return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
שלום לכולם (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מה אני עשיתי ?
:confused:

אלונה, אולי נשלוט עליהם ביחד?
תחשבי זה יכול להיות נחמד!


לא עשית כלום
פשוט היא העליבה אותי... אז איימתי עליה
עזבי...

ואני לא מוכן לעזוב את אלונה שלי.... אתן לא תחלקו את השליטה עליי
קחי לך אבל את חן ועוד כמה איתו
אנחנו לא צריכים אותו במחנה שלנו ;)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
עבדים ל-2 שליטות........

רגע.......
:clown:
דווקא נשמע מעניין
.... ;)


honey
יש לך טעות! אתה העבד הפרטי שלי בך אני לא מתחלקת
:disbelief
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter


ואני לא מוכן לעזוב את אלונה שלי.... אתן לא תחלקו את השליטה עליי
קחי לך אבל את חן ועוד כמה איתו
אנחנו לא צריכים אותו במחנה שלנו ;)



אוקיי אוקיי אתה יכול להיות של אלונה..... ורק של אלונה

ואורן נשאר שלי ורק שלי
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Djsamorai
וואלקום !!!!

אנחנו צריכים עוד כמוך כאן ! :)))
DjChook
רועי, אפשר להבין למה דווקא אותי הכנסת לפוסט ההוא ?

אורן, אני אתרום את חברה שלי אם תתרום את שלך

:)
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא עשית כלום
פשוט היא העליבה אותי... אז איימתי עליה
עזבי...

ואני לא מוכן לעזוב את אלונה שלי.... אתן לא תחלקו את השליטה עליי
קחי לך אבל את חן ועוד כמה איתו
אנחנו לא צריכים אותו במחנה שלנו ;)


דייי... רועי.. אתה נדבק לקטנות...
אבל עם עד כדי כך פגעתי בך.. אני מצטערת...

ובדבר חן... לא מותרת עליו!@@#$% בשום פנים ואופן!@:D :D :crazy: ;)
DjChook
quote:
Originally posted by Tarantula
ובדבר חן... לא מותרת עליו!@@#$% בשום פנים ואופן!@:D :D :crazy: ;)



:eyes:


:happy2:
MoSH_MaN
שלום שלום!

אני מדגיש את זה כי פשוט לא שמתי לב לט'רד הזה


שלום טלי.....

אני מוש!

ואני מציע לך להזהר מהחרמנות של הבנים כאן


נ.ב את י"א או י"ב?
Tarantula
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ואני מציע לך להזהר מהחרמנות של הבנים כאן




למה להיזהר...
זה דווקא מוסיף לאוירה:)
MoSH_MaN
ככה זה שלא מקבלים ;)


זה ברוח טובה :thepirate

Tarantula
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ככה זה שלא מקבלים ;)


זה ברוח טובה :thepirate

הוופפההה, תראו מי שמדבר
ומאיפה בדיוק אתה יודע... אאא?:D :happy2:
Sniper
מוש אחי נא לא להכליל!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement