|
שלום לכולם (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מה אני עשיתי ?
:confused:
אלונה, אולי נשלוט עליהם ביחד?
תחשבי זה יכול להיות נחמד! |
לא עשית כלום
פשוט היא העליבה אותי... אז איימתי עליה
עזבי...
ואני לא מוכן לעזוב את אלונה שלי.... אתן לא תחלקו את השליטה עליי
קחי לך אבל את חן ועוד כמה איתו
אנחנו לא צריכים אותו במחנה שלנו ;) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
עבדים ל-2 שליטות........
רגע.......
:clown:
דווקא נשמע מעניין
.... ;) |
honey
יש לך טעות! אתה העבד הפרטי שלי בך אני לא מתחלקת
:disbelief |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני לא מוכן לעזוב את אלונה שלי.... אתן לא תחלקו את השליטה עליי
קחי לך אבל את חן ועוד כמה איתו
אנחנו לא צריכים אותו במחנה שלנו ;) |
אוקיי אוקיי אתה יכול להיות של אלונה..... ורק של אלונה
ואורן נשאר שלי ורק שלי
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Djsamorai |
וואלקום !!!!
אנחנו צריכים עוד כמוך כאן ! :))) |
|
|
| DjChook |
רועי, אפשר להבין למה דווקא אותי הכנסת לפוסט ההוא ?
אורן, אני אתרום את חברה שלי אם תתרום את שלך
:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא עשית כלום
פשוט היא העליבה אותי... אז איימתי עליה
עזבי...
ואני לא מוכן לעזוב את אלונה שלי.... אתן לא תחלקו את השליטה עליי
קחי לך אבל את חן ועוד כמה איתו
אנחנו לא צריכים אותו במחנה שלנו ;) |
דייי... רועי.. אתה נדבק לקטנות...
אבל עם עד כדי כך פגעתי בך.. אני מצטערת...
ובדבר חן... לא מותרת עליו!@@#$% בשום פנים ואופן!@:D :D :crazy: ;) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ובדבר חן... לא מותרת עליו!@@#$% בשום פנים ואופן!@:D :D :crazy: ;) |
:eyes:
:happy2: |
|
|
| MoSH_MaN |
שלום שלום!
אני מדגיש את זה כי פשוט לא שמתי לב לט'רד הזה
שלום טלי.....
אני מוש!
ואני מציע לך להזהר מהחרמנות של הבנים כאן
נ.ב את י"א או י"ב? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואני מציע לך להזהר מהחרמנות של הבנים כאן
|
למה להיזהר...
זה דווקא מוסיף לאוירה:) |
|
|
| MoSH_MaN |
ככה זה שלא מקבלים ;)
זה ברוח טובה :thepirate |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ככה זה שלא מקבלים ;)
זה ברוח טובה :thepirate |
הוופפההה, תראו מי שמדבר
ומאיפה בדיוק אתה יודע... אאא?:D :happy2: |
|
|
| Sniper |
| מוש אחי נא לא להכליל!!!!!! |
|
|
|
|