return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
פנים או גוף ??? מה אתם מעדיפים אצל בחור\בחורה? (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceGiant
yalla ni orez!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TranceGiant
yalla ni orez!


חחחחחחחחחחחח יאללה אחי לך על זה
תגיד לה באתי חזרה מאוסטריה רק בגללך... :D
שמעתי שאת פנויה :p
BlueHawk
פנים...
לא משנה כמה כוסית היא תהיה זה לא יהיה שווה אם לא יהיה לה פנים.
עדיף פנים ופחות גוף מאשר גוף ופחות פנים. :)
MoSH_MaN
טוב בסופו של דבר זה פנים

אבל
זה לא אומר שאני לא יצא עם אחת עם גוף שקצת עקומה בפנים....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל
זה לא אומר שאני לא יצא עם אחת עם גוף שקצת עקומה בפנים....


נו ברור...
מקסימום שמים לה שק על הפנים
:stongue:
Shahar
פנים וגוף יפה פלוס......

אנלא אצא עם מישהי עם פנים יפות וגוף שיגעיל אותי לגעת בו..
סורי
GLoBaL-MUZiK
לפי דעתי הכי חשוב זה הגוף
על תשאלו אותי למה כי אני שיכור עכשיו אני לא רוצה לעשות בושות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
לפי דעתי הכי חשוב זה הגוף
על תשאלו אותי למה כי אני שיכור עכשיו אני לא רוצה לעשות בושות


ברק אתה יכול להסביר לי למה אתה חושב שהגוף הכי חשוב?? :p
GLoBaL-MUZiK
לא הכי חשוב, זה הדבר שאני מסתכל עליו ראשון אצל מישהי, אני אישית מכוער אז אין סיכוי שאני ישיג מישהי אם גוף יפה אבל מותר לפנטז לא? ואני לא רוצה להישמע שוביניסט אבל יש כריות בשפע
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
elad11
טוב רציתי להגיב משו בקשר לשיער...
(לא זה שעל הראש)
.....זה משהו שאמת יכול להרוס...

אני לא יכול לסבול הרבה שיער כשהוא לא במקום
הייתה לי איזה ידידה שפעם אחת שמתי לב שהיו לה זיפים בבטן
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע@#$!%!#$!@
:eyespop: :wtf: :eyespop: :nervous: :eyespop: :nervous: :eyespop: :nervous:

משו זוועתי...

שונא שיערות במקומות הלא נכונים...
(גם למטה חלק זה הכי טוב)
:toothless
-----
חוצמזה כמו שכבר אמרו גבות זה חשוב לאללה..

אבל הכי חשוב שתהיה חמוווווווווווווודה
חולה על חמודות
....
-------
טוב.....ויש סוג מסויים של בנות שפשוט...איייייייין...מדליקות אותי בטירוף:
כאלה ש....נראות אינטליגנטיות כאלה ומתנהגות בוגר כזה
(ולא חננות)
לא יודע איך להסביר לכם......
לא בטוח שתבינו אותי
...

warpedd_
quote:
Originally posted by elad11


אני לא יכול לסבול הרבה שיער כשהוא לא במקום
הייתה לי איזה ידידה שפעם אחת שמתי לב שהיו לה זיפים בבטן
...


כן בגעיל ביותר
ויש כאלה שנראה לי מנסות לגלח את זה או משהו ואז יש להן
מה פצעים כאלה שזה עוד יותר מגעיל

ועוד סיפור
הלכתי אתמול למגה לעשות קניות ולקופאית היה יותר זמן מאשר לי
:nervous: :nervous: :nervous:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
ועוד סיפור
הלכתי אתמול למגה לעשות קניות ולקופאית היה יותר זמן מאשר לי
:nervous: :nervous: :nervous:


היה לה יותר זמן!?
יענו עיכבה אותך??
מוזר אתה אחי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement