|
tatuering/piercing (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)
nån som kan bekräfta? :p | Det beror på vilket område du menar... :D
Men jag kan bekräfta att det kan höjja känslan på alla de vis... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
jag har ju då en i tungan... med silver kula på undersidan å en blå kula som lyser i neon ljus på ovan sidan.. |
weeeeeeee, låter cooooooolt å snyggt ju :)
| quote: | | man har alltid nått att göra när man har tråkigt!!! :) |
hur menar du då? :) |
|
|
| Vizay |
hahaha steve sitter på svaren i alla lägen :D
jaja då ere bara å hoppas att ens nästkommande har hål i tungan då :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fast jag kan ju säga att jag föredrar en tjej som kan sin sak och kan ge den där lite bättre kännslan utan massa ploppar i munnen :toothless |
|
|
| Vizay |
sånt där e ju en smaksak steve...faktiskt :p
hum di dum di dum vi kanske ska lämna det här ämnet innan de går för långt :p |
|
|
| el_vez |
| har en sol på ankeln (som jag ritat själv) och som jag gjorde på Hawaii för ett par år sedan. Jag var "alergisk" (dvs fick utslag) mot solen när jag var liten, så det är en liten reminder kan man säga. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)
nån som kan bekräfta? :p |
Den fördelen är väldigt ovidkommande med tanke på den oerhörda nackdelen att kyssar är helt värdelöst. Har haft två tjejer som jag haft både före och efter de tagit hål i tungan och jag gråter när jag tänker på att det inte längre var samma njutning med det enkla nöjet att kyssas. |
|
|
| Vizay |
| ohh fan de har du rätt i aendy...kan ju inte va i närheten lika kul...bra fråga vilket man prioriterar...båda e ju liksom bra :p |
|
|
| NordLight |
Jag har varken eller. Personligen tycker jag inte piercing är så farligt. Framför allt går det att "ångra" sig. Kvar blir kanske ett litet ärr. Tatueringar däremot har ett tungt imageproblem. Så fort jag ser en tjej med tatuering tänker jag på porraktriser. Inget man presenterar för släkten direkt...;) :D ;)
NL |
|
|
| Kraith |
Tribal runt överarmen någon? Världens vanligaste tatuering verkar det som. :p
Själv har jag varken tatuering eller piercing. Verkar vara en majoritet här på forumet som är emot självplågning. :toothless :whip: :haha: |
|
|
| verminator |
skal vel ta piercing i tunga en gang når jeg har $$$$$$ :)
er vel ikke akkurat det billigste som er her i landet :( |
|
|
| TrancE_GyLLe |
jag menar att man kan leka med den i munnen...
å vizay, min tjej har åxå en i tungan. det ÄR sjönt.. (tycker jag iaf=) |
|
|
|
|