|
tatuering/piercing (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| ehhh va? har reveal piercat tungan?? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
ehhh va? har reveal piercat tungan?? |
bara nästan, och dessutom helt ofrivilligt ;)
råkade bita igenom tungan med höger framtand :( |
|
|
| mindshooter |
| Vill pierca underläppen..o ha en liten kula där...men jag har ingen hög smärttröskel så jag kommer nog aldrig våga :( om jag fick bedövning så... men det får man juh inte... |
|
|
| impulze |
| tatuerade mig faktiskt i förrigår, en tribal jag sugit på ett bra tag, nu är den där, svider fortfarande om den svullna tatueringen :P har haft piercing i ögonbrynet sen 1 år tillbaka, har även haft i läppen tidigare, men den lossnade under en liten fylla o hålet växte igen :P |
|
|
| Smekbar |
stav i ögonbrynet sen en månad tillbaka... mysigt som fan...
hade funderat på det i ca ett år och det kändes passande på något sätt att göra det direkt efter studenten, så jag slog till... :) grymt nöjd... |
|
|
| TrancE_GyLLe |
Mind>>> De gör inte så ont.. tror jag iaf, jag gjorde en i tunngan för ca ett år sen. d gjorde faktiskt inte så ont.. kändes knappt när han körde igenom den ca 2cm långa nålen igenom min tunga. men sen en kvart efter när tungan fattade vad jag hade gjort honom så blev han fly förbannad å visade sin ilska med att svälla upp som en balong å dunka.. ..... vet ni att man faktiskt använder tungan när man går, tittar, sitter... fan d dunkade fanimej hela tiden..
men jag mår bra nu iaf.. hoppas jag inte avskräckte den nu Mind.. men om man tänker så här... vilket gör ondast? när man biter sej i tungan eller när man biter sej i läppen... tungan tycker jag iaf... så mind d lär ju inte göra sååå jävla ont........
hej svejs.. |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
jaja då ere bara å hoppas att ens nästkommande har hål i tungan då :rolleyes: |
Mission Accomplished? :D :p :toothless |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
vet ni att man faktiskt använder tungan när man går, tittar, sitter... |
hmmmm.....:) går? va gör tungan då? :) hehe.. coolt... iofs kan ja tänka mig att den kanske har me balanssinnet att göra.. för det e ju genast svårare att stå på ett ben om man blundar.. än om man tittar.... men hmm... de har ju inget me tungan att göra iofs.. hoho.. f*n va pundig ja e :D |
|
|
| reveal |
| tror aendy kan intyga att jag använder tungan till det mesta... :p |
|
|
| Aendy |
Marcus Franke, en av de bästa spelare jag någonsin spelat mot, använder tungan i allra högsta grad när han lirar. Den hänger alltid utanför munnen och drar vänster/höger lite av och till beroende på vad han gör på plan. Har mött en portugis som gjorde likadant men hans tunga avslöjade ibland vart han lade blicken. Reveal... visst lirar du oxå med tungan ibland?
EDIT: Reveal hann visst före mig angående sitt användande av tungan. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by reveal
tror aendy kan intyga att jag använder tungan till det mesta... :p |
| quote: | Originally posted by Aendy
Reveal... visst lirar du oxå med tungan ibland?
|
:p
edit: aendy hann visst emellan med en "edit" :D |
|
|
| MojjMojj |
Kul thread :D
Själv har jag piercing i labretten och i tungan, älskar dem båda :) skulle kännas kosntigt utan dem nu.
Idag ska jag tatuera mig också, en tribal på ryggen, grymt nervös. tror det kommer göra jäkligt ont. |
|
|
|
|