|
קולומביה התפרקה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
לא יאמן
אני בשוק!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אומרים שיכול להיות שהיא התחילה להתפרק לפני שהיא נכנסה לאטמוספירה... ככה שאין הרבה סיכוי שהאסטרונאוטים נפלטו עם מצנחים =\
אבל הלוואי שהם בסדר! :conf: :conf: :conf: |
קשה להאמין שזה מה שקרה מפני שהבעיות מתחילות אחרי שנכנסים לאטמוספירה רק
כל החום והכל של האטמוספירה משפיע רק אחרי שנכנסים... יענו שעוברים את השכבה...
כמה שאתם תתפלאו אני הבנתי את זה מהסרט אסטרואיד או איך שלא קראו לו שהיה לפני כמה שנים בערוץ 2...
וזה נכון...
וגם אני שמעתי שאמרו שהקשר עם החללית נותק שהם היו מעל טקסס בגובה 7000 רגל...
אז אפשר לשלול לפי דעתי את מה שאמרת שהחללית התפוצצה שהיא נכנסה לאטמוסספירה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אומרים שיכול להיות שהיא התחילה להתפרק לפני שהיא נכנסה לאטמוספירה... ככה שאין הרבה סיכוי שהאסטרונאוטים נפלטו עם מצנחים =\
אבל הלוואי שהם בסדר! :conf: :conf: :conf: |
אין סיכוי שהם נפלטו בכלל
כי אין מפלטים במעבורת הזאת |
|
|
| Rising |
סעמק יש לי צרמורת כל הגוף :sadgreen:
הרבה מידע ותרומה למדע היה בפרוייקט הזה
והכל נהרס, איזה זין זה |
|
|
| YuVaL |
למה יש לי הרגשה שיש פה איזה קשר לערבים??
:mad: :mad: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
למה יש לי הרגשה שיש פה איזה קשר לערבים??
:mad: :mad: |
יובל פוסט אחד בטרד הזה מספיק...:rolleyes: |
|
|
| oDrori |
| אני לא מאמין שיש קשר לאנטי-ישראלים בקטע הזה, לפחות אני עוד לא אתן ספקולציות כי אין ראיות בקשר לזה. אני גם בספק אם הם ישרדו :( |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Rising
יובל פוסט אחד בטרד הזה מספיק...:rolleyes: |
סליחה שלא שאלתי את אדונו כמה פוסטים מותר לשים בטרד
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
דיברו שאולי המעבורת קיבלה מכה קטנה בהמראה
נחכה ונראה... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
סליחה שלא שאלתי את אדונו כמה פוסטים מותר לשים בטרד
:whip: :whip: :whip: |
לא הבנת..לא חשוב. |
|
|
| NyKoN |
נראה לי המעבורת לא נכנסה כמו שצריך לאטמוספירה ואז התחילה להישרף
בכזה מצב אין סיכוי שהם הצליחו לשרוד |
|
|
| Flotser |
אבל אתם קולטים תאירוניה כאן???
איך שמכל הערים בעולם, החלקים נופלים מעל העיר
"פלשתין"
בטקסס.... |
|
|
|
|