return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
tatuering/piercing (pg. 4)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)

nån som kan bekräfta? :p


har jag också hört....
har även fått andra tips av steve... typ att lyssna på trance medan man.. ehmm.. typ... dricker cola i sängen.. eller nått :rolleyes:

men jag träffar aldrig tjejer som gillar trance.. har träffat typ en brud, men hon hade ju pojkvän... försökte, men hon va fast vid pojkvännen.. schobbigt

blev hel lack på mina polare nu också... ville till ett ställe... va helt inne på att fixa brud och så.... måste vara på ett speciellt humör för det liksom.. går inte alltid... men nu var jag verkligen på humör och helt inne på det.. men alla ville ju bara till ett hel boring ställe... blev ju skit sur.. och dem ville dra hem tidigt också.. vill ju inte alls det..... sitter och messar nu i hopp om att nån trevlig skäl skall svara... *snyft*

e ju ensam hemma också
cviper
quote:
Originally posted by dbl
[...] men alla ville ju bara till ett hel boring ställe... blev ju skit sur.. och dem ville dra hem tidigt också.. vill ju inte alls det [...]


Ju, känner igen det. Känner inte många som lyssnar på trance eller skulle gå med på att dra till ett ställe där de lirar trance. Istället vill de typ lyssna på 60-tals pop/rock. :whip: :whip: Och att dra ensam ngnstans e ju inte kul heller. :(
Aendy
Låter Rocky göra ett inlägg i debatten!


mindshooter
Jag har den där samlingsboken Aendy! har tänkt så jävla lägne att jag skulle scanna in infrån den!! Fett me najs :D

quote:
har även fått andra tips av steve... typ att lyssna på trance medan man..


Det där är inget tips,.,,det är en självklarhet! Trance musik under tiden har alla mina tjejer fått stå ut me :D
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag har den där samlingsboken Aendy! har tänkt så jävla lägne att jag skulle scanna in infrån den!! Fett me najs :D



Det där är inget tips,.,,det är en självklarhet! Trance musik under tiden har alla mina tjejer fått stå ut me :D


men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee.
och dem tjejerna jag träffat som gör det har ju redan pojkvänner visar det sig... hmmmmm :( :whip:
mindshooter
quote:
Originally posted by dbl
men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee.


och? :D My way or the highway vare hemma hos mig alltså haha :)
Sen när man är hemma hos dom kanske man får stå ut med lite skitmusik, helt klart värt det för att få trycka på dom lite trance ;)
morakickers
jag har, samma som mina två småsyskon. vi har ritat den själva och den symboliserar vår vänskap.

tycker också att det gått lite inflation i att alla har tatuering som kanske inte alltid betyder så mycket för dem.
morakickers
quote:
Originally posted by mindshooter
och? :D My way or the highway vare hemma hos mig alltså haha :)
Sen när man är hemma hos dom kanske man får stå ut med lite skitmusik, helt klart värt det för att få trycka på dom lite trance ;)


mina flickvänner har alltid börjat gilla trance... utom en som redan diggade det stenhårt (de finns!!)

gäller bara att börja soft, mycket sång och snälla melodier. då kan man senare dra på med progressive/tribal house etc, bara de vant sig vid själva grejen och faktiskt börjat gilla det.

bra tips på nybörjarlåtar:
seriösa remixar på mainstreamgrejer (ex kylie minogue, finns bra remixar)
gigi d'agostino - i'll fly w you
kosheen - catch, hungry
paul oakenfold - southern sun
pvd remixarna på saint etienne (bäst är tell me why)
gabriel & dresdengrejer
delerium - silence (dj tiesto in search of sunrise mix)

hehe... glorie m fl tjejer - har ni ngt bra tips på hur man "omvänder" en kille som inte upptäckt trance/house? :D
Glorie
quote:
Originally posted by morakickers
jag har, samma som mina två småsyskon. vi har ritat den själva och den symboliserar vår vänskap.


oj...det låter fint...har ni den på samma ställe alla tre?

hmm...måste tänka lite på den där frågan alltså...ja har inte direkt omvänt nån kille...(som synd e) Jo, en kanske....han fick se trancevideos från Dancevalley och Sensation tror ja... vet inte om han spela "omvänd och fanatisk" för min skull eller om han menade det.. sen tror ja att om man har möjlighet att ta me en person på riktig fest i holland.. (lite svårt kanske) hehe.. men Nordlight här på forumet berättade ju för ett tag sen om en av sina kompisar som blivit frälst när han gick på Trance Energy (alltså på sin första trancefest) snacka om att slå på stort :D :D :D weeeeeeeeeee

hmmm....men aa??? nu på fredag förresten.. ska ja frälsa en killkompis :) vi ska gå på Klubb Konkret i LKPG. alltså studenternas tranceklubb som hålls en gång i månaden :) weeeeeeeeee
hoppas han gillar det :) :) då blir ja glaaaaa. han har till och med köpt kläder på Saturn ;) hehehehe.... för att han tycker det e snyggt alltså :)
Aendy
Reveal, du piercade väl praktiskt taget din tunga idag. Hur gick det egentligen, du såg lite blek ut ett tag.

reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Reveal, du piercade väl praktiskt taget din tunga idag. Hur gick det egentligen, du såg lite blek ut ett tag.


jo, gick ju nästan rakt igenom... men när det väl slutade blöda så var det rätt lugnt, läker ju som tur är väldigt snabbt i munnen... en liten bit kommer att lossna, hoppas den inte är så viktig :)
Dj_ExOn
Det är väl farligt att pierca snoken va?
Massa nerver och tårkanaler ligger där har jag hört?

Jag kan tänka mig en Labret.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement