return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
OT: Er bästa drink
View this Thread in Original format
Glorie
säääg :) ja vill höra/ha tips


och jaaa, ja vet redan om cocktailguiden.com
Vizay
ingen speciellt originell men vodka redbull e ju sjukt gott :)
Goldiluxe
Pisang Ambon med mjolk. MUMS!


Jagermeister +Redbull


gaaaahh nu blir jag suuuugen :D


mums, slurpa i dej dem dar.


White russian funkar alltid oxa :):toothless
dj_hysterix
Nu kommer ni dö för den här chilenska drinken..den knäcker :crazy:

Pisco Sour heter den (nästan som champagne)...

1. Börja med att blötlägga lite kanterna på champagneglaset och häll socker på kanterna så att det fastnar.

2. Blanda sedan pisco sour (kan köpas systemet tror jag) med pyttelite mjölk och vispa.

3. Häll mixen i glaset och drick...skitgott för sockret från kanterna och drinken blir en skitbra kombination :D

Enjoy! :D
dbl
säger bara en sak... ren kahlua :)

eller typ allt som har kahlua i sig.. iallafall som jag har druckit
TrancE_GyLLe
samma som Vizay.. d är fan d enda jag dricker på krogen + öl då men redbullvodka är nog den bästa drinken....

å sen förstår jag inte hur du kan tipsa om redbulljäger.. älrigt talat den smakar ju piss... men smaken är som baken....

en annan (kärring) drink/grogg är likör43 + mjölk = snuskigt gått.. beställ en 10:a så blir du rätt rolig... smakar ändå ingen sprit..=)

sour,sprite,lime är nog lätt ok den med.. lite så därlagom syrlig när man är trött på att släcka törsten med öl när man har dansat i en så där 100 timmar=)...

//

GyLLe
Vizay
hmmm de här klassas nog mer som häxa eftersom jag å en polar ekom över den av misstag men om man blandar cherry (körsbär tror jag de va) + vodka + fun light lime så får man en blandning som e ruggigt god å inte smakar ett dugg alkohol :)
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
hmmm de här klassas nog mer som häxa eftersom jag å en polar ekom över den av misstag men om man blandar cherry (körsbär tror jag de va) + vodka + fun light lime så får man en blandning som e ruggigt god å inte smakar ett dugg alkohol :)


och som säkerligen e lika livsfarlig som redbull vodka e... smakar ingen alkohol så man dricker som fan och sen när man reser sig för att göra något så däckar man typ :)
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
och som säkerligen e lika livsfarlig som redbull vodka e... smakar ingen alkohol så man dricker som fan och sen när man reser sig för att göra något så däckar man typ :)


haha neee de sjuka va att den inte tog så mycket trots att vi använde 45% vodka :p

vi hade sveptävling med varsin 5dec flaska...va typ halva kvar, båda blev bara lulliga :p

men god som fan e den :D
AC.
Finns så många goda...
Glassdrinkar är i princip aldrig fel
Cosmopolitan kan vara riktigt läskande om den gjorts 'rätt'
Orgasm, möjlkdrinkarnas favorit
Redbull vodka, mer eller mindre klassisk ute på krogarna idag
Bacardi limon med sprit eller en vanlig Ragnar funkar ju alltid för den som vill ha en vanlig grogg




cocktailguiden.com suger mer eller mindre
http://www.TASTLINE.com/ mycket bra sida, specielt för de med dålig fantasi i kökets alla hörn!

eller testa den ikkekommersiela sidan http://www.fyllo.net

Goldiluxe
just det ja!
kahlua o mjolk e alltid gott
och gin o tonic :P

slurp!
Treo
Brukar för det mesta köra med Vodka + sprite och en liten skvätt Creme de Cassis i. Annars Bacardi Limon + sprite.. Fanta exotic är förresten jävligt najs att blanda med, smakar lite passoa typ.

-Treo-
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement