|
קולומביה התפרקה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
| משערים שזהזווית הוסטה ביגלל כשל במערכת ההגיה |
|
|
| Tarantula |
וואוו... איזה נורא זה... באמת קשה להאמין...
| quote: | Originally posted by NyKoN
גם העובדה שבפעם הראשונה שחללית מתפרקת לאמריקאים אי פעם זאת החללית שיש בה ישראלי... |
לצערנו זאת לא הפעם הראשונה שחללית אמריקאית מתפרקת... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
וואוו... איזה נורא זה... באמת קשה להאמין...
לצערנו זאת לא הפעם הראשונה שחללית אמריקאית מתפרקת... |
פעם ראשונה שהיא מתפרקת לקראת נחיתה
לפי דעתי לא הייתה שום תקלה בשום מקום...
קורה שגם האסטרונאוטים עושים טעות והם הגיעו מהר מדי בטח לאטמוספירה ולא בזווית הנכונה ואז ההמשך ידוע והם בטח חשבו שהם ישרדו את המהירות אבל טעו |
|
|
| itamarsan |
כן תאמתת זאת פעם ראשונההה שחחללית מתפרקת בזמן נחיתה
אתם יודעים הרגשתי היום כאילו זו סצנה מהסרטים זה היה ממש דבר מפחיד ואני עד עכשיו לא מאמין שזה קרה באמתתת:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| DjChook |
אני באמת לא מבין איך נאסא שאני תופס מהם האנשים הכי גאונים בעולם
בונים מערכת של שני מיליארד דולר, עם אלפי מחשבים בפנים ומערכות מסובכות בטירוף,
אבל המערכת לא יודעת להאט לפני הכניסה לאטמוספרה ? |
|
|
| luckystrike |
מה כל אחד משחק לי אותה גאון אסטרונאוט
יהיו וועדות וייזינו על זה את השכל עוד מספיק
זה לא משהוא כמו שעודד אמר וזה דיי ברור למה ...
והם בעצמם עוד לא סגורים על זה
יש אלף השערות ... ...
בכל אופן מכל האסטרונאוטים הישראלים ששלחנו אף אחד עוד לא חזר
בשלום ...
:( |
|
|
| NaOren |
איזה אסון נוראי זה...
אבל ת'אמת שאני ממש הרבה יותר חרא כשיש פיגוע בארץ
ושנהרגים 20 תושבים שלי
אומנם אני חרא וכל אחד ואחד הוא שווה
אני אומר באמת שאני הרבה יותר עצוב שנהרגים לנו אנשים בפיגועים בארץ...
ובסדר אני יודע שזה לא קשור סתם רציתי להגיד את זה |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב האמת היא שמשהו קרה בשיגור
אבל הם לא ידעו כמה חמור זה....
פשוט נוצרו חורים כנראה כמו שנמצאו לפני כמה חודשים שהמעבורת הייתה אמורה לצאת
אבל הם לא ידעו כמה הנזק גדול.....בקיצור :( |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by NyKoN
פעם ראשונה שהיא מתפרקת לקראת נחיתה
לפי דעתי לא הייתה שום תקלה בשום מקום...
קורה שגם האסטרונאוטים עושים טעות והם הגיעו מהר מדי בטח לאטמוספירה ולא בזווית הנכונה ואז ההמשך ידוע והם בטח חשבו שהם ישרדו את המהירות אבל טעו |
חחחחח נייקון איזה זיון שכל
נראה לך שהאסטרונאוטים עושים משהו?
זה הכל ממוחשב הם לא עושים כלום רק אם יש תקלה מטפלים אבל כמו שאני הבנתי הייתה פגיעה באחת הלוחות ציפוי בהמראה ובנחיתה זה התלקח והחללית התפוצצה.
נא לא לזיין את השכל... בהחלט אסון כבד לנאסא ולישראל |
|
|
| Scorchio |
אל תזיין תשכל אתה...
יש טייס אוטומטי אבל הטייסים צריכים לכוון את זווית הכניסה לאטמוספירה. |
|
|
| Hell_Copter |
שאלתי היום בשיעור את המורה לפיזיקה שלי מה קרה בדיוק...
בקיצור אני רק יגיד שהייתה בעיה עם הלוח בקרה שם והחללית נכנסה לאטמוספירה במהירות של 19 מאך במקום מהירות של 6 מאך
מאך 1 זה 1200 קילומטר בשעה...
אז תחשבו אתם כמה מהר זה היה המהירות שלהם
בקיצור... המהירות הזאת גרמה לחללית להתקלח... |
|
|
|
|