|
---+++ חגיגה לדמוקרטיה!!!! +++---
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
כולכם כבר יודעים לפי המידגמים ליכוד:
32-36
מנדטים,
!!!!!!!!!!! חגיגה לדמוקרטיה
תקווה לעם ישראל :p
יאללה שרון!, העם איתך!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| DjChook |
בלאח הסקרים ככ שונים אחד מהשני
שינוי שולטים |
|
|
| elad11 |
אחרי שראיתי את התוצאות של המדגמים, בלי להתייחס כמובן לערוץ 1 העקומים האלה, ואחרי שראיתי את המנדטים של הליכוד עבודה שינוי מרצ ושס
יש לי שלוש מילים להגיד
YEAH BABY YEAH!!!
בוא נקווה שתהיה ממשלת אחדות!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
בוא נקווה שתהיה ממשלת אחדות!! |
לפי מה שהבנתי שינוי גם מסכימים לממשלה בלי העבודה...
ולפי מה שראיתי אין כל כך הפרש גדול בין שינוי לעבודה במנדטים |
|
|
| oDrori |
עוד מלפני הבחירות, ביום שהודיעו שהם ייתקיימו, היית שואל אותי והייתי אומר שינוי עולים, מצנע מפסיד ומנצח בבחירות הבאות... והנה.
כל מקרה,
ליכוד 35 + ש"ס 12 + האיחוד הלאומי 10 ... הם צריכים את יהדות התורה והמפד"ל, או את שינוי.
(הכל בערך כמובן) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחח איזה צחוקים...
עכשיו עברתי ליד הטלוויזיה והיה נאום של מצנע...
עכשיו הקהל שם צעק "רק לא שרון" ואני לא שמעתי טוב
אז אני עושה לאמא שלי...
למה הם צועקים "פלאטו שרון?" 1
:stongue: |
|
|
| DjChook |
טווווב
מעניין עם חרות / עלה ירוק יכנסו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
טווווב
מעניין עם חרות / עלה ירוק יכנסו |
חירות לא. עלה ירוק דווקא האמנתי לפני הבחירות שכן אבל מי יודע כבר ...
המפלגה למען זכויות הגבר ונהגי המוניות לא נכנסה ...
Awwwwwwwww :p |
|
|
| nesher |
אני חייב לציין שעכשיו שמעתי את הנאום של מצנע
נאום ענק
באמת מהלב, אני אוהב את מצנע ואני חושב שהוא גדול
אבל התוצאות היו ידועות , העם שלנו , הוא עם מפגר
נקודה
אני לא צריך להסביר למה, כבר טחנו את הנושא, לימין אין באמת אלטרנטיבה
אי אפשר לעשות טרנספר אין כלום
השמאל\מרכז הוא השלטון היחיד שיוציא שלום במצב כזה
ואם לא מחר, אז כמו שמצנע אמר, מחרתיים
ואם לא זה, אז אין מדינת ישראל
כמובן שאני שמח מאוד מהתוצאות של טומי
ואני מאוד מקווה שהוא ומצנע יעמדו במילים שלהם
ואני מקווה שלא יקרה לשינוי מה שקרה לד"ש
התחושה של כולם , הוא שחד משמעית משהו הולך לקרות בממשלה הזאת
משהו שיזעזע את כל המדינה, במיוחד עם זאת תהיה ממשלת ימין
העם רוצה שרון, העם יקבל שרון
בן-אדם חכם אמר פעם , וזה הפעם המאה שאני מצטט אותו , כל עם מקבל בדיוק את המנהיג שמגיע לו
ולעם הזה מגיע את שרון , כי העם הזה הוא עם של חיות
לא של אנשים
אנשים שרע להם כל השנים , ולא למדו את העובדה שהליכוד בשלטון הוא חרא לעניים
אלה שיסבלו
מגיע להם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by nesher
אני חייב לציין שעכשיו שמעתי את הנאום של מצנע
נאום ענק
באמת מהלב, אני אוהב את מצנע ואני חושב שהוא גדול
אבל התוצאות היו ידועות , העם שלנו , הוא עם מפגר
נקודה
אני לא צריך להסביר למה, כבר טחנו את הנושא, לימין אין באמת אלטרנטיבה
אי אפשר לעשות טרנספר אין כלום
השמאל\מרכז הוא השלטון היחיד שיוציא שלום במצב כזה
ואם לא מחר, אז כמו שמצנע אמר, מחרתיים
ואם לא זה, אז אין מדינת ישראל
כמובן שאני שמח מאוד מהתוצאות של טומי
ואני מאוד מקווה שהוא ומצנע יעמדו במילים שלהם
ואני מקווה שלא יקרה לשינוי מה שקרה לד"ש
התחושה של כולם , הוא שחד משמעית משהו הולך לקרות בממשלה הזאת
משהו שיזעזע את כל המדינה, במיוחד עם זאת תהיה ממשלת ימין
העם רוצה שרון, העם יקבל שרון
בן-אדם חכם אמר פעם , וזה הפעם המאה שאני מצטט אותו , כל עם מקבל בדיוק את המנהיג שמגיע לו
ולעם הזה מגיע את שרון , כי העם הזה הוא עם של חיות
לא של אנשים
אנשים שרע להם כל השנים , ולא למדו את העובדה שהליכוד בשלטון הוא חרא לעניים
אלה שיסבלו
מגיע להם |
Aye,
אתם תשמעו אותי מנסח את זה יותר בעדינות בד"כ, אבל תכל'ס, מסכים עם כל מילה ומילה שנמצאו בפוסט הזה! |
|
|
| DjChook |
תשמע אחי, הראו מתישהו שמצנע מדבר עם איזה מישהי מאזור מוכה אבטלה
בעלה מובטל, אין לה כסף, מחר זורקים אותה מהבית לרחוב ואין להם מה לאכול
הוא שואל אותה מה היא תצביע, היא אומרת רק שרון
הוא מנסה להסביר לה ששרון לא יעשה לה כלום כי זה לא בסדר עדפויות שלו, והיא אומרת שהיא יודעת את זה
אז הוא שואל אותה , אז למה את בכל זאת מצביעה לו
אז היא אומרת, כי הוא ישמור על ההתנחלויות...
הוא שואל אותה "למה את, שמחר את והילדים שלך ברחוב בלי אוכל מצביעה למישהו שלא שם עליך"
בסוף היא השתכנעה... מצנע אמר.. תנו לי לדבר עם כולכם גם אתם תשתכנעו
לדעתי העם שלנו היה צריך מנהיג כמו מצנע, הוא מדבר מצוין, ולדעתי הוא מנהיג, ויש לו גם אנגלית טובה :)
בכל מקרה, חבל על התוצאות, שינוי לדעתי שוב לא יעשו כלום תאמינו לי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אחי, הראו מתישהו שמצנע מדבר עם איזה מישהי מאזור מוכה אבטלה
בעלה מובטל, אין לה כסף, מחר זורקים אותה מהבית לרחוב ואין להם מה לאכול
הוא שואל אותה מה היא תצביע, היא אומרת רק שרון
הוא מנסה להסביר לה ששרון לא יעשה לה כלום כי זה לא בסדר עדפויות שלו, והיא אומרת שהיא יודעת את זה
אז הוא שואל אותה , אז למה את בכל זאת מצביעה לו
אז היא אומרת, כי הוא ישמור על ההתנחלויות...
הוא שואל אותה "למה את, שמחר את והילדים שלך ברחוב בלי אוכל מצביעה למישהו שלא שם עליך"
בסוף היא השתכנעה... מצנע אמר.. תנו לי לדבר עם כולכם גם אתם תשתכנעו
לדעתי העם שלנו היה צריך מנהיג כמו מצנע, הוא מדבר מצוין, ולדעתי הוא מנהיג, ויש לו גם אנגלית טובה :)
בכל מקרה, חבל על התוצאות, שינוי לדעתי שוב לא יעשו כלום תאמינו לי |
אכן דוגמא טובה!
ואל תדאג כל מה שאני צריך זה לחכות שבוע לראות ששינוי והעבודה עומדים בהתחייבות וסוף סוף לא נותנים לשרון פרטנר להאשים, נותנים לו לשחק לבד ושיעשה תפאשלות שלו, וכמו מתג אני יכול כבר לעבור שנה- שנה וחצי הלאה ולראות את מצנע ראש ממשלה בבחירות הבאות, פלוס תיקים רציניים לשינוי ... תיק חינוך יהיה טוב למשל |
|
|
|
|