o en massa annat sköj! :D |
|
|
| reveal |
| internet. vad hade man gjort utan det :p |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
va e det? :)
till mig e det mascara och ob :p
till kvinnan, kan ja me svara....
Mannen!!!
weeee (hohoho) |
COLA såklart...:eyespop: :eyespop: whatelse???
elektronisk musik
vinyl
simpsons:cool:
etc etc......
:disbelief :mad: :whip: gåvor- skolan, pepsi, lumpen, dansband, svensk hiphop, vanilla cola??kan bara säga varför??:eyes: å massa annat..... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Amnezia
vanilla cola??kan bara säga varför??:eyes: å massa annat..... |
va e det för fel på vanilla cola nu då??? :) |
|
|
|
|