return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
אללללללללההההה בלאגן!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
הרבה מזל"ט היום והרבה בהצלחה מחר!
luckystrike
מזל טוב אחי !!!!

ובהצלחה מחר
אני יהיה בצבא...
:(
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוד חודשיים ויש מצב גם לבנות עליך בנסיעות לעודד :D

לתומר השתחרר אתמול והיינו אמורים לנסוע לעודד היום אבל תומר סטלן רציני... אז בקטנה :)
עוד 6 ימים למניאק בשבילי :D

ובהצלחה מחר!!!
יש לי מבחן עד שעה 2 ככה... אז מיד אחרי זה אני יבוא לראות... אני מקווה שאני לא יפספס
Trance man
מזל טוב אחי!!
תתחיל להכין דיסקים לאוטו..:D
Sniper
quote:
Originally posted by Trance man
מזל טוב אחי!!
תתחיל להכין דיסקים לאוטו..:D



חחח זה דבר ראשון שעשיתי שקניתי אוטו
ישררררררר התחלתי ליצרוב
warpedd_
מזל טוב אח שלי

תתחדש ותתחיל לספור לאחור

ד"א מה זה כל האנשים בפורום ב11 בבוקר?
TinkerbeL
מזל טוב!!!!!!

אני עברתי טסט פנימי
מקווה שיהיה לי שבוע הבא חיצוני
(למרות שזה לא יעזור כי בטח אני יעבור טסט 1000000000)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by warpedd_
מזל טוב אח שלי

תתחדש ותתחיל לספור לאחור

ד"א מה זה כל האנשים בפורום ב11 בבוקר?



אני לא יודעת מה עם אחרים
אבל לקחתי לעצמי היום יום חופש מבית ספר
(עזוב שכל מה יש לי היום זה רק שעה אנגלית כי כל השאר התבטל)
DjChook
אני פשוט סיימתי ב 11 חחח
Sniper
חחח אני התחלתי ב 10
:]]

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחח אני התחלתי ב 10
:]]


חחחחחחחח סטלן!!
אז כנראה שאתה לא מהחבר'ה שתומר התייחס אליהם :D

אני גם קמתי רק ב 11... אבל לא היה לי כוח להכנס לפה...
אולי אני לא מכור אחרי הכל :)

וטלי... בהצלחה בטסט!!!!
תבקשי להיות שניה
DjChook
זה לא עניין של מיקום
זה עניין של מחשוף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement