|
שלום לכולם (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אשכרה חיה בסרטים
והם באיזור של הקיבוצים שם...
אולי היא בכלל מגדלת תפוחי אדמה ;) |
שוב פעם הצלחנו להרוס ט'רד עם דברים שלא
קשורים !!! :) מגיע לנו אוסקר על זה ...
לא נורא יצא מצחיק ...
יאללה חזרה לנושא - שוב פעם ברוכה הבאה
ברכי אותנו בנוכחותך בעתיד
:)
יאללה לילה טוב , שלום , אהבה ופרו ורבו לכולם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שוב פעם הצלחנו להרוס ט'רד עם דברים שלא
קשורים !!! :) מגיע לנו אוסקר על זה ...
לא נורא יצא מצחיק ...
יאללה חזרה לנושא - שוב פעם ברוכה הבאה
ברכי אותנו בנוכחותך בעתיד
:)
|
ראסמי אנחנו טובים בזה :D
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
יאללה אני ילך לחפש משהו טוב בטלוויזיה ולישון
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
ושוב ברוכה הבאה
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
נתפוס אותך בהזדמנות פה ובטח גם באיי סי קיו
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
ביי
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס |
|
|
| Trance man |
ברוכה הבאה..
יש חתיכות, לא מפריע!
:toothless :cool: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Trance man
ברוכה הבאה..
יש חתיכות, לא מפריע!
:toothless :cool: |
חחחחחחח |
|
|
| TinkerbeL |
חחח על איזה דברים אתם מתווכחים
אגב, כמה אנשים אתם פה? |
|
|
| DjChook |
פעילים בסביבות העשרה אני חושב
אבל יש נספחים שבאים מדי פעם
לא נורא האנשים שאת בתכלס צריכה להכיר זה
אני (חן), רועי, מורן, מוש, עודד, אורן, צח, רותם, אלעד רומן, נמרוד
וזהו בעיקרון,
יש עוד, זה מי שעולה לי בתקופה האחרונה שנכנס לפה הרבה |
|
|
| TinkerbeL |
ומכל זה רק 2 בנות
חחח נחמד :) |
|
|
| fishfish |
ברוכה הבאה!
אני שי (fishfish), ואני מקווה שאני לא אחד מ"הנספחים" שחן ציין קודם... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחח על איזה דברים אתם מתווכחים
|
עזבי זה מה שהלילה יכול לעשות לפעמים לאנשים שלא ישנים...
הברזתי היום מ 4 שעות ראשונות כמו מלך... באתי עשיתי מבחן והלכתי |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הברזתי היום מ 4 שעות ראשונות כמו מלך... באתי עשיתי מבחן והלכתי |
בבית ספר שלי יש חוק כזה שמי שמבריז ביום של מבחן (לפני המבחן) אז או שלא נותנים לו לעשות את המבחן
או שהציון שלו מתחיל מ90
רוב המורות מלא מתייחסות לזה
אלא אם כן אחת המורות עצבנית רצח או שהרכזת קופצת לביקור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
בבית ספר שלי יש חוק כזה שמי שמבריז ביום של מבחן (לפני המבחן) אז או שלא נותנים לו לעשות את המבחן
או שהציון שלו מתחיל מ90
רוב המורות מלא מתייחסות לזה
אלא אם כן אחת המורות עצבנית רצח או שהרכזת קופצת לביקור |
חחחחחחחחחחחח איזה בית ספר נאצי.... אשכרה גטו
זה כמו שכתבנו יום לפני פתיחת הלימודים בכניסה לבית ספר שלי
Welcome to Ghetto Metro
בגלל שנעלו את השערים ולא נתנו לנו לצאת חופשי כמו פעם
אז החארות האלה מהעיריה מחקו את הגטו ונשאר
Welcome To Metro
בני זונות!! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
פעילים בסביבות העשרה אני חושב
אבל יש נספחים שבאים מדי פעם
לא נורא האנשים שאת בתכלס צריכה להכיר זה
אני (חן), רועי, מורן, מוש, עודד, אורן, צח, רותם, אלעד רומן, נמרוד
|
אלון ומיכאל.
וואלה היה נחמד אם היו יותר פעילים חוץ מאיתנו.. |
|
|
|
|