return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Shockers 26-04-03
View this Thread in Original format
Bellie
CPU
(Central Processing Unit)

- Montana
- Cristian Varela
- Marco V
- Speedy J (live)
- Dana :whip: :mad:
- Rush

ICT
(Intelligent Composed Techno)

- Phil Kieran
- K.Cee
- Takkyu Ishino
- Marco Carola
- Jay Denham
- Oliver Ho

UPS
(Uninterrupted Power Suply)

- Isaac
- Pila
- Daniele Mondello
- Jimmy The Sound
- Showtek (live)
- Luna

E=MC^2
(Electro = Musical Controlled Communication)

- Jefferson
- Deu d'electrique
- Steve Mamman
- Monte La Rue
- to be confirmed
Bellie
Vette line up. Alleen doodzonde van Dana. :(
mr.marcello
quote:
Originally posted by Bellie
Vette line up. Alleen doodzonde van Dana. :(


He-le-maal mee eens!!
!_PeTrUs_!
Mmm, ik wilde gaan minderen met bepaalde zaken maar nu ik dit zo weer zie dan moet ik er maar ook gewoon weer bij zijn. Dan maar 6 feesten achter elkaar :p
Rudy
geen chris liebing, maar wel rush :)
M5
jaja hier ben ik zeker bij!!!

Jay Denham... (Y)
Marco Carola (Y)
Speedy J.. (Y) (Y)
magrec
Hmm maybe ga ik ook wel.

Maarrre????

Marco v????
Bellie
quote:
Originally posted by magrec
Hmm maybe ga ik ook wel.

Maarrre????

Marco v????


Heb je Dana niet gezien ofzo??
Is toch een lachertje dat zij ertussen staat.

Marco V zie ik echt 1000000x liever. die heeft de laatste tijd wel erg veel tehcnoinvloeden.
magrec
Ik zie de naam van dana niet, ik heb van swamper een optie gekregen op dit forum dat waar dana staatdat er bij mij niks op het scherm komt, hoef ik mij ook niet te eregeren daaraan :p

maar goed het is wel sneu ja :(
franzelare
heb in die week 4 feesten in de planning staan en er moet nog wat uit maar dana en marco V dat is toch wel een minpunt!
maarja aan de andere kant dit zou wel de 4de keer shockers worden (dus ik heb er nog geen 1 gemist!)

ik zie nog wel ....

JunKX
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

/ME SO HORNY!!!!

Daar moeten we ECHT WEL naar toe... Maar ja, Dana... als ik zo even snel kijk staan er al genoeg populaire hardstylers te draaien... Shockers mag dan wel het feest zijn van de wat "hardere" stylen, die Dana heb ik nou toch echt wel gezien Vorige keer stonden al die lomp stuiterende hardstyle boeren nog in een aparte zaal, wat de sfeer in de main zeer ten goed kwam... Misschien volgend jaar toch maar een all-techno feestje van maken??







/me votes yes... nog 4 jaar te gaan... lijst techno.nl :)
TranceFool
Erg vette line-up ja:D....wordt nog lastig kiezen met al die feesten. Jammer dat ze Dana niet in die andere zaal hebben gemikt want hier zie ik echt de logika niet van in :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement