return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
שלום לכולם (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אשכרה חיה בסרטים
והם באיזור של הקיבוצים שם...
אולי היא בכלל מגדלת תפוחי אדמה ;)


שוב פעם הצלחנו להרוס ט'רד עם דברים שלא
קשורים !!! :) מגיע לנו אוסקר על זה ...
לא נורא יצא מצחיק ...


יאללה חזרה לנושא - שוב פעם ברוכה הבאה
ברכי אותנו בנוכחותך בעתיד
:)



יאללה לילה טוב , שלום , אהבה ופרו ורבו לכולם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
שוב פעם הצלחנו להרוס ט'רד עם דברים שלא
קשורים !!! :) מגיע לנו אוסקר על זה ...
לא נורא יצא מצחיק ...


יאללה חזרה לנושא - שוב פעם ברוכה הבאה
ברכי אותנו בנוכחותך בעתיד
:)


ראסמי אנחנו טובים בזה :D
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
יאללה אני ילך לחפש משהו טוב בטלוויזיה ולישון
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
ושוב ברוכה הבאה
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
נתפוס אותך בהזדמנות פה ובטח גם באיי סי קיו
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
ביי
מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס, מתוקיס
Trance man
ברוכה הבאה..

יש חתיכות, לא מפריע!
:toothless :cool:
Sniper
quote:
Originally posted by Trance man
ברוכה הבאה..

יש חתיכות, לא מפריע!
:toothless :cool:


חחחחחחח
TinkerbeL
חחח על איזה דברים אתם מתווכחים

אגב, כמה אנשים אתם פה?
DjChook
פעילים בסביבות העשרה אני חושב

אבל יש נספחים שבאים מדי פעם

לא נורא האנשים שאת בתכלס צריכה להכיר זה

אני (חן), רועי, מורן, מוש, עודד, אורן, צח, רותם, אלעד רומן, נמרוד

וזהו בעיקרון,

יש עוד, זה מי שעולה לי בתקופה האחרונה שנכנס לפה הרבה
TinkerbeL
ומכל זה רק 2 בנות
חחח נחמד :)
fishfish
ברוכה הבאה!
אני שי (fishfish), ואני מקווה שאני לא אחד מ"הנספחים" שחן ציין קודם...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחח על איזה דברים אתם מתווכחים


עזבי זה מה שהלילה יכול לעשות לפעמים לאנשים שלא ישנים...
הברזתי היום מ 4 שעות ראשונות כמו מלך... באתי עשיתי מבחן והלכתי
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הברזתי היום מ 4 שעות ראשונות כמו מלך... באתי עשיתי מבחן והלכתי


בבית ספר שלי יש חוק כזה שמי שמבריז ביום של מבחן (לפני המבחן) אז או שלא נותנים לו לעשות את המבחן
או שהציון שלו מתחיל מ90

רוב המורות מלא מתייחסות לזה
אלא אם כן אחת המורות עצבנית רצח או שהרכזת קופצת לביקור

Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
בבית ספר שלי יש חוק כזה שמי שמבריז ביום של מבחן (לפני המבחן) אז או שלא נותנים לו לעשות את המבחן
או שהציון שלו מתחיל מ90

רוב המורות מלא מתייחסות לזה
אלא אם כן אחת המורות עצבנית רצח או שהרכזת קופצת לביקור


חחחחחחחחחחחח איזה בית ספר נאצי.... אשכרה גטו

זה כמו שכתבנו יום לפני פתיחת הלימודים בכניסה לבית ספר שלי
Welcome to Ghetto Metro
בגלל שנעלו את השערים ולא נתנו לנו לצאת חופשי כמו פעם
אז החארות האלה מהעיריה מחקו את הגטו ונשאר
Welcome To Metro
בני זונות!!
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
פעילים בסביבות העשרה אני חושב

אבל יש נספחים שבאים מדי פעם

לא נורא האנשים שאת בתכלס צריכה להכיר זה

אני (חן), רועי, מורן, מוש, עודד, אורן, צח, רותם, אלעד רומן, נמרוד


אלון ומיכאל.

וואלה היה נחמד אם היו יותר פעילים חוץ מאיתנו..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement