return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
פנים או גוף ??? מה אתם מעדיפים אצל בחור\בחורה? (pg. 4)
View this Thread in Original format
nesher
אני חייב להוסיף
הדבר הכי חשוב ויפה אצל אישה
הם השדיים
:D :D :D :D :D :D
למרות שבחרתי פנים כי תאכלס זה הדבר הראשון שרואים
שדיים זה אחד הדברים הכי , אממ , מגרים אפשר להגיד
אבל אני מכיר הרבה יפות מאוד , אבל המון ,שאין להם שדיים ובכל זאת הייתי נותן ביצה אחת שלי כדי להיות איתם
וכוס, זה חשוב , אבל אי אפשר לדעת מה הולך שם לפני
:P :P :P
Sniper
דוגרי אני חושב שאני יסתכל קודם על העיינים כי ואללה יש כאלה שאתה מיסתכל להם בעיניים אתה נינגב!!! ככה זה להיא שאני רוצה
יש לה עיניים ירוקות אני מסתכל בהם אני נמס ישר...
אחרי זה פנים גוף שמעו לא חייב להיות סופני אפשר להיסתדר (תלוי במצב) חחח
מממ
זהו בעיקרון

ואחרי שאתה מתחיל עם מישי ביגלל שאיך שהיא ניראת תיכול לגלות הרבה דברים
א)סתומהההההה
ב)אחלה ילדה וממש ממש בא לך עלייה לקשר רציני
ג)אין ממה להיתלהב

יש עוד כמה
אין לי כח לרשום
warpedd_
quote:

דוגרי אני חושב שאני יסתכל קודם על העיינים כי ואללה יש כאלה שאתה מיסתכל להם בעיניים אתה נינגב!!! ככה זה להיא שאני רוצה
יש לה עיניים ירוקות אני מסתכל בהם אני נמס ישר...


ירוק סופני ביותר
למרות שיש גוונים של חום שיוצאים ממש יפה לפי דעתי
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sniper
דוגרי אני חושב שאני יסתכל קודם על העיינים כי ואללה יש כאלה שאתה מיסתכל להם בעיניים אתה נינגב!!! ככה זה להיא שאני רוצה
יש לה עיניים ירוקות אני מסתכל בהם אני נמס ישר...


לי יש עיינים ירוקות

בערך........ יש לי ירוק דבש

ככה שעכשיו אתה יכול להביא לי את כל המתנות שקנית לההיא
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
אבל הקטע הוא שלי יש טעם מאוד מעוות... אני יכולה למצוא בבן אדם הכי לא מושך ומכוער בעיני הרוב.. משהו מהמם.. חברות שלי לפעמים פשוט לא מבינות אותי...:)



זה מה שמוזר אצל בנות
אצל בנים ברוב הפעמים אם בת כוסית כמעט כולם יסכימו שהיא
כוסית ... אם מכוערת כולם יגידו שהיא מכוערת ... ככה
זה בדרך כלל ...

אצל בנות לעומת זאת אחת תגיד על מישהוא שהוא נראה טוב
ואחת אחרת תגיד שהוא מכוער רצח ...

לא ברורות אתם ...

quote:
Originally posted by NaOren
אופי הכי חשוב

ובדרך כלל אלה שהכי חמודות גם נראות טוב


דבר ראשון זה בולשיט שהחמודות תמיד יפות ...
בדרך כלל זה להיפך - אלה שבאמת נראות סבבה הם הסתומות
יותר ויותר נדיר למצוא כוסית עם אחלה אופי שאפשר
להעביר איתה שיחות בכיף ...


ובלי קשר זה צביעות להגיד שהאופי הכי חשוב ... כי מה לעשות
אחת עם האופי הכי סבבה שיש אם היא תהיה מכוערת אני לא יהיה
איתה ... ידידים סבבה אבל לא יותר מזה ...
לעומת זאת אחת סתומה אבל כוסית לא יהיה אכפת לי להיות איתה
סתם בלי קטע רציני - לאף אחד תאכל'ס לא יהיה אכפת ...
אז אופי לא יותר חשוב - למה אורן אתה לא תהיה עם אחת
מכוערת אבל מאוד נחמדה ...
האופי לא ימשוך אותך אלייה ...

למרות שלפעמים זה גם קורה ... אבל לא במקרים קיצוניים ...

קיצר אופי חשוב לקטע רציני - בחיים אני לא יהיה עם סתימה
בקטע רציני מדי אם יש לה אוםי סירחון ...
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_
ירוק סופני ביותר
למרות שיש גוונים של חום שיוצאים ממש יפה לפי דעתי


ירוק באמת סבבה ...

ההעדפה שלי בערך - עיינים גדולות גדולות כחולות
שיער שחור שחור !
פנים יפות ...

לא יודע למה אני נדלק על כאלה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אצל בנות לעומת זאת אחת תגיד על מישהוא שהוא נראה טוב
ואחת אחרת תגיד שהוא מכוער רצח ...


כמו הזאביק הגבוה הזה שאמרת לי שמכוער תחת והחברה שלו פצצת עולם!!!!!


עיניים ירוקות מדהימות יש לאלינור דרימר ... יש מצב שהחבר'ה מרעננה מכירים...
איזה עיני חתול מדהימות... אני נגנב מזה... מדהים לגמרי!!!!!!!!!!

ואני אישית מכיר כאלה שפנאן לי על כל הראש לדבר איתן שעות והן חמודות ובכיף אפשר להיות חבר שלהן כי הן לא מגעילות את התחת בכלל והכי סבבה לדבר איתן...
יש לי אחת בכיתה שהיא נראית סוף הדרך קדימה אבל סתומה משהו פחד!!!
צח... גומפריך היום באה אליי עושה לי בוא תעזור לי במבחן באנגלית
אז עשיתי לה אנסין בתשובות באנגלית... פתאום היא שמה לב שצריך לענות בעברית
איזה סתימה היא חבל על הזמן :D
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
ירוק באמת סבבה ...

ההעדפה שלי בערך - עיינים גדולות גדולות כחולות
שיער שחור שחור !

גבות בנויות יפות כאלה
ושניים יפות!! גם חשוב חחחח


MasterP
אצלי העדפות אצל בחורה זה מלמעלה למטה.
פנים יפות הכי חשוב. עיניים קודם ואז השאר
אבל לא עם פרצוף עקום שאי אפשר להסתכל עליו.
אחרי זה בטן. אני מזה נדלק על בנות עם בטן שטוחה מעוצבת.
אחרי זה התחת. שיהיה מוצק וראוי.
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמו הזאביק הגבוה הזה שאמרת לי שמכוער תחת והחברה שלו פצצת עולם!!!!!


עיניים ירוקות מדהימות יש לאלינור דרימר ... יש מצב שהחבר'ה מרעננה מכירים...
איזה עיני חתול מדהימות... אני נגנב מזה... מדהים לגמרי!!!!!!!!!!



אאאאאהההההההההההההה
אלינור !!!!!!!
היא הייתה חברה של חבר שלי עד לא מזמן ...

מדהימה !!!
איזה עיננניייים !!!!!!!!
בבבבבבבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!
מאאאארייייצצצהההה !


ראסמי - אני תופס ממנה יפהיפיה חבל על הזמן !
גם יש לה גוף אחלה ...

היא בדיוק הטעם - עיניים כחולות מדהימות
והיא גם מתאפרת עם הכחול הזה כמו מיכל אמדורסקי ...
ושיער שחור שחור פחם !

למרות שחברים שלי טוענים שאני חובב את העם הסלבי ...
אלונה אם תתחנני אולי יש לך סיכוי
:crazy:

Hell_Copter
עיניים כחולות למי יש!?
למאריצה?? או לאלינור?
כי אם אתה חושב שלאלינור אז אתה חי בנדמה לי... יש לי את העיני חתול כמעט הכי יפות שראיתי בחיים שלי... היא מזה שיחקה אותה בקטע הזה :D

ויש לי ידידה עם עיניים חומות שעכשיו שמה עדשות כחולות... הייתי איתה עכשיו... זה בנזונה!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עיניים כחולות למי יש!?
למאריצה?? או לאלינור?
כי אם אתה חושב שלאלינור אז אתה חי בנדמה לי... יש לי את העיני חתול כמעט הכי יפות שראיתי בחיים שלי... היא מזה שיחקה אותה בקטע הזה :D



לאלינור התכוונתי
מאריצה זאת סתם קריאת התלהבות !
אלינור מדהיממממההההה

עיניים מהפנטות ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement