return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
והרי ידיעה (pg. 6)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה שקרן אתה!!!!
עודד תפס לך רק את השוער להתקפה אחת והיא לא נחשבה בכלל!!!!
הוא סתם ישב וצפה בך מובס במחצית השניה :)

וחוץ מזה... אולי קשה לך לשחק כדורגל עם הפה... אבל אתה יכול לעשות דברים אחרים איתו... שמעתי כבר סיפורים ;)


חחחחחחחחחחחחח יא בןטילשרמוטה !

ואללה חוץ מזה ששיחקתי עם הפה בעיניים עצומות אז גם עודד תפס לי את
השוער !

ואל תתדבר על הפה שלי יא חובב-תפוחי-אדמה ומפלצות שאוהבות עוגיות !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ואל תתדבר על הפה שלי יא חובב-תפוחי-אדמה ומפלצות שאוהבות עוגיות !


לפחות הן לא הקיאו לפני שהן היו איתי
בעצם מה אנימדבר...
אני לא נישקתי אותן!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפחות הן לא הקיאו לפני שהן היו איתי
בעצם מה אנימדבר...
אני לא נישקתי אותן!!!

יא חמור אני זה שהקאתי ואני יודע שזה לא עניין להתגאות בו ...
ובעייה שלה שהיא הייתה איתי אחרי שהקאתי את נישמתי - היא
ידעה את זה ...

עכשיו לגבי היוקוזונה שצח אומר שהיית איתה ...
זה כבר סיפור אחר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
עכשיו לגבי היוקוזונה שצח אומר שהיית איתה ...
זה כבר סיפור אחר


טוב די די
אולי נגעתי בה בכל מיני מקומות אינטימיים אבל לא נישקתי את הדבר הזה!!!!!!!!
אפילו שאני שיכור מת אני מאמין שאני יכול לשים גבול איפשהו
אני בדוק על זה שלא נישקתי אותה באלפי אחוזים
warpedd_
איזה ביקור טעים:D :D

צח אני ואריק קפצנו להגיד שלום לעודד
ואז היינו רעבים אז הלכנו אליו הביתה ועשינו חאווה על המקרר שלו
ד"א אמא שלו מבשלת טעים מאוד:happy2: :happy2:

אח"כ הלכנו לשבת עם החברים המסטולים שלו מהמושב
והם עשו על האש וצח ישר התנדב לדאוג לבשר
אכלנו שם
ואחרי זה סיימתי את העודה שהיתה במקרר
(מממ טעים;) )

בסוף נתקלנו באיזה הכלאה בין כלב לסוס והיה קטעים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
צח אני ואריק קפצנו להגיד שלום לעודד


צח תופס תחת בזמן האחרון אה מורן?
מנסה להדחף לפגישות עם כולם
קודם איתי ואיתך... אחר כך עם תומר אריק ועודד... חכה חכה צח... אנחנו עוד נתפוס אותך
אני לעומת זאת עבדתי היום... ודפקתי להם הרבה דברים מהמחסן שם
שני סמינט... חבילה של סופר בזוקה והרבה שוקולדים שאכלתי תוך כדי
זה מצטרף לשני בקבוקי הקולה שהם יודעים שהורדתי
חי טוב שם :D
אבל הזמן לא עבר היום מי יודע מה מהר... :(
MoSH_MaN
טוב שמע אני הייתי צריך ללכת וחבר שלי חזר בדיוק מחו"ל


אבל רק רציתי לציין שאין עלי בכדורגל שולחן
ואני מציע שכל אחד יבוא לשחק נגדי

ויש לי שולחן בבית גם מלפני איזה 6 שנים
luckystrike
ואללה עודד בוגד במשולש המקראי ...

רועי - חרם אחי
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה עודד בוגד במשולש המקראי ...

רועי - חרם אחי


(מה הבעיה- יותר, יותר טוב (למה להגביל בשלישייה כשאפשר לבחוש בשכב-רב

קיצר היה שמייח למרות שנוצלתי למטרות אוכל.

תומר - קיבוץ. ק-י-ב-ו-ץ. קי - בוץ

(ולא מושב)
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
(מה הבעיה- יותר, יותר טוב (למה להגביל בשלישייה כשאפשר לבחוש בשכב-רב

קיצר היה שמייח למרות שנוצלתי למטרות אוכל.

תומר - קיבוץ. ק-י-ב-ו-ץ. קי - בוץ

(ולא מושב)


היי היי החלטנו על חרם וזה סופי !

תעשה לנו את אחת הפרות על האש אולי נסלח

Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
(מה הבעיה- יותר, יותר טוב (למה להגביל בשלישייה כשאפשר לבחוש בשכב-רב


אתה תבחש!!!!
אני לא כזה... :rolleyes:

ואלא אם כן אתה מקמבן אותנו פעם הבאה שאנחנו באים אז יש חרם!!
warpedd_
מורן מה זאת ההתלהבו הזאת
???מה נראה לכם שיש לכם חזקה על האוכל של עודד
:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement