|
שלום לכולם (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מוש הזיייייייייייין מוח
ואלונה מקבלת בטוח הרבה.... בטלפון.... מרועי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש הזיייייייייייין מוח
ואלונה מקבלת בטוח הרבה.... בטלפון.... מרועי |
חחחןןןןן!@#$%%
אני ארצח אותך!$% דיי עם הקטע של רועי!$%$@#%^
:whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחח חן יא דביל
די הפסקתי
התחלתי ללמוד קצת
זה היה בצחוק רר"ר! |
|
|
| DjChook |
| טוב סליחה סליחה, אני רושם לך פוסטים מכל הלב באייסיקיו צודקת |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
די הפסקתי
התחלתי ללמוד קצת
|
הפסקת לזיין ?
מחפש אהבה ?
:clown: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רר"ר! |
חחחחחח דיי עם זה :p |
|
|
| luckystrike |
אני יודע שזה לא קשור ...
אבל אין לי מקום אחר לכתוב את זה ואני טוב בלהוציא
דברים מהקשרם
אבל אלונה - זה היה איתך שדיברתי אז שהייתי בבסיס בצמח ליד הכינרת
ובאמצע ההקפצה עם המחבל באה אליי זונה אז בבסיס וביקשה
שאני יוציא אותה החוצה ?
קיצר אני חושב שאיתך דיברתי באותו זמן
ואת לא תאמיני פגשתי את הזונה הזאת עוד פעם !
היום אני יושב לי בתחנת אוטובוס מחכה שהמילואימניקים שלי
יאספו אותי בבוקר והיא ישבה לידי ולא זיהיתי אותה
והיא עושה לי שאני מוכר לה מאיפשהוא
ואז נזכרתי !
איזה קטע מטורף אלוהים - רק לי זה יכול לקרות ...
ועוד היא סלבית
:)
לא היה נעים לי לשאול אותה על המקרה אבל היא
גם זכרה שהזכרתי לה ואמרה לי תודה
:) |
|
|
| TinkerbeL |
| חחח יפה שהיא זכרה אותך |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחח יפה שהיא זכרה אותך |
הממממ
נראה לי שלא הבנת נכון מה שאמרתי ...
:clown: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
והיא ישבה לידי ולא זיהיתי אותה
והיא עושה לי שאני מוכר לה מאיפשהוא
ואז נזכרתי !
איזה קטע מטורף אלוהים - רק לי זה יכול לקרות ...
ועוד היא סלבית
:)
לא היה נעים לי לשאול אותה על המקרה אבל היא
גם זכרה שהזכרתי לה ואמרה לי תודה
:) |
לזה התכוונתי
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
לזה התכוונתי
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
לא משנה - התכוונתי מאיפה היא זכרה אותי ...
סתם זה היה מצחיק - הייתי בבסיס צבאי והקפיצו
את הבסיס כי היה "פרש תורכי" שזה יענו בצבא
זה אומר מחבל בגיזרה באזור הבסיס ...
בדיוק דיברתי עם אלונה ומשום מקום אז הופיעה זונה מלאה איפור
בלבוש אזרחי באמצע הבסיס שכולם רצים וביקשה שאני יוציא אותה משם ...
קיצר - אחד החיילים כנראה הזמין זונה והקפיצו אותו באמצע !והיא
נדפקה בתוך הבסיס ולא ידעה מה לעשות ...
איזה צחוקים !
וכל הבסיס עם סירנות וצעקות וכולם רצים וזה ורק היא ככה מתחבאת בשיחים
שלא יראו אותה ... בלבוש אזרחי עם מלא איפור ומעיל פרווה
אשכרה אסקימו לימון ...
:)
בכל אופן - היא רצתה שאני יוביל אותה החוצה בלי שייראו אז נתתי
לה יד וליויתי אותה החוצה כאילו היא אמא שלי שבאה לבקר אותי ...
זה היה לפני יותר מחודש כבר ...
סתם קטע מצחיק שהיא זכרה
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
אחח...הבסיס שלנו כל כך בחור שגם אם מישהו יזמין זונה ב 1000$ היא לא תצליח להגיע..
:p |
רוב הבסיסים שאני מאמן בהם ככה ...
אבל הבסיס הזה דווקא היה סבבה
העברתי אימון דיי ארוך של חמישה ימים לכמה חובשים קרביים
בגיזרה הכי שקטה בעולם על החוף בכינרת !
יפה שם חבל על הזמן ...
וכרגיל דווקא שהייתי שם הקפיצו את הבסיס בגלל המחבל ...
ולא תאמין בסוף זה לא היה מחבל - פשוט הירדנים ראו חזר בר
תקוע בגדר והתחילו לירות עליו ואנחנו חשבנו שהם ירו עלינו
וירינו עליהם חזרה והתחילו יריות משני הצדדים ...
היה על זה בעיתון יום אחרי זה וגם בעיתוני-סופ"ש ... |
|
|
|
|