|
שלום לכולם (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחחחחחחח מוזר אצלכם רועי
גם אצלנו יש בתקנון חוק שאסור לבוא ישר למבחן, ומי שעושה את זה מקבל שאלה נוספת
אבל לא ראיתי שמשתמשים בזה איי פעם |
|
|
| Tarantula |
ייוואאאווווווווו.... אחוותיייי~!#!@!%^^$%@#
מה המצצבבבC?!??!
סוף סוף קצת נציגות נשית בפורום חוץ ממני!@# גגדוללל
חחהה... :D :D
אז מה איך הפורום בינתים, איך , הגברים שלי לא מציקים לך יותר מדי?
:D :D :stongue: :crazy: :haha: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אז מה איך הפורום בינתים, איך , הגברים שלי לא מציקים לך יותר מדי?
:D :D :stongue: :crazy: :haha: |
חחח לא
דווקא נחמדים
אני רואה שאת שולטות פה עליהם :happy2: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחח לא
דווקא נחמדים
אני רואה שאת שולטות פה עליהם :happy2: |
שמעי...
הם יגידו לך אחרת..... אבל תאמת... כן מה לעשות:D
אלונה ה -שולטתת!@#$%^^:D :D :thepirate |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
שמעי...
הם יגידו לך אחרת..... אבל תאמת... כן מה לעשות:D
אלונה ה -שולטתת!@#$%^^:D :D :thepirate |
שקט את!!
אחרי שצעקת עליי בבוקר את לא שולטת עליי!!!
טלי אני עובר להיות תחת שליטתך מעכשיו... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שקט את!!
אחרי שצעקת עליי בבוקר את לא שולטת עליי!!!
טלי אני עובר להיות תחת שליטתך מעכשיו... |
אאאאאאאאא@#$%^
איך אתה מעז?!?
גם בוגד וגם שקרן!@#%
הייתי צריכה לדעת, רק רואה תחת חדש וישר רץ אחריו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאאאאאא@#$%^
איך אתה מעז?!?
גם בוגד וגם שקרן!@#%
הייתי צריכה לדעת, רק רואה תחת חדש וישר רץ אחריו |
שקרנית!!!!!!!!!
את צעקת עליי היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נעלבתי ממך מאוד!!!!!!!! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שקרנית!!!!!!!!!
את צעקת עליי היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נעלבתי ממך מאוד
!!!!!!!! |
על מה היא צעקה? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
היי טלי!!!!!
מה קורה???
אני רואה שמקבלים אותך יפה פה.........
הלו, חבר'ה! בלי ידיים!!!! היא שלי :D :D :D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
על מה היא צעקה? |
לא משנה... הגענו להבנה
אני מצטער אלונה על זה שאמרתי שאני עובר לטלי
אני לא....
מקווה שגם את תבקשי סליחה ממני כי לי מגיע יותר :confused: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מצטער אלונה על זה שאמרתי שאני עובר לטלי
אני לא....
:confused: |
מה אני עשיתי ?
:confused:
אלונה, אולי נשלוט עליהם ביחד?
תחשבי זה יכול להיות נחמד! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מה אני עשיתי ?
:confused:
אלונה, אולי נשלוט עליהם ביחד?
תחשבי זה יכול להיות נחמד! |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
עבדים ל-2 שליטות........
רגע.......
:clown:
דווקא נשמע מעניין.... ;) |
|
|
|
|