|
אללללללללההההה בלאגן!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
לפני כמה זמן ברחוב בזל בת"א איזה צפונית אחת ניסתה להחנות את האוטו שלה
היא נסתה יותר מ 10 פעמים !
בסוף היא הצליחה
חחחחחחחח
בנות לא יודעות לנהוג נקודה
וכן , זה גנטי |
הופה, תכליל למה לא.
זה לא קשור לגנטי בכלל
בנות הן פשוט יותר פחדניות,, ובגלל כל דבר קטן נכנסות ללחץ.
ומה לעשות שבכביש צריך לחשוב במהירות... ובגלל זה רוב (שים לב לרוב חן)
הנשים הן לא נהגות טובות... והנהגים מתעצבנים עליהן..
אאאא... ולגבי כל הדיבורים לגבי זה שיש יותר סבירות שאישה כוסית תעבור טסט... יש לי רק מילה אחת
בולשיט.!@%^&%$##$ |
|
|
| DjChook |
אף אחד לא אמר כוסית
פשוט מגרה,
:)
בעיקרון אבל זה גם יכול להכשיל, אם זה בולט מדי הטסטר יכול להתעצבן
אבל בכלליות, נכון אמרת בקשר לעצבנות
אבל גם למשל, והוכח מדעית
שבנות מפחדות להמר, ולקחת סיכונים
ובגלל זה בכביש הן מפחדות נורא, ועושות כמו בחוק (לפחות מה שהן זוכרות) חחח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה יש לך מאמא של אורן אני לא מבין ?! |
חחחחחחחחחחחחחחח
דבר ראשון זאת אמא של סטיפלר
דבר שני תעיף אותה !
אני שונא את החתימה הזאת |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל אני יקדים ויאמר שאמא של סטיפלר יותר מבוגרת ויותר כוסית
עכשיו בואו נתפנה לנושא האמיתי...
ונתחיל עם סיפור...
אני מחכה למורן נראה לי באיזה יום מתחת לבית שלי... מורן יודע איפה...
איפה שהפס האטה והתמרור עצור...
קיצר אסור לחנות על הפס האטה... ואיזה אישה מטומטמת באה לחנות שם
קיצר ניסתה אולי 50 פעם... העבירה לי איזה 10 דקות מהחיים בצחוקים מטורפים
כל פעם נכנסה והייתה רחוקה אחושילינג מהמדרכה ואז הייתה עקום וניסתה לתקן ועוד יותר הרסה... קיצר נזק לא נורמלי
בסוף היא יצאה עם החברה שלה... עלו למעלה ואחרי דקה היא חזרה ונסעה משם
בשביל מה לחנות בכלל!? לא חבל על הזמן?!!?!?!?!?
ואני זוכר בשיעור נהיגה אחד שהיה לי אחת חתכה אותי מימין... המורה שלי כזה התחיל לקלל בן זונה והכל ואז רואה זאת אישה... חטף עוד יותר קריזה...
אבל הכי מגניב שאני חתכתי בשיעור נהיגה פיאט ספורט... :D
לא קשור אבל למה לא לציין את זה :)
קיצר.... בנות נוהגות פחות טוב... למרות שיש גם כאלה שכן יודעות
ומורן... אם כולם היו נוהגים "זהיר" כמוך... לא היו כבישים מהירים בארץ... וכל שניה היה רמזור
רק חבר שלי יותר מטורף ממך...
הוא סגר גם 200 קמש... שהאוטו שלו עושה רק 192 מקסימום (כביש המנהרות)1
בקיצור... לך לישון |
|
|
| TinkerbeL |
ואחרי כל העידודים האלה
אני בטוחה שאני יעבור את הטסט שיש לי בקרוב.......
אני בטוח יכשל! טסטרים מפחידים אותי |
|
|
| DjChook |
מורן, תבקש מאורן שיכין לי אז אחת אחרת
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מורן, תבקש מאורן שיכין לי אז אחת אחרת
:wtf: |
איך אני אוהב את אלה שחושבים שיש אנשים שהם הזונה שלהם...
תבקש ממנו בעצמך!!!!!!!! |
|
|
| Rising |
| איזה לכלוכים יא בני זונות :conf: :conf: :conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
איזה לכלוכים יא בני זונות :conf: :conf: :conf: |
מי מלכלך עליך!!!
זה החן היצור הזה...
חושב כל אחד פה הוא הזונה הפרטית שלו
:crazy: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
ואחרי כל העידודים האלה
אני בטוחה שאני יעבור את הטסט שיש לי בקרוב.......
אני בטוח יכשל! טסטרים מפחידים אותי |
תבואי בגישה קצצת יותר חיובית ואת בטוח תצליחי!#$%
ב-ה-צ-ל-ח-ה~#!#%:D :D :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Tarantula
תבואי בגישה קצצת יותר חיובית ואת בטוח תצליחי!#$%
ב-ה-צ-ל-ח-ה~#!#%:D :D :D |
תודה!!!!
:happy2: :D :happy2: :D :happy2: :D :happy2: :D :happy2: :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
תבואי בגישה קצצת יותר חיובית ואת בטוח תצליחי!#$%
ב-ה-צ-ל-ח-ה~#!#%:D :D :D |
תכל'ס,
לא.
:D
סתם סתם אני אידיוט...
!הרבה הצלחה טינקר
:toothless |
|
|
|
|