|
קולומביה התפרקה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
חפיף
יש 10001 השערות
אומרים עכשיו שגם משהו נשרף בכנף וזה גרם לזה... |
|
|
| Rising |
עדיין לא יודעים מה בדיוק קרה...
יקח לפחות שנה עד שתקבלו תשובה רלוונטית .. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שאלתי היום בשיעור את המורה לפיזיקה שלי מה קרה בדיוק...
בקיצור אני רק יגיד שהייתה בעיה עם הלוח בקרה שם והחללית נכנסה לאטמוספירה במהירות של 19 מאך במקום מהירות של 6 מאך
מאך 1 זה 1200 קילומטר בשעה...
אז תחשבו אתם כמה מהר זה היה המהירות שלהם
בקיצור... המהירות הזאת גרמה לחללית להתקלח... |
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ ..........................
זה המורה שלך זה שהתקשר והסביר להם שם בדיבורית לא ?
ידעתי שהוא צודק !
יאללה יא טמבלים - תפסיקו להפליץ פה דברים ... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
טוב אני לא יכול להגיד שאני מופתע, כי התרגלנו להיות מעורבים בכל הדברים הכי נוראים שיש בעולם הזה, מצד אחד פיגועים מצד שני זה, אין ספק שזאת טרגדיה וזה ירדוף אותנו עוד הרבה מאוד זמן
היום שחזרתי מהביצפר שמעתי ב-90 אףאמ את דדי הררי וזה מדהים כמה צירופי מיקרים מפחדים קרו
ידעתם שאילן רמון התקיף את הכור האטומי בעירק? ובאותו היום שהם תקפו את עירק נבנתה ה"קולומביה" מדהים לא? וזה מפחיד רצח
הוא אמר משהו נכון מאוד: לא משנה כמה צירופי מיקרים משונים ומוזרים
יהיו לעולם לא נוכל לדעת מה יקרה באמת
אין לי עוד מה להגיד על זה חוץ שזה מאוד עצוב ומתסכל
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ ..........................
זה המורה שלך זה שהתקשר והסביר להם שם בדיבורית לא ?
ידעתי שהוא צודק !
יאללה יא טמבלים - תפסיקו להפליץ פה דברים ... |
בוא אני יסביר לך משהו קטן...
אין מורה לפיזיקה שלא בקיא בכל החומר של בליסטיקה והכל... מה שכולל בין היתר לווינים ושיגורם לחלל... מה שכולל גם חלליות
זה הכל קשור לפיזיקה ואם החללית נכנסה בכזאת מהירות לאטמוספירה אז סביר להניח שזה מה שקרה
הוא נתן לנו גם דוגמה על המהירות כזאת שפירקה את הסקאדים שסדאם שלח לנו
וזה למה הם לא היו אפקטיביים מי יודע מה...
החומרים הכימיים והביולוגיים בתוך הראש חץ פורקו ברגע שהטיל נכנס חזרה לאטמוספירה בגלל המהירות הרבה שלו... |
|
|
| Shahar |
הכנף הייתה סדוקה או משהו בגלל ההמראה...
והם ניסו להיכנס בצורה לא כמו שתוכנן לאטמוספרה כדי לאזן את המהירות או משהו ואז הכל התבלגן והמעבורת צללה פנימה..
ד"א.. נמצאו חלקי גופות
:mad: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בוא אני יסביר לך משהו קטן...
אין מורה לפיזיקה שלא בקיא בכל החומר של בליסטיקה והכל... מה שכולל בין היתר לווינים ושיגורם לחלל... מה שכולל גם חלליות
זה הכל קשור לפיזיקה ואם החללית נכנסה בכזאת מהירות לאטמוספירה אז סביר להניח שזה מה שקרה
הוא נתן לנו גם דוגמה על המהירות כזאת שפירקה את הסקאדים שסדאם שלח לנו
וזה למה הם לא היו אפקטיביים מי יודע מה...
החומרים הכימיים והביולוגיים בתוך הראש חץ פורקו ברגע שהטיל נכנס חזרה לאטמוספירה בגלל המהירות הרבה שלו... |
אוי נו באמת מה אתה מקשקש על טיליים עם ראש כימיים
עד היום אף אחד לא יודע\בטוח אם סאדאם שיגר עלינו אותם
זה כזה בולשיט - תאמין לו שיש לא ראשים לא קונבנציונליים ואם הוא
היה רוצה הוא היה יודע איך להשמתמש בהם ....
כמו אלה שאמרו שהטילים שסדאם שיגר על דימונה עם הראש בטון - אז
אמרו שהעיראקים התבלבלו ובמקום לקחת טיליים עם ראש כימיי
עם לקחו את טילי הדמה שהם משתמשים בהם במצעדים ובהפגנות שלהם ...
כן בטח ...
קיצר - גם המורה לפיזיקה שלך לא יגלה מה שלנאס"א ייקח
לפחות כמה שבועות\חודשים לגלות מה קרה ... |
|
|
| MoSH_MaN |
צודק מורן
יקח זמן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר - גם המורה לפיזיקה שלך לא יגלה מה שלנאס"א ייקח
לפחות כמה שבועות\חודשים לגלות מה קרה ... |
זאת ההנחה הכי הגיונית ממה שהעלו
וזה מתבסס על הסברים פיזיקליים
לא אמרתי שזה מה שקרה באמת
אל תכניס לי מילים לפה...
טוב יודע מה זה לא אמור להיות ויכוח אז עזוב |
|
|
| Vortex_SA |
| אבל אני לא מבין אותכם, הרי זה מידע עם סיווג בטחוני הכי גבוה שיש, לא נראה לי ששחררו את המידע הכי אמיתי ומדויק אז אין מה לשער השערות מהמידע הזה בכלל... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שאלתי היום בשיעור את המורה לפיזיקה שלי מה קרה בדיוק...
בקיצור אני רק יגיד שהייתה בעיה עם הלוח בקרה שם והחללית נכנסה לאטמוספירה במהירות של 19 מאך במקום מהירות של 6 מאך
מאך 1 זה 1200 קילומטר בשעה...
אז תחשבו אתם כמה מהר זה היה המהירות שלהם
בקיצור... המהירות הזאת גרמה לחללית להתקלח... |
טוב אתה רואה - דבר ראשון עכשיו שאתה רואה
שמדברים על הכנף הזאת כל הזמן כנראה שהמורה שלך
לא כל כך צדק ...
סתם ממהרים להגיד דברים אנשים ...
בלי קשר שזה לא נכון - מאך 1 זה באמת 12 קילומטר לשעה אבל רק
בגובה פני-הים ...
מאך זה דבר יחסי לצפיפות החומר ...
ושם בגובה כזה אין כזה דבר מאך - אי אפשר למדוד את את זה
שם כי זה משתנה מאוד בכאלה גבהים ומהיריות ...
קיצר.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בלי קשר שזה לא נכון - מאך 1 זה באמת 12 קילומטר לשעה אבל רק
בגובה פני-הים ...
מאך זה דבר יחסי לצפיפות החומר ...
ושם בגובה כזה אין כזה דבר מאך - אי אפשר למדוד את את זה
שם כי זה משתנה מאוד בכאלה גבהים ומהיריות ...
קיצר.... |
קודם כל זה 1200 ולא 12...
דבר שני גובה פני הים זה עד האטמוספירה לא!?
אז מהרגע שהם נכנסו לאטמוספירה אפשר למדוד במאך...
והם נכנסו ב 19 מאך במקום 6...
אבל אי אפשר לדעת אז ירדנו מזה וזהו |
|
|
|
|