return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
אללללללללההההה בלאגן!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
זה לא עניין של מיקום
זה עניין של מחשוף


אז עברתי רק בגלל שהייתי עם גופיה?!?!?#
ואני חשבתי שאני יודע לנהוג....
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook
זה לא עניין של מיקום
זה עניין של מחשוף



חחח אני מסכימה איתו!
אבל אם יש דבר שאני בטוחה זה שהכל הולך לפי מצבי רוח של הטסטרים
אני מכירה מישהו שעבר טסט למרות שהוא נכנס באין כניסה!!!!!!
ונכבה לו המנוע 4 פעמים
בקיצור בטח הטסטר קיבל לילה לפני מאשתו ככה שהיה לו מצב רוח על הבוקר
DjChook
האם אנו חוזים פה באלונה שתיים ?

:)))

אהה רועי, אותך הייתי מעביר כי פשוט הייתי מפחד שתשיג את הכתובת שלי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
האם אנו חוזים פה באלונה שתיים ?

:)))

אהה רועי, אותך הייתי מעביר כי פשוט הייתי מפחד שתשיג את הכתובת שלי


אז לך אין מזל בחיים
פשוט מחפשים את שיכון המרגניות הורודות ברמת גן :D

אבל זה אותו טסטר מניאק שהכשיל אותי בראשון...
לפחות עברתי טסט שני... זה מכובד ביותר...
אני מחבר'ה 1-2
תאוריה ראשונה טסט שני :)
הטסטר שהכשיל\העביר אותי הוא נאצי במיוחד... כי אבא שלו שופט תחבורה או משהו כזה...
DjChook
חחחח אהבתי נאצי במיוחד

אז אני
FIRST CLASS
1-1
:)

ולי יש גם להושיב מישהי לידי... אתה נאלץ להיות עם מישהי בדיבורית

(הכל מאהבה)
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
האם אנו חוזים פה באלונה שתיים ?



מה זה?:)
איך אתה מדבר?!
אין חוזים ואין נעליים
אלונה יש רק אחת!@#%%&&:D :D :D :crazy: :cool: :cool:
:disbelief
DjChook
ת'אמת יהיה נחמד עם בפורום יהיה שטן ומלאך

אנחנו יודעים כבר מי השטן
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
ת'אמת יהיה נחמד עם בפורום יהיה שטן ומלאך

אנחנו יודעים כבר מי השטן


מאיפה זה בא?!
DjChook
לא יודע
קראתי שוב את הפוסט של רועי אבל

מה הקשר לשיכון ותיקים לא הבנתי

אני יודע שאתה מת לגור פה, אבל צא מיזה, זה רמה מעליך

:)
luckystrike
בהצלחה טלי ...

ואין מה לעשות לדעתי בנות צריכות עוד טסט
בכל מקרה
יענו לעבור שני טסטים במקום אחד ...
זה למען החיים של האנשים פה ...

TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
בהצלחה טלי ...

ואין מה לעשות לדעתי בנות צריכות עוד טסט
בכל מקרה
יענו לעבור שני טסטים במקום אחד ...
זה למען החיים של האנשים פה ...



שובניסט!!! :whip:
יש בנות שעוברות טסט 1 לעומת בנים שעוברים 1878634593485083465

רק שתדע :D
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
שובניסט!!! :whip:
יש בנות שעוברות טסט 1 לעומת בנים שעוברים 1878634593485083465

רק שתדע :D

WOOPY
עכשיו שיש בנות פה יש תגובות
נכון יש בנות כאלו וזה ביזיון
אולי באמת כי יש להם מחשוף מחוף לחוף ...

קיצר - ראסמי בארץ נוהגים כל כך חרא
פחד לעלות על הכביש ...
לא צריך לדעת לנהוג צריך לדעת להישרד ...

רועי - אם כולם היו נוהגים זהיר כמוני לא היו תאונות בכלל אה ?
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement