| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוד חודשיים ויש מצב גם לבנות עליך בנסיעות לעודד :D
לתומר השתחרר אתמול והיינו אמורים לנסוע לעודד היום אבל תומר סטלן רציני... אז בקטנה :)
עוד 6 ימים למניאק בשבילי :D
ובהצלחה מחר!!!
יש לי מבחן עד שעה 2 ככה... אז מיד אחרי זה אני יבוא לראות... אני מקווה שאני לא יפספס |
|
|