return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
קולומביה התפרקה (pg. 3)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by Flotser
אבל אתם קולטים תאירוניה כאן???
איך שמכל הערים בעולם, החלקים נופלים מעל העיר
"פלשתין"
בטקסס....


גם העובדה שבפעם הראשונה שחללית מתפרקת לאמריקאים אי פעם זאת החללית שיש בה ישראלי...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
דיברו שאולי המעבורת קיבלה מכה קטנה בהמראה

נחכה ונראה...

נראה לך ישחררו משהו למדיה אם זה טעות גדולה כמו מכה בהמראה????
luckystrike
איזה דיכאון ...

אין מצב שמישהוא יצא בחיים ועדיין לא יודעים בדיוק למה
יש כל מיני אפשרויות לזה שזה קרה ...
אומרים שהמשגרים ששוחררו פגעו בכנפיים או משהוא כזה ...
לכו תדעו - עוד יבררו את זה ...

עד שיש ישראלי יא -אללה ...

חברים שלי הדפוקים האלה התחילו לצחוק על זה שבטח אילן
ככה עושה להם במעבורת - תנו שנייה את ההגה חבר'ה קבלו
מה למדתי בטייס ...

:(
טוב בדיחה שחורה בטאקט לא טוב נראה לי
YuVaL
מעניין אם
Izzy
ראה\שמע משהו.....
Scorchio
למה למה למה?!
למה עד שישראלי עושה היסטוריה בזמנים הנוראיים האלה
למה דווקא אז הוא צריך למות
ולא רק הישראלי כמובן חבל על כל הצוות.
זה אשכרה כמו בסרטים לא האמנתי.
oDrori
לפי מה שהבנתי זה תקלה שהם הזניחו - יש כמה כדורי נחושת ליד הגנרטור האחורי ואחד מהם נסדק. כשגילו את זה המעבורת כבר הייתה על קן השיגור ולא יכלו לטפל בזה, אז החליטו לזנוח.
Rising
נו תראו ....כמו שעשו שד בעשן של התאומים..
עכשיו יעני חייזר..
בעע עליהם :whip:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
לפי מה שהבנתי זה תקלה שהם הזניחו - יש כמה כדורי נחושת ליד הגנרטור האחורי ואחד מהם נסדק. כשגילו את זה המעבורת כבר הייתה על קן השיגור ולא יכלו לטפל בזה, אז החליטו לזנוח.


אם זה ככה אז זאת ממש רשלנות שלהם והמשפחות אפילו יכולות לתבוע את נאסא או משהו
קיבינימאט
DjChook
בונא מתי הספיקו

אורן זה עבודה שלך ?
Scorchio
בואנה איזה אנשים זונות
אין להם מה לעשות

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה איזה אנשים זונות
אין להם מה לעשות


איך הם יכולים לצחוק על כזה דבר בלי בושה?
MoSH_MaN
בונאההההההה איזה שוק שמעתי על זה במשחק של הרצליה הייתי בשוקק!!!!!!!!!


איזה מסכנות המשפחות...אני פשוט לא מאמין :( :( :(

מה שכנראה קרה שהם נכנסו לאטמוספרה בזווית הלא נכונה וכנראה שהייתה תקלה במחשב והמעבורת זזה קצת וזהו הכל הלך

:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement