|
פנים או גוף ??? מה אתם מעדיפים אצל בחור\בחורה? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
| yalla ni orez! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
yalla ni orez! |
חחחחחחחחחחחח יאללה אחי לך על זה
תגיד לה באתי חזרה מאוסטריה רק בגללך... :D
שמעתי שאת פנויה :p |
|
|
| BlueHawk |
פנים...
לא משנה כמה כוסית היא תהיה זה לא יהיה שווה אם לא יהיה לה פנים.
עדיף פנים ופחות גוף מאשר גוף ופחות פנים. :) |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב בסופו של דבר זה פנים
אבל
זה לא אומר שאני לא יצא עם אחת עם גוף שקצת עקומה בפנים.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל
זה לא אומר שאני לא יצא עם אחת עם גוף שקצת עקומה בפנים.... |
נו ברור...
מקסימום שמים לה שק על הפנים
:stongue: |
|
|
| Shahar |
פנים וגוף יפה פלוס......
אנלא אצא עם מישהי עם פנים יפות וגוף שיגעיל אותי לגעת בו..
סורי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
לפי דעתי הכי חשוב זה הגוף
על תשאלו אותי למה כי אני שיכור עכשיו אני לא רוצה לעשות בושות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
לפי דעתי הכי חשוב זה הגוף
על תשאלו אותי למה כי אני שיכור עכשיו אני לא רוצה לעשות בושות |
ברק אתה יכול להסביר לי למה אתה חושב שהגוף הכי חשוב?? :p |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
לא הכי חשוב, זה הדבר שאני מסתכל עליו ראשון אצל מישהי, אני אישית מכוער אז אין סיכוי שאני ישיג מישהי אם גוף יפה אבל מותר לפנטז לא? ואני לא רוצה להישמע שוביניסט אבל יש כריות בשפע
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| elad11 |
טוב רציתי להגיב משו בקשר לשיער...
(לא זה שעל הראש)
.....זה משהו שאמת יכול להרוס...
אני לא יכול לסבול הרבה שיער כשהוא לא במקום
הייתה לי איזה ידידה שפעם אחת שמתי לב שהיו לה זיפים בבטן
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע@#$!%!#$!@
:eyespop: :wtf: :eyespop: :nervous: :eyespop: :nervous: :eyespop: :nervous:
משו זוועתי...
שונא שיערות במקומות הלא נכונים...
(גם למטה חלק זה הכי טוב)
:toothless
-----
חוצמזה כמו שכבר אמרו גבות זה חשוב לאללה..
אבל הכי חשוב שתהיה חמוווווווווווווודה
חולה על חמודות
....
-------
טוב.....ויש סוג מסויים של בנות שפשוט...איייייייין...מדליקות אותי בטירוף:
כאלה ש....נראות אינטליגנטיות כאלה ומתנהגות בוגר כזה
(ולא חננות)
לא יודע איך להסביר לכם......
לא בטוח שתבינו אותי
... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by elad11
אני לא יכול לסבול הרבה שיער כשהוא לא במקום
הייתה לי איזה ידידה שפעם אחת שמתי לב שהיו לה זיפים בבטן
... |
כן בגעיל ביותר
ויש כאלה שנראה לי מנסות לגלח את זה או משהו ואז יש להן
מה פצעים כאלה שזה עוד יותר מגעיל
ועוד סיפור
הלכתי אתמול למגה לעשות קניות ולקופאית היה יותר זמן מאשר לי
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ועוד סיפור
הלכתי אתמול למגה לעשות קניות ולקופאית היה יותר זמן מאשר לי
:nervous: :nervous: :nervous: |
היה לה יותר זמן!?
יענו עיכבה אותך??
מוזר אתה אחי... |
|
|
|
|