return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
tatuering/piercing (pg. 2)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by P4z!
jag har en ring i ögonbrynet


Alla mina tjejer har försökt att få mig att stoppa in en sådan i ögonbrynet...flera kompisar som sagt det oxå... t.om morsan säger att det skulle passa mig..och jag skulle fan vilja göra det.
Men jag och vassa föremål hör inte riktigt ihop...bläää...sticka hål på huden....huamej...
P4z!
quote:
Originally posted by mindshooter
Alla mina tjejer har försökt att få mig att stoppa in en sådan i ögonbrynet...flera kompisar som sagt det oxå... t.om morsan säger att det skulle passa mig..och jag skulle fan vilja göra det.
Men jag och vassa föremål hör inte riktigt ihop...bläää...sticka hål på huden....huamej...


det är inte alls läskigt att ta det, det svider till ganska rejält i ½ sekund sen är det klart :)
ShyTrance
har inget, vill inte skaffa hlr..

såg för ett tag sen ett program i tv där dom visade en snubbe som tatuerade me nån slags uv, dom var osynliga i dagljus fast i mörker lyste dom... d skulle va coolt o ha :toocool:
Dioxys
hoho!! snacka om radioactiveman!! :D ;)
Goldiluxe
jag har en liten "diamant" i nasan.

den har varit dar i snart 7 ar, om jag skulle ta bort den kanns det tomt, men jag kan saga nastan sakert att jag inte skulle gora en ny, eller tatuera mig.
jag tycker tatoos ofta ser sketet ut :/

faktiskt.
och for mkt piercingar ser oxa billigt u skrapigt ut.. hehe

sorry for mina harda ord, ta inte illa vid er, det ar bara min opinion.


:)
cviper
Har varken piercing eller tatuering. Och för tillfället har jag inga tankar på att skaffa det heller; har alltid havt en mardröm om ringar (piercing), där man typ springer och den fastnar ngnstans. aj. låter dummt, men ... :D
Glorie
ja avrådde min kompis från att göra en EAN-kod nedanför nacken (alltså tatuering) skulle inte se bra ut helt enkelt...

ja skulle vilja ha tatuering på ankeln, enda stället ja kan tänka mig.. å ja vill inte gö en riktig.. alltså får ja hålla mig till fusk :)

stav i ögonbrynet e snyggt tycker ja :p MmMmMmMmmm :)
reveal
quote:
Originally posted by cviper
har alltid havt en mardröm om ringar (piercing), där man typ springer och den fastnar ngnstans. aj. låter dummt, men ... :D


, samma för mig... mardrömmen är att en piercing i ögonbrynet fastnar och river loss hela skiten :nervous:
TrancE_GyLLe
jaha.. va kul d va å läsa om hur fult å onödigt d är och ha piercing,,, jag har ju då en i tungan... med silver kula på undersidan å en blå kula som lyser i neon ljus på ovan sidan.. tyck vad ni vill, men jag trivs med den...!!!! man har alltid nått att göra när man har tråkigt!!! :)
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
, samma för mig... mardrömmen är att en piercing i ögonbrynet fastnar och river loss hela skiten :nervous:


Hände en av mina innebandytjejer. Dock var inte piercingen i ögonbrynet utan på samma ställe som Steve har sin. Det olyckliga var att det inte hände i en matchsituation utan efter tjejen gjort mål och hennes lagkamrater kom för att gratta henne, då hakade smycket fast i en tröja. Ingen vacker syn!

reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Hände en av mina innebandytjejer. Dock var inte piercingen i ögonbrynet utan på samma ställe som Steve har sin. Det olyckliga var att det inte hände i en matchsituation utan efter tjejen gjort mål och hennes lagkamrater kom för att gratta henne, då hakade smycket fast i en tröja. Ingen vacker syn!


:nervous:

men då slarvade hon med att tejpa fast den ju... det MÅSTE man väl göra, alltså även enligt reglerna? eller? domaren ska väl säga till?
Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)

nån som kan bekräfta? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement