| Sniper |
ח'ברה עשיתי תאונה היום עכשיו חזרתי מבית חולים
יצאתי מביצפר עכשיו יש מעגל תנועה ואז יש גשר שמקצר לי תדרך הביתה קיצר לקחתי תמעגל תנועה על 30 או 40
איבדתי שליטה ההגה התחלק לי מהידיים האוטו עלה על האי תנועה ומזל ששמתי היום חגורה.. קיצרר אני בערך בסדר רק הצואר קצת כואב אבל נקווה שיהיה יותר טוב
כל המערכת היגוי של האוטו התעקמה והדיסית שמחברת את הגלגל ככל הניראה גם היתעקמה... |
|
|