return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
והרי ידיעה (pg. 5)
View this Thread in Original format
oDrori
אמא'לה אני לא מצליח לישון חודש עכשיו...
MoSH_MaN
אתם ממש מוזרים

:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אמא'לה אני לא מצליח לישון חודש עכשיו...


איזה מוזר אתה...
מוש לא הפליץ כל כך הרבה...
והקיבוץ שלך היה מסריח גם ככה...
אז לא צריך להתרגש יותר מדי
luckystrike
טוב כמו שרועי אמר בסוף הלכנו לעודד
הייתי אמור לא לבוא אבל איכשהוא הגעתי - בואנ'ה חוץ מהחצי
פגישה בת"א לא הפסדתי :)

קיצר - היה אחלה הזמנו פיצה (יותר נכון עודד יצא תותח והזמין לנו) ומוש
שוב שכח את הדיסק שלי - איזה הפתעה !!!
הפיצה הייתה מגעילה את הפרות שברפת של עודד אפילו !
איזה זוועה - פיצה עם רוטב חמוץ מתוק סיני ...

אשכרה בחילה ...
אבל אני ורועי אכלנו כל אחד איזה 4 חתיכות ...

אח"כ מוש ואריק היו נקניקים והלכו

ואז התחילו הצחוקים - נתתי לרועי לנצח אותי בכדורגל שולחן של
עודד שכמעט התפרק כל פעם שרק נשפנו לכיוון שלו - איזה
שולחן מאפן עודד !!!

אח"כ הסתובבנו בגעש ועודד הראה לנו מקומות חבל"ז !!!
וכמו שרועי אמר - ראינו סופת רעמים כתומה באמצע הים - אשכרה
כמו הכדורי בדולח האלה ששולחים זרמי חשמל !
היה שווה לבוא רק בגלל זה !

קיצר היה צחוקים !

פגישה הבאה אצל עודד כרגיל !
המממ - נראה לי עוד שבוע ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ואז התחילו הצחוקים - נתתי לרועי לנצח אותי בכדורגל שולחן של
עודד שכמעט התפרק כל פעם שרק נשפנו לכיוון שלו - איזה
שולחן מאפן עודד !!!


איזה מכוער אתה :)
מחצית ראשונה הובלת 5-2 ואמרתי לך שזה הכחולים שיש להם את המגרש הטוב יותר ושיש שיפוע שמכניס כדורים לשער של האדומים
עובדה שכשהחלפנו ואני הייתי עם הכחולים במחצית השניה היה 8-1!!!
זויינת ;)

ואיזה פחד עם כל הכוורות והחיות לילה...
מורן אני מניאק אם אתה לא דוחף את ההיא שאיתך לשיחים ובורח מכל הנמיות והסמורים (כימאים) שיש שם!!!!!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן אני מניאק אם אתה לא דוחף את ההיא שאיתך לשיחים ובורח מכל הנמיות והסמורים (כימאים) שיש שם!!!!!

חחח הגדרה לא מדוייקת לסמור אבל יפה :) אהבתי את השימוש
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה מכוער אתה :)
מחצית ראשונה הובלת 5-2 ואמרתי לך שזה הכחולים שיש להם את המגרש הטוב יותר ושיש שיפוע שמכניס כדורים לשער של האדומים
עובדה שכשהחלפנו ואני הייתי עם הכחולים במחצית השניה היה 8-1!!!
זויינת ;)

ואיזה פחד עם כל הכוורות והחיות לילה...
מורן אני מניאק אם אתה לא דוחף את ההיא שאיתך לשיחים ובורח מכל הנמיות והסמורים (כימאים) שיש שם!!!!!

בואנ'ה יא זיין שכל !
בחיים לא היה 8-1 !!!

הובלתי 5-2
ושהחלפנו צדדים אמרתי לעצמי נו טוב יאללה אני סתם משפיל
אותו ועודד קשר לי את הידיים מאחורי הגב ושיחקתי בלי
להסתכל ועדיין נגמר בסוף 10-6 !!!
אתה לא מתבייש ?


בקשר לחיות ! יא קקה איזה פחד היה אני
בטוח עם היה בא מישהוא היית זוכר אותי ואת עודד מהצוק כמו
כלבים ! באמא שלי מקום לצלם סרט ...
הקטע עם הברקים היה ענננננק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
חחח הגדרה לא מדוייקת לסמור אבל יפה :) אהבתי את השימוש
:)


שמע לא סתם הם חיים שם...
הם רוקחים לך כל מיני שיקויים ובלאגנים :D
תן בי הגדרה שאתה מוצא ליותר יפה :)
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע לא סתם הם חיים שם...
הם רוקחים לך כל מיני שיקויים ובלאגנים :D
תן בי הגדרה שאתה מוצא ליותר יפה :)

לא בפרהסיה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנ'ה יא זיין שכל !
בחיים לא היה 8-1 !!!

הובלתי 5-2
ושהחלפנו צדדים אמרתי לעצמי נו טוב יאללה אני סתם משפיל
אותו ועודד קשר לי את הידיים מאחורי הגב ושיחקתי בלי
להסתכל ועדיין נגמר בסוף 10-6 !!!
אתה לא מתבייש ?


בקשר לחיות ! יא קקה איזה פחד היה אני
בטוח עם היה בא מישהוא היית זוכר אותי ואת עודד מהצוק כמו
כלבים ! באמא שלי מקום לצלם סרט ...
הקטע עם הברקים היה ענננננק


עודד זוכר מה הוא אמר על החמש יחידות שהוא סיים עם 93...
אני מתחיל לחשוב שאני יקבל 145 ולא 106 כמו שחשבתי
ממצב של 5-2 לך אם מוסיפים לי 8 גולים ולך עוד 1 נגמר בסוף 10-6!!!!!
אתה חתיכת סטלן לגמרי!!!!!
והיית רציני מאוד במשחק הזה... פשוט אתה לא ברמה מספיק טובה לנצח אותי :)

וראסמי שאם מישהו היה עובר שם הייתי יכול לקפוץ מהמצוק...
אשכרה סיינס... :)

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עודד זוכר מה הוא אמר על החמש יחידות שהוא סיים עם 93...
אני מתחיל לחשוב שאני יקבל 145 ולא 106 כמו שחשבתי
ממצב של 5-2 לך אם מוסיפים לי 8 גולים ולך עוד 1 נגמר בסוף 10-6!!!!!
אתה חתיכת סטלן לגמרי!!!!!
והיית רציני מאוד במשחק הזה... פשוט אתה לא ברמה מספיק טובה לנצח אותי :)

וראסמי שאם מישהו היה עובר שם הייתי יכול לקפוץ מהמצוק...
אשכרה סיינס... :)

היי היי 93 לחמש יחידות מה אתה דפוק ?
זה ציון פגז וכולי גאווה וחדווה ...

עכשיו דאאאאה ברור שזה 8-1 באופן יחסי אבל בסה"כ היה 10-6
והשמונה הרצופים שלך זה בגלל שקשה היה לי לשחק כדורגל עם הפה
בזמן שעודד קושר לי את הידיים
נראה אותך משחק כדורגל-שולחן שאתם צריכים לסובב עם
הפה את השחקנים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
היי היי 93 לחמש יחידות מה אתה דפוק ?
זה ציון פגז וכולי גאווה וחדווה ...

עכשיו דאאאאה ברור שזה 8-1 באופן יחסי אבל בסה"כ היה 10-6
והשמונה הרצופים שלך זה בגלל שקשה היה לי לשחק כדורגל עם הפה
בזמן שעודד קושר לי את הידיים
נראה אותך משחק כדורגל-שולחן שאתם צריכים לסובב עם
הפה את השחקנים


איזה שקרן אתה!!!!
עודד תפס לך רק את השוער להתקפה אחת והיא לא נחשבה בכלל!!!!
הוא סתם ישב וצפה בך מובס במחצית השניה :)

וחוץ מזה... אולי קשה לך לשחק כדורגל עם הפה... אבל אתה יכול לעשות דברים אחרים איתו... שמעתי כבר סיפורים ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement