return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
אללללללללההההה בלאגן!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
oDrori
וואלה אני רוצה להעלות שאלה... הייתי עושה פול אבל זה לא נחוץ:

למי יש יותר סיכוי לעבור טסט:

כוסית במיני ומחשוף שבחנת אצל זכר
פשושית בחליפה מעומלנת ומשקפיים שנבחנת אצל פמיניסטית

?
TinkerbeL
[QUOTE]Originally posted by luckystrike
WOOPY
עכשיו שיש בנות פה יש תגובות
נכון יש בנות כאלו וזה ביזיון
אולי באמת כי יש להם מחשוף מחוף לחוף ...



אני לא חושבת שהעובדה שאין לי זין צריכה להכריע אם אני נוהגת טוב או לא!
oDrori
quote:
Originally posted by TinkerbeL
[QUOTE]Originally posted by luckystrike
WOOPY
עכשיו שיש בנות פה יש תגובות
נכון יש בנות כאלו וזה ביזיון
אולי באמת כי יש להם מחשוף מחוף לחוף ...



אני לא חושבת שהעובדה שאין לי זין צריכה להכריע אם אני נוהגת טוב או לא!

ידוע שהיא לא צריכה...

And yet...
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני לא חושבת שהעובדה שאין לי זין צריכה להכריע אם אני נוהגת טוב או לא!


דבר ראשון - בבקשה אל תגידי את זה
ככה כי זה נשמע מגעיל משום מה ...ומעלה אסוציאציות ...

דבר שני - אין מה לעשות ואין קשר לשובינזם
נשים בכביש - רובם לא כולם ואני חוזר רובם
זה פחד אלוהים ... אני לא נכנס לאוטו עם אמא
שלי ...
עדיף ללכת בהארלם לבד ברכבת התחתית בלילה מאשר לנסוע איתה ...

ידידות שלי נוהגות אותו דבר ...
אני מכיר כמה שנוהגות סבבה אבל תאכל'ס זה נדיר

כל פעם שאני רואה מישהיא שתוקעת אותי שעה
בגלל שהיא לא יודעת לחנות רכב את יודעת איזה מעצבן זה ???
או בכביש גהה לא יודע למה תמיד נשים נדבקות למסלול השמאלי
והם נוסעות עליו 50 ...
ארררררררררר אין יותר מעצבן ממישהוא שנוסע בשמאלי כמו מאנייק
לאט ... שיעבור לימני כבר !!!
:whip:
תמיד זה קורה ואז אני מהבהב לה באורות גבוהים ואו
שהיא בכלל לא יודעת מה זה אומר , או שהיא בכלל לא מבינה
מה לא בסדר במה שהיא עושה ....
איזה עצבים ... ואז אני צריך בגלל כאלה לעבור על החוק
יענו ולעקוף מימין ... ותמיד זה או דתיים או נשים או זקנים
אבל זקנים חמודים אז מילא
:)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by oDrori
ידוע שהיא לא צריכה...

And yet...



אוקיי אני נוהגת יפה מאוד! ואני בת.........
oDrori
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אוקיי אני נוהגת יפה מאוד! ואני בת.........

הכי כיף זה שאתם לוקחות את זה ברצינות שאנחנו אומרים שזה גנטי או משהו
;)
( :p פסיכולוגי נטו (ניצחת
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אוקיי אני נוהגת יפה מאוד! ואני בת.........


טוב תסתכלי למעלה מה כתבתי ותראי - רובם לא כולם ...
בואנ'ה את חייבת להסכים איתי ...
לא קורה לך שאבא שלך מתעצבן על נהג שעושה
שטויות ואז רואה שזה אישה ...
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנ'ה את חייבת להסכים איתי ...
לא קורה לך שאבא שלך מתעצבן על נהג שעושה
שטויות ואז רואה שזה אישה ...



חחחח האמת היא שעם אבא שלי זה קורה הרבה כי הוא חייב להתעצבן על כל פאשלה קטנה שעושים על הכביש!
אבל עם המורה לנהיגה שלי זה קורה הרבה עם נשים :sadgreen:
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחחח האמת היא שעם אבא שלי זה קורה הרבה כי הוא חייב להתעצבן על כל פאשלה קטנה שעושים על הכביש!
אבל עם המורה לנהיגה שלי זה קורה הרבה עם נשים :sadgreen:

לנסוע בשמאלי על חמישים בכביש מהיר זה לא פאשלה קטנה ...
זה הדבר הכי מעצבן איתכם ...

זה והחנייות שלוקחות שעות
DjChook
לפני כמה זמן ברחוב בזל בת"א איזה צפונית אחת ניסתה להחנות את האוטו שלה

היא נסתה יותר מ 10 פעמים !

בסוף היא הצליחה

חחחחחחחח

בנות לא יודעות לנהוג נקודה

וכן , זה גנטי

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
לפני כמה זמן ברחוב בזל בת"א איזה צפונית אחת ניסתה להחנות את האוטו שלה

היא נסתה יותר מ 10 פעמים !

בסוף היא הצליחה

חחחחחחחח

בנות לא יודעות לנהוג נקודה

וכן , זה גנטי

*agree*

וחן תעיף את המכוערת הזאת מהחתימה שלך !
DjChook
מה יש לך מאמא של אורן אני לא מבין ?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement