return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
והרי ידיעה (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
עודד אני ורועי קופצים אלייך בראשון
זה היום היחידי שאני יכול בגלל הסיפוח המסריח הזה ...

סורי נימרוד
קיצר - דיברתי עם רועי וכנראה שלשנינו אין משהוא
מיוחד בראשון ונקפוץ ...
:)

אם מישהוא מצטרף יהיה סבבה
והחבר'ה מגבעתיים אל תגידו שלא אמרנו !

בערך ב 7-8 נצא משהוא כזה
מתאים לך עודד ?
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני אפילו יגרור את ברוייטמן איתי!

;)


מה קורה עם החמור הזה הוא כבר לא עולה אה ?
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
עודד אני ורועי קופצים אלייך בראשון
זה היום היחידי שאני יכול בגלל הסיפוח המסריח הזה ...

סורי נימרוד
קיצר - דיברתי עם רועי וכנראה שלשנינו אין משהוא
מיוחד בראשון ונקפוץ ...
:)

אם מישהוא מצטרף יהיה סבבה
והחבר'ה מגבעתיים אל תגידו שלא אמרנו !

בערך ב 7-8 נצא משהוא כזה
מתאים לך עודד ?


ערב ארוך אה? מה בעניין אוכל... ?
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
ערב ארוך אה? מה בעניין אוכל... ?


לי לא אכפת אבל שיהיה מאורגן פעם אחת כמו שצריך !
אפשר להזמין משהוא - יענו אולי פיצה או משהוא
כזה ... מה האופציות בחור הזה ?
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
לי לא אכפת אבל שיהיה מאורגן פעם אחת כמו שצריך !
אפשר להזמין משהוא - יענו אולי פיצה או משהוא
כזה ... מה האופציות בחור הזה ?

מרכז העולם אתה מתכוון?

יש פה את המק במרחק יריקה בשפיים... אין להזמין אבל קפיצה של שתי שניות, (ויש גם את הפיצות (דומינו בכיכר דשליט, הרצליה ופיצה פפרוני -זול- באודים
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
מרכז העולם אתה מתכוון?

יש פה את המק במרחק יריקה בשפיים... אין להזמין אבל קפיצה של שתי שניות, (ויש גם את הפיצות (דומינו בכיכר דשליט, הרצליה ופיצה פפרוני -זול- באודים


לא הבנתי מה ממה שאמרת מזמינים ומה הולכים ?

בכל אופן הלכתי לישון ...
נסכם מחר...
oDrori
יש לך את מקדונלד וכל מיני מסעדות כאלה לעצירות בקוסמוס ... מרחק אפס


ויש לך להזמין פיצות
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
יש לך את מקדונלד וכל מיני מסעדות כאלה לעצירות בקוסמוס ... מרחק אפס


ויש לך להזמין פיצות

איך הפפרוני הזה ?
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
איך הפפרוני הזה ?


לא טופ.


יאללה לך לישון כבר
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
לא טופ.


יאללה לך לישון כבר

סתום ת'פה
אינעל ראבאק אני מת מרעב ...
יאללה סי יה

Hell_Copter
אינעל קוסקוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








יאללה באים ביום ראשון... ננסה לגרור את תומר הסטלן הזה... אולי אפילו הוא יביא אוטו... אלוהים גדול

מה אתם אומרים על להביא צ'ופה אליו?!
כי ת'כלס עם מורן זה חמש דקות נסיעה :D
אם לא אז פיצה דווקא מתאים... מקדונלדס לא במקום שם... ושיהיה רק פיצה כשרה :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אינעל קוסקוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








יאללה באים ביום ראשון... ננסה לגרור את תומר הסטלן הזה... אולי אפילו הוא יביא אוטו... אלוהים גדול

מה אתם אומרים על להביא צ'ופה אליו?!
כי ת'כלס עם מורן זה חמש דקות נסיעה :D
אם לא אז פיצה דווקא מתאים... מקדונלדס לא במקום שם... ושיהיה רק פיצה כשרה :D


עזוב אותך מצ'ופה
אתה לא יודע שזה עשוי מחתולים ...
צ'ופה טעים רצח רק שחוזרים מתים מרעב מדיסקוטקים ...

הממממ מה רע בפפרוני ?

יש שם דומינוס בסביבה עודד ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement