|
והרי ידיעה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
עודד אני ורועי קופצים אלייך בראשון
זה היום היחידי שאני יכול בגלל הסיפוח המסריח הזה ...
סורי נימרוד
קיצר - דיברתי עם רועי וכנראה שלשנינו אין משהוא
מיוחד בראשון ונקפוץ ...
:)
אם מישהוא מצטרף יהיה סבבה
והחבר'ה מגבעתיים אל תגידו שלא אמרנו !
בערך ב 7-8 נצא משהוא כזה
מתאים לך עודד ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני אפילו יגרור את ברוייטמן איתי!
;) |
מה קורה עם החמור הזה הוא כבר לא עולה אה ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד אני ורועי קופצים אלייך בראשון
זה היום היחידי שאני יכול בגלל הסיפוח המסריח הזה ...
סורי נימרוד
קיצר - דיברתי עם רועי וכנראה שלשנינו אין משהוא
מיוחד בראשון ונקפוץ ...
:)
אם מישהוא מצטרף יהיה סבבה
והחבר'ה מגבעתיים אל תגידו שלא אמרנו !
בערך ב 7-8 נצא משהוא כזה
מתאים לך עודד ? |
ערב ארוך אה? מה בעניין אוכל... ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
ערב ארוך אה? מה בעניין אוכל... ? |
לי לא אכפת אבל שיהיה מאורגן פעם אחת כמו שצריך !
אפשר להזמין משהוא - יענו אולי פיצה או משהוא
כזה ... מה האופציות בחור הזה ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לי לא אכפת אבל שיהיה מאורגן פעם אחת כמו שצריך !
אפשר להזמין משהוא - יענו אולי פיצה או משהוא
כזה ... מה האופציות בחור הזה ? |
מרכז העולם אתה מתכוון?
יש פה את המק במרחק יריקה בשפיים... אין להזמין אבל קפיצה של שתי שניות, (ויש גם את הפיצות (דומינו בכיכר דשליט, הרצליה ופיצה פפרוני -זול- באודים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
מרכז העולם אתה מתכוון?
יש פה את המק במרחק יריקה בשפיים... אין להזמין אבל קפיצה של שתי שניות, (ויש גם את הפיצות (דומינו בכיכר דשליט, הרצליה ופיצה פפרוני -זול- באודים |
לא הבנתי מה ממה שאמרת מזמינים ומה הולכים ?
בכל אופן הלכתי לישון ...
נסכם מחר... |
|
|
| oDrori |
יש לך את מקדונלד וכל מיני מסעדות כאלה לעצירות בקוסמוס ... מרחק אפס
ויש לך להזמין פיצות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
יש לך את מקדונלד וכל מיני מסעדות כאלה לעצירות בקוסמוס ... מרחק אפס
ויש לך להזמין פיצות |
איך הפפרוני הזה ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איך הפפרוני הזה ? |
לא טופ.
יאללה לך לישון כבר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
לא טופ.
יאללה לך לישון כבר |
סתום ת'פה
אינעל ראבאק אני מת מרעב ...
יאללה סי יה |
|
|
| Hell_Copter |
אינעל קוסקוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה באים ביום ראשון... ננסה לגרור את תומר הסטלן הזה... אולי אפילו הוא יביא אוטו... אלוהים גדול
מה אתם אומרים על להביא צ'ופה אליו?!
כי ת'כלס עם מורן זה חמש דקות נסיעה :D
אם לא אז פיצה דווקא מתאים... מקדונלדס לא במקום שם... ושיהיה רק פיצה כשרה :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אינעל קוסקוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה באים ביום ראשון... ננסה לגרור את תומר הסטלן הזה... אולי אפילו הוא יביא אוטו... אלוהים גדול
מה אתם אומרים על להביא צ'ופה אליו?!
כי ת'כלס עם מורן זה חמש דקות נסיעה :D
אם לא אז פיצה דווקא מתאים... מקדונלדס לא במקום שם... ושיהיה רק פיצה כשרה :D |
עזוב אותך מצ'ופה
אתה לא יודע שזה עשוי מחתולים ...
צ'ופה טעים רצח רק שחוזרים מתים מרעב מדיסקוטקים ...
הממממ מה רע בפפרוני ?
יש שם דומינוס בסביבה עודד ? |
|
|
|
|