|
קולומביה התפרקה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל אתם קולטים תאירוניה כאן???
איך שמכל הערים בעולם, החלקים נופלים מעל העיר
"פלשתין"
בטקסס.... |
גם העובדה שבפעם הראשונה שחללית מתפרקת לאמריקאים אי פעם זאת החללית שיש בה ישראלי... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
דיברו שאולי המעבורת קיבלה מכה קטנה בהמראה
נחכה ונראה... |
נראה לך ישחררו משהו למדיה אם זה טעות גדולה כמו מכה בהמראה???? |
|
|
| luckystrike |
איזה דיכאון ...
אין מצב שמישהוא יצא בחיים ועדיין לא יודעים בדיוק למה
יש כל מיני אפשרויות לזה שזה קרה ...
אומרים שהמשגרים ששוחררו פגעו בכנפיים או משהוא כזה ...
לכו תדעו - עוד יבררו את זה ...
עד שיש ישראלי יא -אללה ...
חברים שלי הדפוקים האלה התחילו לצחוק על זה שבטח אילן
ככה עושה להם במעבורת - תנו שנייה את ההגה חבר'ה קבלו
מה למדתי בטייס ...
:(
טוב בדיחה שחורה בטאקט לא טוב נראה לי |
|
|
| YuVaL |
מעניין אם
Izzy
ראה\שמע משהו..... |
|
|
| Scorchio |
למה למה למה?!
למה עד שישראלי עושה היסטוריה בזמנים הנוראיים האלה
למה דווקא אז הוא צריך למות
ולא רק הישראלי כמובן חבל על כל הצוות.
זה אשכרה כמו בסרטים לא האמנתי. |
|
|
| oDrori |
| לפי מה שהבנתי זה תקלה שהם הזניחו - יש כמה כדורי נחושת ליד הגנרטור האחורי ואחד מהם נסדק. כשגילו את זה המעבורת כבר הייתה על קן השיגור ולא יכלו לטפל בזה, אז החליטו לזנוח. |
|
|
| Rising |
נו תראו ....כמו שעשו שד בעשן של התאומים..
עכשיו יעני חייזר..
בעע עליהם :whip:
 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
לפי מה שהבנתי זה תקלה שהם הזניחו - יש כמה כדורי נחושת ליד הגנרטור האחורי ואחד מהם נסדק. כשגילו את זה המעבורת כבר הייתה על קן השיגור ולא יכלו לטפל בזה, אז החליטו לזנוח. |
אם זה ככה אז זאת ממש רשלנות שלהם והמשפחות אפילו יכולות לתבוע את נאסא או משהו
קיבינימאט |
|
|
| DjChook |
בונא מתי הספיקו
אורן זה עבודה שלך ? |
|
|
| Scorchio |
בואנה איזה אנשים זונות
אין להם מה לעשות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה איזה אנשים זונות
אין להם מה לעשות |
איך הם יכולים לצחוק על כזה דבר בלי בושה? |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאההההההה איזה שוק שמעתי על זה במשחק של הרצליה הייתי בשוקק!!!!!!!!!
איזה מסכנות המשפחות...אני פשוט לא מאמין :( :( :(
מה שכנראה קרה שהם נכנסו לאטמוספרה בזווית הלא נכונה וכנראה שהייתה תקלה במחשב והמעבורת זזה קצת וזהו הכל הלך
:( |
|
|
|
|