| luckystrike |
טוב כמו שרועי אמר בסוף הלכנו לעודד
הייתי אמור לא לבוא אבל איכשהוא הגעתי - בואנ'ה חוץ מהחצי
פגישה בת"א לא הפסדתי :)
קיצר - היה אחלה הזמנו פיצה (יותר נכון עודד יצא תותח והזמין לנו) ומוש
שוב שכח את הדיסק שלי - איזה הפתעה !!!
הפיצה הייתה מגעילה את הפרות שברפת של עודד אפילו !
איזה זוועה - פיצה עם רוטב חמוץ מתוק סיני ...
אשכרה בחילה ...
אבל אני ורועי אכלנו כל אחד איזה 4 חתיכות ...
אח"כ מוש ואריק היו נקניקים והלכו
ואז התחילו הצחוקים - נתתי לרועי לנצח אותי בכדורגל שולחן של
עודד שכמעט התפרק כל פעם שרק נשפנו לכיוון שלו - איזה
שולחן מאפן עודד !!!
אח"כ הסתובבנו בגעש ועודד הראה לנו מקומות חבל"ז !!!
וכמו שרועי אמר - ראינו סופת רעמים כתומה באמצע הים - אשכרה
כמו הכדורי בדולח האלה ששולחים זרמי חשמל !
היה שווה לבוא רק בגלל זה !
קיצר היה צחוקים !
פגישה הבאה אצל עודד כרגיל !
המממ - נראה לי עוד שבוע ... |
|
|