|
והרי ידיעה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אהה מאוחר ?
אז יש מצב
נראה כבר |
|
|
| Sniper |
בינתיים אני שם!:]
להלהלהלה |
|
|
| Flotser |
רון
זה
Narcotic Mind?
מה האייסיקיו שלו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שבע בערך נראה לי |
וואלה אח שלי יש לי קצת בעיה עם השעה הזאת
אלא אם כן תוכל לבוא לאסוף אותי מכפר סבא ואני יעבור בבית דקה...
כי אני אמור להיות בכפר סבא מאיזה 4-5 עד אנערף
אם אפשר בערך ב 8 אז פנאן לי על כל הראש ויש מצב שאני יחזור כבר הביתה עד אז
קיצר תגיד אם אתה יכול לאסוף אותי מכפר סבא למה זה יהיה הכי נוח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
רון
זה
Narcotic Mind?
מה האייסיקיו שלו? |
65996455
ודבר גם עם נמרוד...
מקסימום אם לא תשבו לו על הראש כמו שהצעתי |
|
|
| Flotser |
תודה אחוק...
אני אנסה..
אבל נראה גם איך אני ארגיש למה אני די חולה עדיין,
לדוגמא עשכיו אני יושב עם חלון סגור ומעיל בחדר...
:nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
תודה אחוק...
אני אנסה..
אבל נראה גם איך אני ארגיש למה אני די חולה עדיין,
לדוגמא עשכיו אני יושב עם חלון סגור ומעיל בחדר...
:nervous: |
בלי חולצה ועם חלון פתוח
ועדיין חם לי!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אח שלי יש לי קצת בעיה עם השעה הזאת
אלא אם כן תוכל לבוא לאסוף אותי מכפר סבא ואני יעבור בבית דקה...
כי אני אמור להיות בכפר סבא מאיזה 4-5 עד אנערף
אם אפשר בערך ב 8 אז פנאן לי על כל הראש ויש מצב שאני יחזור כבר הביתה עד אז
קיצר תגיד אם אתה יכול לאסוף אותי מכפר סבא למה זה יהיה הכי נוח |
טוב בינתיים שמונה |
|
|
| DjChook |
מין הסתם
היום היה שיא החם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בלי חולצה ועם חלון פתוח
ועדיין חם לי!!!! |
או אה!
מיכאל קיבלת ת'רמז? תפוסתצמך ורוץ אל רועי כל עוד הוא חם עלייך! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
או אה!
מיכאל קיבלת ת'רמז? תפוסתצמך ורוץ אל רועי כל עוד הוא חם עלייך! |
אני חם בלי קשר למיכאל
למרות שאיתו אני מגיע לדרגות חום שאפילו צלזיוס בעצמו היה מזיע ;)
סתם סתם... אני לא עודד משמע אני קיים |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
:wtf:
אני מרגיש כבר טוב והכל...
ובא לי לבוא..
אבל רון לא עונה לי באייסיקיו...
אז
אני שפיכאל מאזור תל אביב...
אם מישהו מרמת גן, גבעתיים, אני יכול להגיע שמה לרכבת... |
|
|
|
|