return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
שלום לכולם (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
חחחחחחחחח מוזר אצלכם רועי


גם אצלנו יש בתקנון חוק שאסור לבוא ישר למבחן, ומי שעושה את זה מקבל שאלה נוספת

אבל לא ראיתי שמשתמשים בזה איי פעם
Tarantula
ייוואאאווווווווו.... אחוותיייי~!#!@!%^^&#$%@#
מה המצצבבבC?!??!
סוף סוף קצת נציגות נשית בפורום חוץ ממני!@# גגדוללל
חחהה... :D :D

אז מה איך הפורום בינתים, איך , הגברים שלי לא מציקים לך יותר מדי?
:D :D :stongue: :crazy: :haha:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Tarantula
אז מה איך הפורום בינתים, איך , הגברים שלי לא מציקים לך יותר מדי?
:D :D :stongue: :crazy: :haha:



חחח לא
דווקא נחמדים

אני רואה שאת שולטות פה עליהם :happy2:
Tarantula
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחח לא
דווקא נחמדים

אני רואה שאת שולטות פה עליהם :happy2:


שמעי...
הם יגידו לך אחרת..... אבל תאמת... כן מה לעשות:D

אלונה ה -שולטתת!@#$%^^:D :D :thepirate
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
שמעי...
הם יגידו לך אחרת..... אבל תאמת... כן מה לעשות:D

אלונה ה -שולטתת!@#$%^^:D :D :thepirate


שקט את!!
אחרי שצעקת עליי בבוקר את לא שולטת עליי!!!

טלי אני עובר להיות תחת שליטתך מעכשיו...
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שקט את!!
אחרי שצעקת עליי בבוקר את לא שולטת עליי!!!

טלי אני עובר להיות תחת שליטתך מעכשיו...


אאאאאאאאא@#$%^
איך אתה מעז?!?
גם בוגד וגם שקרן!@#%
הייתי צריכה לדעת, רק רואה תחת חדש וישר רץ אחריו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אאאאאאאאא@#$%^
איך אתה מעז?!?
גם בוגד וגם שקרן!@#%
הייתי צריכה לדעת, רק רואה תחת חדש וישר רץ אחריו


שקרנית!!!!!!!!!
את צעקת עליי היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נעלבתי ממך מאוד!!!!!!!!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שקרנית!!!!!!!!!
את צעקת עליי היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נעלבתי ממך מאוד
!!!!!!!!



על מה היא צעקה?
HyPeRSoNiC
היי טלי!!!!!
מה קורה???
אני רואה שמקבלים אותך יפה פה.........

הלו, חבר'ה! בלי ידיים!!!! היא שלי :D :D :D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
על מה היא צעקה?


לא משנה... הגענו להבנה
אני מצטער אלונה על זה שאמרתי שאני עובר לטלי
אני לא....
מקווה שגם את תבקשי סליחה ממני כי לי מגיע יותר :confused:

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מצטער אלונה על זה שאמרתי שאני עובר לטלי
אני לא....
:confused:


מה אני עשיתי ?
:confused:

אלונה, אולי נשלוט עליהם ביחד?
תחשבי זה יכול להיות נחמד!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מה אני עשיתי ?
:confused:

אלונה, אולי נשלוט עליהם ביחד?
תחשבי זה יכול להיות נחמד!


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
עבדים ל-2 שליטות........

רגע.......
:clown:
דווקא נשמע מעניין.... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement