|
פנים או גוף ??? מה אתם מעדיפים אצל בחור\בחורה? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לגבי החמודות - ואללה נכון זה אשכרה ההגדרה שלנו ...
ואני יגיד לך מה יותר חבל
שיש בנות שיש להם פנים חמודות לאללה
או אפילו ממש יפות אבל שהם שמות עליהם 4 קילו איפור !
יענו תבינו - איפור זה חרא ! 99 אחוז מהבנות ייראו יותר טוב
בלי איפור\תכשיטים ושאר החרא ...
אם כבר איפור אז שיהיה מינימלי ולא כבד כזה למה זה
תמיד יהיה מגעיל !
איפור = חרא סינטתי שאתם שמות על הפנים ...
|
דווקא אני די בעד איפור (בד"כ) :)
סתכל לדוגמא מגה-כוסית כמו מורן אייזנשטיין, היא שמה הרבה איפור וזה ממש יפה לה ועושה אותה הרבה יותר מושכת..
בקיצור..
יש כאלה ויש כאלה......:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
דווקא אני די בעד איפור (בד"כ) :)
סתכל לדוגמא מגה-כוסית כמו מורן אייזנשטיין, היא שמה הרבה איפור וזה ממש יפה לה ועושה אותה הרבה יותר מושכת..
בקיצור..
יש כאלה ויש כאלה......:D |
אני מאמין שגם היא אם תוריד 4 קילו מתוך החמש שהיא
שמה ותשאיר קילו אחת - קצת סומק או משהוא כזה
ועוד את הכחול הזה על העיניים שברח לי השם של זה
נו זה שמיכל אמדורסקי תמיד שמה - ותראה שגם אייזנשטיין
נראית סבבה !
קצת איפור סבבה אבל בכמויות כאלה תמיד פחות יהיה יותר יפה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לך תזדיין!!!!!!!!!
אתה זה שמסתובב לי עם "מפלצות שאוהבות עוגיות" כמו שמורן אומר אז הש לך!!!
אין לך פה זכות דיבור בכלל...
ואל תגיד לי לא מסתובב איתן...
כי הן באו ואמרו לך שלום ואתה הגבת... זה לא שהתעלמת...
והיא מעלילה עליי קיבינימאט!!!! בחיים שלי לא יצאתי איתה!!!!!!!!! |
אז אני איש חביב :)
סו מי.
ד"א, מדברים על יופי טבעי,
אנדריאה קור

ולא שאחיות שלה יפות פחות... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אז אני איש חביב :)
סו מי.
ד"א, מדברים על יופי טבעי,
אנדריאה קור

ולא שאחיות שלה יפות פחות... |
בדיוק רועי תעזוב אותו הוא איש חביב !
אנדריאה באמת יפהיפיה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תגיד אתה תמיד אומר את זה
הוא באמת הולך למסיבות הומואים ?
לא שיש לי בעיה עם זה סתם אני שואל |
חחחחחחחחח הוא הלך!!! :D
באמת ובתמים שהוא הלך...!!!
בקשר לזמן האחרון לא יודע... לא דיברתי איתו על זה ;)
אבל אני יכול לשאול את ההומו מהצוות של הדום שמסתובב שם בימי שבת
הוא בטוח מכיר את צח שלנו :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בדיוק רועי תעזוב אותו הוא איש חביב !
אנדריאה באמת יפהיפיה... |
יש לה אחות יותר יפה ממנה!!!
אין על אונלי וון איי סליפ ולא יעזור לכם...
אחד הגדולים של הלייף...
ואני יעזוב אותו אם הוא יעזוב אותי...
ומורן... הוא עדיין לא הביא לנו את המספר של נגה ושל כל שאר האלה עם הימי הולדת :D
ומה עם הגר דרך אגב? |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחח הוא הלך!!! :D
באמת ובתמים שהוא הלך...!!!
בקשר לזמן האחרון לא יודע... לא דיברתי איתו על זה ;)
אבל אני יכול לשאול את ההומו מהצוות של הדום שמסתובב שם בימי שבת
הוא בטוח מכיר את צח שלנו :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני יודע על מי אתה מדבר..הדפוק הזה שרוקד כמו קנגורו..
:stongue:
תמיד הוא רושם על החולצה שלו מאחורה משהו אחר..
פעם הוא רשם "כדאי לנסות גם מאחור"
ופעם אחת "גם אותי זיינו בשירותים"
תגיד מה הוא רשם על החולצה שלו בשבת האחרונה?:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחח הוא הלך!!! :D
באמת ובתמים שהוא הלך...!!!
בקשר לזמן האחרון לא יודע... לא דיברתי איתו על זה ;)
אבל אני יכול לשאול את ההומו מהצוות של הדום שמסתובב שם בימי שבת
הוא בטוח מכיר את צח שלנו :D |
מדי פעם ללכת זה סבבה אין על המסיבות האלה ותתפלא לשמוע שיש שם
פול כוסיות ...
אמנם לא נכנסתי עדיין לערב שלם
אבל פעם היה לי חינם לאחד הליינים האלה ממש אחרי שהתגייסתי וקפצנו
לאיזה שעה והיה סופני !
אבל עם צח חבר קבוע זה באמת מוזר ...
צח הוא צוחק ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני יודע על מי אתה מדבר..הדפוק הזה שרוקד כמו קנגורו..
:stongue:
תמיד הוא רושם על החולצה שלו מאחורה משהו אחר..
פעם הוא רשם "כדאי לנסות גם מאחור"
ופעם אחת "גם אותי זיינו בשירותים"
תגיד מה הוא רשם על החולצה שלו בשבת האחרונה?:D |
משהו בסגנון של
"לחדור מאחור זה יותר כיף, תנסה"
והיה גם משהו כמו
"אני חודר מאחור ואת-ה"
אני יכול להסתכל בתמונות של הדום מיום שבת ולהגיד לך בדיוק... תמיד מצלמים את החולצות שלו...
הוא עלה לעמדה של הדי ג'יי עם שלט שכתוב עליו
"לא לדאוג יש חיים אחרי"
ויש לו עגיל רק בצד ימין...
והוא הולך כמו הומו...
לא פלא הוא קיבל את העבודה :D |
|
|
| Sniper |
| אני צריך לחשוב על זה קצת |
|
|
| warpedd_ |
סוף סוף ט'רד לעניין
באמת פנים יותר חשוב עדיף על איזה רמבו
אבל צריך לזכור שלא מדובר בקיצוניות
ואם כבר פנים אז עיניים
ואחרי עיניים אז תחת אין מה לעשות |
|
|
| Flotser |
עיניים מה נאי מבין בזה..
אבל הכי חשוב זה פנים + תחת |
|
|
|
|