return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
קולומביה התפרקה (pg. 2)
View this Thread in Original format
YuVaL
לא יאמן
אני בשוק!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אומרים שיכול להיות שהיא התחילה להתפרק לפני שהיא נכנסה לאטמוספירה... ככה שאין הרבה סיכוי שהאסטרונאוטים נפלטו עם מצנחים =\

אבל הלוואי שהם בסדר! :conf: :conf: :conf:


קשה להאמין שזה מה שקרה מפני שהבעיות מתחילות אחרי שנכנסים לאטמוספירה רק
כל החום והכל של האטמוספירה משפיע רק אחרי שנכנסים... יענו שעוברים את השכבה...
כמה שאתם תתפלאו אני הבנתי את זה מהסרט אסטרואיד או איך שלא קראו לו שהיה לפני כמה שנים בערוץ 2...
וזה נכון...

וגם אני שמעתי שאמרו שהקשר עם החללית נותק שהם היו מעל טקסס בגובה 7000 רגל...
אז אפשר לשלול לפי דעתי את מה שאמרת שהחללית התפוצצה שהיא נכנסה לאטמוסספירה
NyKoN
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אומרים שיכול להיות שהיא התחילה להתפרק לפני שהיא נכנסה לאטמוספירה... ככה שאין הרבה סיכוי שהאסטרונאוטים נפלטו עם מצנחים =\

אבל הלוואי שהם בסדר! :conf: :conf: :conf:



אין סיכוי שהם נפלטו בכלל
כי אין מפלטים במעבורת הזאת
Rising
סעמק יש לי צרמורת כל הגוף :sadgreen:
הרבה מידע ותרומה למדע היה בפרוייקט הזה
והכל נהרס, איזה זין זה
YuVaL
למה יש לי הרגשה שיש פה איזה קשר לערבים??
:mad: :mad:
Rising
quote:
Originally posted by YuVaL
למה יש לי הרגשה שיש פה איזה קשר לערבים??
:mad: :mad:


יובל פוסט אחד בטרד הזה מספיק...:rolleyes:
oDrori
אני לא מאמין שיש קשר לאנטי-ישראלים בקטע הזה, לפחות אני עוד לא אתן ספקולציות כי אין ראיות בקשר לזה. אני גם בספק אם הם ישרדו :(
YuVaL
quote:
Originally posted by Rising
יובל פוסט אחד בטרד הזה מספיק...:rolleyes:


סליחה שלא שאלתי את אדונו כמה פוסטים מותר לשים בטרד

:whip: :whip: :whip:
DjChook
דיברו שאולי המעבורת קיבלה מכה קטנה בהמראה

נחכה ונראה...
Rising
quote:
Originally posted by YuVaL
סליחה שלא שאלתי את אדונו כמה פוסטים מותר לשים בטרד

:whip: :whip: :whip:


לא הבנת..לא חשוב.

NyKoN
נראה לי המעבורת לא נכנסה כמו שצריך לאטמוספירה ואז התחילה להישרף

בכזה מצב אין סיכוי שהם הצליחו לשרוד
Flotser
אבל אתם קולטים תאירוניה כאן???
איך שמכל הערים בעולם, החלקים נופלים מעל העיר
"פלשתין"
בטקסס....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement