|
אללללללללההההה בלאגן!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא עניין של מיקום
זה עניין של מחשוף |
אז עברתי רק בגלל שהייתי עם גופיה?!?!?#
ואני חשבתי שאני יודע לנהוג.... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא עניין של מיקום
זה עניין של מחשוף |
חחח אני מסכימה איתו!
אבל אם יש דבר שאני בטוחה זה שהכל הולך לפי מצבי רוח של הטסטרים
אני מכירה מישהו שעבר טסט למרות שהוא נכנס באין כניסה!!!!!!
ונכבה לו המנוע 4 פעמים
בקיצור בטח הטסטר קיבל לילה לפני מאשתו ככה שהיה לו מצב רוח על הבוקר |
|
|
| DjChook |
האם אנו חוזים פה באלונה שתיים ?
:)))
אהה רועי, אותך הייתי מעביר כי פשוט הייתי מפחד שתשיג את הכתובת שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
האם אנו חוזים פה באלונה שתיים ?
:)))
אהה רועי, אותך הייתי מעביר כי פשוט הייתי מפחד שתשיג את הכתובת שלי |
אז לך אין מזל בחיים
פשוט מחפשים את שיכון המרגניות הורודות ברמת גן :D
אבל זה אותו טסטר מניאק שהכשיל אותי בראשון...
לפחות עברתי טסט שני... זה מכובד ביותר...
אני מחבר'ה 1-2
תאוריה ראשונה טסט שני :)
הטסטר שהכשיל\העביר אותי הוא נאצי במיוחד... כי אבא שלו שופט תחבורה או משהו כזה... |
|
|
| DjChook |
חחחח אהבתי נאצי במיוחד
אז אני
FIRST CLASS
1-1
:)
ולי יש גם להושיב מישהי לידי... אתה נאלץ להיות עם מישהי בדיבורית
(הכל מאהבה) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
האם אנו חוזים פה באלונה שתיים ?
|
מה זה?:)
איך אתה מדבר?!
אין חוזים ואין נעליים
אלונה יש רק אחת!@#%%&&:D :D :D :crazy: :cool: :cool:
:disbelief |
|
|
| DjChook |
ת'אמת יהיה נחמד עם בפורום יהיה שטן ומלאך
אנחנו יודעים כבר מי השטן |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
ת'אמת יהיה נחמד עם בפורום יהיה שטן ומלאך
אנחנו יודעים כבר מי השטן |
מאיפה זה בא?! |
|
|
| DjChook |
לא יודע
קראתי שוב את הפוסט של רועי אבל
מה הקשר לשיכון ותיקים לא הבנתי
אני יודע שאתה מת לגור פה, אבל צא מיזה, זה רמה מעליך
:) |
|
|
| luckystrike |
בהצלחה טלי ...
ואין מה לעשות לדעתי בנות צריכות עוד טסט
בכל מקרה
יענו לעבור שני טסטים במקום אחד ...
זה למען החיים של האנשים פה ... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בהצלחה טלי ...
ואין מה לעשות לדעתי בנות צריכות עוד טסט
בכל מקרה
יענו לעבור שני טסטים במקום אחד ...
זה למען החיים של האנשים פה ... |
שובניסט!!! :whip:
יש בנות שעוברות טסט 1 לעומת בנים שעוברים 1878634593485083465
רק שתדע :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
שובניסט!!! :whip:
יש בנות שעוברות טסט 1 לעומת בנים שעוברים 1878634593485083465
רק שתדע :D |
WOOPY
עכשיו שיש בנות פה יש תגובות
נכון יש בנות כאלו וזה ביזיון
אולי באמת כי יש להם מחשוף מחוף לחוף ...
קיצר - ראסמי בארץ נוהגים כל כך חרא
פחד לעלות על הכביש ...
לא צריך לדעת לנהוג צריך לדעת להישרד ...
רועי - אם כולם היו נוהגים זהיר כמוני לא היו תאונות בכלל אה ?
;) |
|
|
|
|